Licht tripmiddel

Qit

Newbie
Hallo,
Ik ben een jongen van rond de 17,
de laatste weken rook ik dagelijks enkele jointjes, heb ook al enkele keren speed & coke gebruikt.
Maar nog nooit geexperimenteerd met tripmiddelen,
mijn vraag is welk tripmiddel zou ik best gebruiken zodat ik niet te hevig maar toch redelijk trip?

Qit :)

Fidge

Bewuste gebruiker
Als je een keer subtiel kennis wil maken met de wereld der psychedelica zou ik je een lage dosis 2cb aanraden, of anders is een milde dosis (7,5 gram om mee te beginnen) truffels ook zeker goed te doen! Met die middelen in die hoeveelheden blijf je gewoon nog met beide benen op aarde.

Qit

Newbie
Fidge zei:
Als je een keer subtiel kennis wil maken met de wereld der psychedelica zou ik je een lage dosis 2cb aanraden, of anders is een milde dosis (7,5 gram om mee te beginnen) truffels ook zeker goed te doen! Met die middelen in die hoeveelheden blijf je gewoon nog met beide benen op aarde.
ok lijkt me leuk, dacht er eerst aan een halve portie paddos te nemen maar enkele kennissen zyden dat die paddos vrij moeilijk te doseren waren.
Qit :)

Fidge

Bewuste gebruiker
Tja, tis puur natuur, he. Je weet nooit echt 100% zeker hoe sterk zoiets is.
Met een lage dosis beginnen, dus.

Fidge

Bewuste gebruiker
Voor 2cb wel :grin:, dan kun je beter milligrammen aanhouden 20-40
Die 7,5 gram was meer bedoeld voor de truffels.

Qit

Newbie
Ok, bedankt voor de informatie, ga mij hier zeker eens over inlezen en wat informatie vragen bij vrienden.

Einstein

Badass junkie
Lachgas kan ook leuk zijn en is als je 1 patroon of misschien 2 patronen nuchter neemt (geen andere middeltjes erbij) niet erg extreem, het werkt erg kort (een bad trip duurt dus niet lang) en het is ook best makkelijk te krijgen (Sligro, Makro, Blokker). Lachgas is wel weer totaal anders dan de meeste tripmiddelen, het valt onder de dissociatieven en niet onder psychedelica (waar paddo's, LSD e.d. wel onder vallen). Qua tripmiddelen inderdaad een beetje 2-CB o.i.d. Met paddo's zou ik uitkijken (het is en blijft geen speelgoed), lees je in ieder geval goed in en weet waar je mee bezig bent.

duimpje

Belezen gebruiker
Ik zou ook 2C-B aanraden. Dat heeft mij lichtere vrolijkere trips opgeleverd dan truffels. Truffels zijn toch wat heftiger en soms confronterend. Ook zorgde 2C-B bij mij voor meer visuals, wat wel zo leuk is :) Zelfs bij een redelijk lage dosering van 10 mg heb ik meer gezien dan op 10 gram truffels.

Nou is er natuurlijk veel meer dan truffels en 2C-B, maar dit zijn mijn persoonlijke tripervaringen.
Maak er wat leuks van :grin:

Bovenaan