LachPaddo's

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Weednator

Bewuste gebruiker
Gistere heb ik 1 paddestoel Mexicaantjes gegeten, ik dacht dat ik niet veel ging voelen omdat het zo weinig was. Toch voelde ik mij helemaal anders , soms zag ik dingen die er niet waren maar niet hard. Ik voelde het ook met periodes opkomen. het rare vond ik wel dat ik niets moest lachen. Is het normaal dat je daar soms niet van lach , niemand van onze groep had het dat ze moesten lachen, zelf diegene die er meer op hadden.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
heb je veel moete geeuwen ofzo bijvoorbeeld?

want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw...

Weednator

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:

want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw...

Ik moest idd heel te tijd geeuwen. Ook kon ik niet zo vlot stappen als anders.

Tigos

Experimenterende gebruiker
sjaartrol zei:

Ahh geeuwen. Spreek mij daar niet over. Zeker wel 50 keer moeten geeuwen. Een maat geeuwt ook altijd zonder paddo's en iedere keer toen ik daar aan dacht, moest ik geeuwen. Natuurlijk van al het geeuwen begon ik te lachen. :grin:

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik vond het een zeer rare ervaring. Ik had verwacht dat je er alleen maar heel hard van moest lachen. Het gevoel dat ik erbij kreeg wat ik niet kan beschrijven schrikte me toch wel een beetje.

The Used

Bewuste gebruiker
Dit is natuurlijke empathogen hou op over die troep hier :grin: , hier heerst de kracht van de natuur. Niet de rotzooi uit het lab.:P

Weednator

Bewuste gebruiker
The Used zei:
Dit is natuurlijke empathogen hou op over die troep hier :grin: , hier heerst de kracht van de natuur. Niet de rotzooi uit het lab.:P

Vond de Sos toch wel beter ! :mrgreen:

Vind het wel raar wat de natuur met je gedachten kan aanrichten :P

Delirium

Badass junkie
Weednator zei:
Ik had verwacht dat je er alleen maar heel hard van moest lachen.

Door mensen zoals jij gebeuren er nou ongelukken. Onderschat nooit drugs, ookal "komen ze uit de natuur". Zoek genoeg informatie op voordat je er aan begint :)

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik wist wel dat er meer bij kwam kijken dan alleen maar lachen. Ik had maar 1 paddestoel op dus ik had niet verwacht dat ik het zo hard ging voelen , snap je :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik moet bij iedere mushroomtrip wel lachen, maar niet extreem veel ofzo.. gewoon dat je af en toe even heel hard moet lachen om iets onbenulligs.

Weednator

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik moet bij iedere mushroomtrip wel lachen, maar niet extreem veel ofzo.. gewoon dat je af en toe even heel hard moet lachen om iets onbenulligs.

dat effect had ik ook graag gehad , maar er kwam geen lachje uit :)

Bewild

Bewuste gebruiker
Maar dat jen iet gelachen hebt lijtk mij niet echt aan de paddo te liegen, maar eerder aan de setting ofzo.

azgaza

Badass junkie
Ik heb trips gehad zonder lachen en trips met, maar de trips met was het altijd bijna náár lachen, geen gewoon vrolijk maar juist... bizar, en als of je over iets naars heen probeerd te lachen. Ik vind dat persoonlijk echt héél erg vet, dus hoop het mijn volgende trip weer te hebben, lachen en voelen hoe gestoord alles is..

Jeller

Badass junkie
Ik heb veel onder tripmiddelen dat ik lach, maar eigenlijk niet echt door heb dat ik aan het lachen ben.. zo was ik eens erg aan het lachen en pas toen ik tranen in mijn ogen voelde besefte ik hoe erg ik wel niet aan het lachen was

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan