Hallo mensen ben hier nieuw en dus mijn eerste vraag,
ik heb enkele grammen kristal kunnen op de kop tikken en ik vroeg me af wie dat daar al ervaringen mee heeft .
Vroeger nam ik al eens een pil maar kom niet zo vaak in discotheken en geraak al wat moeilijker aan goed spul.
Als ik een pil pak ga ik met wat kameraden lol trappen en drinken we
daarna redelijk wat bacardi en amuseren we ons rot.
De laatste pil dat ik genomen heb was mij niet zo goed bevallen.
Wat zitten rondzoeken kwam ik dus op die kristal terecht (precies kandijsuiker) ik nam ongeveer een tiende van een gram en vertrok naar mijn kameraden , dronk één bacardi cola en whoaw ik kreeg daar een klop of ik had er al precies 10 gedronken maar ik kon me wat terugkrabellen en gingen voort uit en we hebben serieus wat lol gemaakt.
Dus als ik mag kiezen geef mij dan maar kristal en ik zal wat minder drinken .
heb 25€ per gram betaald in antwerpen , is dat de normale prijs ?
ik heb enkele grammen kristal kunnen op de kop tikken en ik vroeg me af wie dat daar al ervaringen mee heeft .
Vroeger nam ik al eens een pil maar kom niet zo vaak in discotheken en geraak al wat moeilijker aan goed spul.
Als ik een pil pak ga ik met wat kameraden lol trappen en drinken we
daarna redelijk wat bacardi en amuseren we ons rot.
De laatste pil dat ik genomen heb was mij niet zo goed bevallen.
Wat zitten rondzoeken kwam ik dus op die kristal terecht (precies kandijsuiker) ik nam ongeveer een tiende van een gram en vertrok naar mijn kameraden , dronk één bacardi cola en whoaw ik kreeg daar een klop of ik had er al precies 10 gedronken maar ik kon me wat terugkrabellen en gingen voort uit en we hebben serieus wat lol gemaakt.
Dus als ik mag kiezen geef mij dan maar kristal en ik zal wat minder drinken .
heb 25€ per gram betaald in antwerpen , is dat de normale prijs ?