Kristallen

Las Vegas

Newbie
Hallo mensen ben hier nieuw en dus mijn eerste vraag,
ik heb enkele grammen kristal kunnen op de kop tikken en ik vroeg me af wie dat daar al ervaringen mee heeft .
Vroeger nam ik al eens een pil maar kom niet zo vaak in discotheken en geraak al wat moeilijker aan goed spul.
Als ik een pil pak ga ik met wat kameraden lol trappen en drinken we
daarna redelijk wat bacardi en amuseren we ons rot.
De laatste pil dat ik genomen heb was mij niet zo goed bevallen.
Wat zitten rondzoeken kwam ik dus op die kristal terecht (precies kandijsuiker) ik nam ongeveer een tiende van een gram en vertrok naar mijn kameraden , dronk één bacardi cola en whoaw ik kreeg daar een klop of ik had er al precies 10 gedronken maar ik kon me wat terugkrabellen en gingen voort uit en we hebben serieus wat lol gemaakt.
Dus als ik mag kiezen geef mij dan maar kristal en ik zal wat minder drinken .
heb 25€ per gram betaald in antwerpen , is dat de normale prijs ?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik veronderstel dat 40€ de gram dus duur is ? Nog nooit mdma gekocht :( moet er wel es van komen :P

TrippyShit

Badass junkie
Toevallig gister voor het eerst gedaan 20euries de gram gekocht.. bij een aardige dosis ga je nogal hallucineren en hard ook.

Delirium

Badass junkie
TrippyShit zei:
Toevallig gister voor het eerst gedaan 20euries de gram gekocht.. bij een aardige dosis ga je nogal hallucineren en hard ook.

Welkom in de wereld van MDMA :P
Ik heb zelf nog nooit echt heel erg gehallucineerd van MDMA, de stof wordt te snel afgebroken in mijn lichaam (bijnemen werkt nooit :confused:)

-spaceman-

Badass junkie
Delirium zei:
TrippyShit zei:

Welkom in de wereld van MDMA :P
Ik heb zelf nog nooit echt heel erg gehallucineerd van MDMA, de stof wordt te snel afgebroken in mijn lichaam (bijnemen werkt nooit :confused:)

een vriend van me heeft dat ook, die is echt een uurtje zo strak als een pak koffie... en daarna gaat ie slapen... terwijl ik van de zelfde hoeveelheid wel 4/8 uur kan genieten!

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik had dat ook de eerste keer. 0,1 gram ofzo genomen en na 3-4 ur nog eens 0,1 gram. hele nacht echt lekker strak gestaan met de lekkerste lulkicks en grootste fun. De keren daarop wat meer gebruikt ( wel 2 maanden ertussen gelaten ) en de laatste keer was een weekend waarin ik zon 0,7 gram op had, maar ik had ook geen hallucinaties ( alleen flitsend beeld, wat normaal is )

Denk dat ieder persoon verschillend reageerd, en niet iederene hallucineerd ervan

Bovenaan