Is het slecht om te drinken of blowen onder het paddo'en?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dread_head

Belezen gebruiker
Ja ik ga zaterdag paddo's eten maar ik weet niet of het schadelijk is als je er bij blowt of zuipt..

Kan je beter binnen of buiten paddo's gebruiken?

*admin edit: probeer gewoon ABN te schrijven, geen 'breezer/msn' taal graag

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
Ligt er aan, als het beetje pokkeweer is. Zou ik aanraden om lekker binenn te gaan zitten, je kan altijd nog naar buiten toe als je daar zin in hebt.
Blowen tijdens de trip kan wel, ik heb al1 altijd het gevoel dat het de trip net wat versterkt en verlengt.
Over de combinatie met alcohol durf ik nix te zeggen, daar heb ik geen ervaring mee.

:wave:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Ik zelf vind buiten veeeel relaxter. Raad ik zeker aan, ook al regent het dan ga je ergens lekker in een bos zitten ofzo :)

Blowen versterkt de trip, maar ik zou er mee wachten totdat je de piek voorbij bent. Anders kan je mischien te hard trippen. Maar blowen kan overal wel bij :)

En alcohol, kan ook nog wel maar niet teveel. Ik had bij mijn eerste paddo trip toen de piek voorbij was 3 jointjes gehad en een euroshopper. Nergens last van gehad :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
idd buite, zeker!!! en doe het snachts, best nog bij volle maan :)
maar doe wel dikke winterjas enz aan, onder de paddo's lijkt het of 15°C het vriespunt is :tongueout:

en inderdaad ook ff wachte met blowen, gewoonweg omdat voordat de trip begint je een heel helder hooofd krijgt, als je gepaft hebt, zal je daar niet veel van merken... paffe tijdens de trip is zeker aan te rade (toch als je je goed voelt onder de trip) omdat het het effect versterkt, ook na de piek kan dmv blowen de piek terug bereikt worden voor enkele 10talle minuten...

alcohol idd niet te veel, enkele glaasjes, maar je zal geen nood hebben aan alcohol tijdens de trip... het is omdat paddo's je lever aantast en alcohol ook da het veiliger is niet teveel te zuipe tijdens de trip...

dread_head

Belezen gebruiker
aah oke..
ja ik weenie we gaan wss bij een maat binne zitte.. woont vlak bij een brug waar we vaker zate as we xjes op hadde.. en egt een tjille plek.. marja we kunne idd altijd nog naar buite.. en denk ik ook nog wel naar de bossen.. is t vet om dan een rare film te kijken ofzo?

J0rrit

Badass junkie
dread_head zei:
aah oke..
ja ik weenie we gaan wss bij een maat binne zitte.. woont vlak bij een brug waar we vaker zate as we xjes op hadde.. en egt een tjille plek.. marja we kunne idd altijd nog naar buite.. en denk ik ook nog wel naar de bossen.. is t vet om dan een rare film te kijken ofzo?

Nee, vind ik niet. Je kunt je toch niet concentreren. Vet is als je binnen bent om te gamen, dat is zooo raar op de paddos maar ubervet.

dread_head

Belezen gebruiker
maar die gast zelf zei dat hij king arthur ofzoiets ging kijke

en dat hij helemaal in die film zat zegmaar..
alsof hij t zelf meemaakte XD

Jeller

Badass junkie
blowen kan geen kwaad, zoals gezegd het versterkt de trip..
alcohol maakt je ook schever, maar vlakt de trip een beetje af..
op paddo's heb ik niet echt nood in alcohol, toch niet in bier
bij lsd is het juist omgekeerd, dan vind ik weed niet zo lekker (hasj wel), en bier gaat er wel nog goed in

zuipen is meer voor op de lsd :P

dus weed+paddo's= fun en drank+lsd is fun

azgaza

Badass junkie
Alcohol heb ik nooit in een trip gebruikt; lijkt me niks ook. Maar ik heb persoonlijk ook iets tegen alcohol; dusja.

Blowen er bij zorgt voor twee dingen:
Meer visueel effect en meer verwarring, en een euforischer gevoel (meestal). Stoned word je niet echt, het mengt zich heel erg in je trip.

dread_head

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Alcohol heb ik nooit in een trip gebruikt; lijkt me niks ook. Maar ik heb persoonlijk ook iets tegen alcohol; dusja.

Blowen er bij zorgt voor twee dingen:
Meer visueel effect en meer verwarring, en een euforischer gevoel (meestal). Stoned word je niet echt, het mengt zich heel erg in je trip.
Inderdaad..
kheb de avond veel gesmoked, en veel water + wat thee gedronke ><
haha maar was wel echt relaxed...
check men trip report
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5123

:)

disaster

Bewuste gebruiker
een jointje roken in de trip is meestal wel lekker, het zorgt voor een lekker ontspannen gevoel dan!

Alcohol niet echt geprobeerd (alleen bij speedgebruik zuip ik me helemaal lam)

matthijs

Badass junkie
Heb wel eens iemand gezien die zijn hele paddotrip heeft doorgebracht op de bank met een paar flessen drank...en ondertussen mensen heeft zitten uitschelden. Was de enige manier om nog een beetje sane te bliljven volgens hem :P

dread_head

Belezen gebruiker
disaster zei:
een jointje roken in de trip is meestal wel lekker, het zorgt voor een lekker ontspannen gevoel dan!

Alcohol niet echt geprobeerd (alleen bij speedgebruik zuip ik me helemaal lam)

ja zekr.. R had vna die nieuwe doorzichtige lange vloei, kweenie pcies wat het inhoud, maar het lijkt net plastic.. was echt raar.. ik dacht echt * tien minute fzo nadat ik die paddo's op had* WTF space ik m nou al?:|
maar we ginge op het laatst met zen alle ieder een joint draaie.. nou da lukte me bijna niet.. echt ik kon de vloei bijna niet eens voelen.. echt wazig

Ceko

Belezen gebruiker
dread_head zei:
aah oke..
Zet Fear and Loathing in Las Vegas op tijdens de paddo's, dan weet je niet wat je meemaakt joh :)

Tijdens de paddo's heb ik trouwens nog nooit behoefte gehad om te smoken of te drinken. Wist uberhaupt niet meer hoe je een blow moest maken... Wel gaaf is als je een sigaret opsteekt. Kan uren kijken naar die prachtige rook :)

sjaak

Newbie
Als je nog weinig ervaring met paddo's hebt raad ik je af om andere drugs erbij te combineren. Of je het binnen of buiten wilt doen, hangt van de weersomstandigheden af. Áls je dan toch voor buiten kiest, ga dan de natuur in. Het bos bijvoorbeeld.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
bwa, paddo's combineren met n joint kan heus geen kwaad (ookal heb je geen ervaring met paddestoeltjens), je tript er alleen terug ff harder van...

en een film kijke vintek nie zo leuk onder paddo's... je gaat die (relatief) korte trip toch geen hele tijd voor een beeldscherm hangen zeker? tis wa verspilling van dierbare triptijd imo...

enkel een goei muziekske, een bos en wa paf hebt ge nodig, meer nie :)

disaster

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
bwa, paddo's combineren met n joint kan heus geen kwaad (ookal heb je geen ervaring met paddestoeltjens), je tript er alleen terug ff harder van...

en een film kijke vintek nie zo leuk onder paddo's... je gaat die (relatief) korte trip toch geen hele tijd voor een beeldscherm hangen zeker? tis wa verspilling van dierbare triptijd imo...

enkel een goei muziekske, een bos en wa paf hebt ge nodig, meer nie :)

Ik denk dat het op iedereen een andere invloed heeft en het ligt eraan wat voor soort wiet het is! Bij sommige kan het relax zijn en bij andere is misschien de trip wel te hevig.

qinn

Bewuste gebruiker
ìk vind het juist lekker om te blowen tijdens paddo's :grin:

en eten is ook wel relaxed.. vooral friet :grin:

dread_head

Belezen gebruiker
hah ja ik ben er best wel achter gekomen dat het zeker wel relaxed is om dan te blowen, maar ze fixen lukte me niet meer XD

Allolalie

Bewuste gebruiker
ZEKER blowen en drinken, is niet erg, wel nogsteeds met mate natuurlijk, chocolade vind ik altijd wel lekker erbij :P:P en zou een combi van binnen en buiten doen :grin:

dread_head

Belezen gebruiker
ja fietsen is wel gaar,
maar wel echt vet
hoorde van een vriend van mij dat als je paddo's eet en op je nest gaat liggen, dat dan je bloed naar je hoofd stroomt en dat je dan harder spaced//
s da waar of is da bullshit?

Osi`

Bewuste gebruiker
Hoe zit dat met na de paddo trip (dus je bent uitgetript of je tript nog een heel klein beetje) en dan GHB (vloei) drinken? (gewone dosis)

Ik ga donderdag dus gewoon eerst trippen op paddo's en nadien GHB (en de wiet natuurlijk)

btw, Paddo & GHB heb ik nooit gedaan in m'n leven, wel LSD of XTC

blowen kan geen kwaad je gaat er alleen maar harder op :P

Alcohol moet je wel mee oppassen want als je bezopen bent kan je
gemakkelijker in paniek raken vooral als je bad gaat..
( bij het oplossen van de ego kan je met alcohol er
nogwel eens flink ertegen verzeten )

GHB na een paddo trip hmm..
mijn ervaringen met GHB zijn dat ze je gevoel heel erg versterken,
in de zin van: als je moe bent aka apenstoned en drinkt ghb dan moet je echt vechten om wakker te blijven,
heb je energie en zin om uit te gaan dan kan je de hele avond dansen spacen.
maar wat paddo's betreft, ik persoonlijk zelf voel me zeer uitgeput na een goede trip en ben nog maar half aan het besefen wat ik zojuist heb meegemaakt. ik zelf zou het achterwegen laten aangezien de ghb wel eens hard kan vallen.

Kijk maar hoe je voelt na de trip, voel je goed vol en
energie dan zou je het kunnen overwegen.
maar be carefull :wink:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Je kan gerust een jointje erbij roken ( zeker als je een ervaren blower bent ). Het smaakt alleen minder lekker dan gewoonlijk. Persoonlijk vind ik bier ook wel lekker tijdens een trip! het smaakt dan erg lekker!

azgaza

Badass junkie
Ervaren blowers kunnen er goed bij blowen, maar op de piek heb ik er zelf vaak minder behoefte aan, aan het eind van de trip stevig doorblowen is heerlijk.

Erbij drinken heb ik nooit gedaan, dat lijkt me ook helemaal niks, veel te tegenstrijdig qua effect, ik denk dat je dat beter niet kan doen.

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Ik vind het ook altijd wel lekker tussen door ff te jointje te roken..
Zou ze alleen wel van te voren ff draaien want dat kenk dan meestal niet zo heel erg goed meer.
Alcohol drinken lijkt mij zelf niet echt lekker denk ook niet echt dat je daar behoefte aan zal hebben tijdens het trippen.

Deranged

Badass junkie
Ik en een maat zijn allebei met onze kop op de straatstenen beland door deze combinatie. Ik ben er ook een paar keer schijtziek van geworden. En niet omdat we het overmatig deden ofzo, een glaasje whisky en een jointje is al een keer gruwelijk misgegaan. Of zelfs een keer alleen een paar hijsen van een joint terwijl de paddo's aan het uitwerken waren. Maar de meeste keren ging het gewoon altijd goed. Met paddo's weet je maar nooit.

drinken, wiet en chocolade versterken alle drie de trip, dus een aanrader alhoewel je door alcohol HELE vage trips kan meemaken zo had ik een keer dat ik dacht dat ik 500 kilo woog(door alle bier) , maar van alle keren paddo's heb ik het altijd buiten gedaan met bier en met wiet en IDD HET LIEFST MET VOLLE MAAN EN MUZIEK(dat is echt een aanrader voor iedereen)
Waar kan dat aan liggen dat ik m'n beste trips heb meegemaakt met volle maan??

BillyBilo

Badass junkie
De-SpAcE'o NaUt zei:
drinken, wiet en chocolade versterken alle drie de trip, dus een aanrader alhoewel je door alcohol HELE vage trips kan meemaken zo had ik een keer dat ik dacht dat ik 500 kilo woog(door alle bier) , maar van alle keren paddo's heb ik het altijd buiten gedaan met bier en met wiet en IDD HET LIEFST MET VOLLE MAAN EN MUZIEK(dat is echt een aanrader voor iedereen)
Waar kan dat aan liggen dat ik m'n beste trips heb meegemaakt met volle maan??

misschien heb je wel weerwolf genen in je zitten, ook angstig voor zilveren kogels misschien?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Waarom kan alcohol eigenlijk beter met lsd dan met paddestoelen? Ik ga namelijk donderdag op de lsd en er zijn ook genoeg mensen die gewoon wat komen zuipen / blowen.. misschien drink ik me ook wel ene als ik er zin in heb, maar dat is (in tegenstelling tot paddestoelen, dan vind ik er niks aan), wel leuk bij LSD?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan