Graag wat ervaringen van mensen die alleen tripte (pad of ca

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Psychopath

Belezen gebruiker
Vroeger (alweer 8 jaar geleden) nam ik paddo's met vrienden maar nu ben ik verhuisd woon weer alleen enz enu wil ik weer is trippen maar aangezien ik niemand hier ken wil ik het alleen gaan doen.
Graag wat ervaringen van mensen die alleen tripte, tips etc.
Ik ga geen mexicaantjes nemen omdat een heel zakkie vroeger best heftig in hakte dus een wat mindere soort en dan begin ik met een half zakkie.
Ook mensen die ervaringen hebben met mescaline wil ik wel horen want dat is het enige wat ik kwa drugs nog nooit geprobeerd hebt.

peace

azgaza

Badass junkie
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar mijn ex wel drie keer, hij hielt zich bezig met lange wandelingen en muziek luisteren en had totaal geen last van de eenzaamheid, hij richtte zich juist heel erg op zijn eigen trip.
Hij zei ook dat hij zijn eerste alleen trip door een moeilijk moment heen ging, wat hij moest 'doorgaan' en dat hij erna sterker uit kwam. Hier heeft hij me nooit veel over verteld.

Geen garantie dat het voor jou goed zou gaan, want hij is erg antisociaal en antimens, dus tript liever alleen dan met mensen. Maar toch, het is iemands ervaring.

Goanaut

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik alleen ging trippen, zorgde ik voor fruitdrankjes en suiker in huis voor de zekerheid (niet nodig gehad uiteraard). Mijn eerste keer alleen trippen op de paddestoelen zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten, ik had echt een onvergetelijke ervaring. Paddestoeltrips zijn erg 'in' jezelf, en het was dus heerlijk om alleen te zijn, zonder invloeden van andere mensen. Ik heb me in geen enkele andere trip meer zo euforisch gevoeld als toen. Het betrefte overigens één portie Hawaiiaanse paddestoelen.

azgaza

Badass junkie
Hij was vooral misantropisch, en haat zowel mensen als de maatschappij. Moeilijk mens ook, maar dat terzijde; als je alleen gaat trippen raad ik je alleen maar aan er zin in te hebben. Ik heb zelf alleen in gezeldschap getript, maar het enige voordeel daarvan is de reality-check in de zin van 'zij zijn net zo gek als ik'. Het enige dat er niet is is dat en het bespreken ervan, ik raad je aan precies alles te doen wat jíj wil doen je trip, het echt jóuw trip te maken, want dat kan nu eens. Dat wil ik zelf graag gaan doen, dus ik raad ik het jou hierbij ook aan.

Psychopath

Belezen gebruiker
hehe, als het aan mij lag zat ik in een eeuwige trip want vind het normale leven maar saai en doelloos.
Ik denk dat ik morgen wel een porsie ga halen of mescaline want dat is het enige wat ik nog niet geprobeerd hebt.

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb wel eens in me eentje getript op een halve portie mexicaanse. Voelde er niet echt heel veel van ofzo maar ik vond het wel chill. Nadeel is wel dat je je verhaal niet echt kwijt kan aan iemand. Maar als jij daar niet zoveel behoefte aan heb.... Voordeel is weer dat je je eigen ding kan doen en je trip een stuk rustiger is (mits je niet een grote hoeveelheid paddo's eet). Ook had ik toen een aantal momenten van extreme euforie wat ik als zeer prettig ervaarde :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
heb ik ook eens gedaan, is zeer goed meegevallen
toen ik een beetje eenzaam werd begon ik wat te chatten

BooYa

Belezen gebruiker
al elke keer alleen getript
khou niet erg van gezeldschap als ik trip
je keerd enorm in jezelf en is een ideale manier om jezelf en je omgeving beter te kennen
ik werd ook een beetje eenzaam en belde mijn moeder op, was wel op een moment dat de paddo's bijna uitgewerkt waren :)
wil voor salvia ook wel alleen trippen hoewel mij dat iets te riskant lijkt

sjaartrol

Bewuste gebruiker
BooYa zei:

hoe weet je nu of je al dan niet vn gezelschap houdt als je tript als je t enkel alleen hebt gedaan???

zelf heb ik al een 3tal kere alleen lsd genome, maar wel maar halfkes, zoda je wel tript, maar da t nie te wijd ga...

tijdes die trips heb ik echt urelang muziek zitte make me pc :) ga best geo onder acid btw .

Allolalie

Bewuste gebruiker
Allee trippen vond ik niet erg, maar op een gegeven moment vond ik het weer genoeg en werd het saai, toen ben ik gaan slapen... Ik trip liever met anderen.

BooYa

Belezen gebruiker
sjaartrol zei:
BooYa zei:

hoe weet je nu of je al dan niet vn gezelschap houdt als je tript als je t enkel alleen hebt gedaan???

zelf heb ik al een 3tal kere alleen lsd genome, maar wel maar halfkes, zoda je wel tript, maar da t nie te wijd ga...

tijdes die trips heb ik echt urelang muziek zitte make me pc :) ga best geo onder acid btw .

omdat ik mijn eigen ken
en als je tript om te mediteren of om spiritueler te worden dan is het normaal dat je niet gestoord wilt worden

deamonique

Experimenterende gebruiker
ik trip ook nooit samen, heb ik in t begin wel gedaan, wat standaard alleen maar ergeris oproepte. Ik vind paddo's geen gezelschaps drug, in tegenstelling tot xtc beijvoorbeeld.

aan de topicstarter, verstandig dat je t rusitg aan begint. Ik doe nu meestal 1 portie hawaiiaanse gedroogd, maar heb t opok al best vaak alleen gedaan..
(is ook altijd goed gegaan trouwens)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan