Dank voor de bruikbare info.
Ik zag echter bij een vendor dat zij een afstamming van etizolam verkopen zelfs nog onder de naam etizolam. Zij beweren dat dit de legale etizolam is. Word verkocht onder de naam Flunitrazolam (etizolam). Weet jij hier ook iets van?
Zag ik ook inderdaad maar dat is klinkklare onzin van die vendor (tot onbeschoft aan toe). Het feit dat een stof chemisch verwant is, zegt niet zoveel over de effecten. Toevallig lijkt fluetizolam op etizolam maar die 'flu' had zomaar de stof 100x potenter kunnen maken, bij wijs van spreken.
Over flunitrazolam: deze stof heeft niet zo een goede reputatie, extreem potent (in de microgrammen range), snel blackouts en na twee of drie dagen van gebruik al stevige afkicks.
Benzo's zijn er sowieso om af te raden, maar als je denkt dat je er verstandig mee om kan gaan en het bijvoorbeeld alleen gebruikt om te slapen na een stim eens in de zoveel tijd dan zou ik voor fluetizolam of bromazolam gaan. Beide hebben een breuklijn en vooral bij bromazolam is een hele wat sterk voor den benzo newbie. Fluetizolam is nog wel te krijgen voor een normale prijs, even goed zoeken
Het idee na een stim is dan een beetje dat je hem eerst helemaal laat uitwerken en dan uren later een benzo pakt als je nog net die stimulatie hebt dat je niet kan slapen. Ga hem niet vlak na je piek pakken want dan moet je heel veel pakken en wordt een groot drama.
Ohja nog een tip van de zaak, als ik die benzo pak doe ik gelijk m'n ogen dicht en probeer ik te slapen. Zo ben je gelijk weg als hij in begint te werken en krijg je dat 'lekkere' effect niet mee. Helpt weer om verslaving te voorkomen en het meest effectief voor inslapen