Fluetizolam

Sheaira

Wijs gebruiker
Kreeg net een berichtje dat dit nieuw is en het klinkt wel interessant haha maar ik kan nergens echt iets vinden hierover? Is er iemand die mij meer kan vertellen. :)

Sheaira

Wijs gebruiker
Krijg het idee dat weinig mensen hier ervaring mee hebben. :innocent: Ga sowieso binnenkort zelf wel proefpersoon spelen maar kan ook niks vinden over dosering ofzo.

Laatst bewerkt:

Zoraa

Wijs gebruiker
Had ook al een topic aangemaakt... denk achteraf stom natuurlijk.
Dit is een nieuw middel en waarschijnlijk hebben we allemaal die mail net ontvangen 🙃 :tearsofjoy:

donnie31

Experimenterende gebruiker
Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..

• Angry
Waarderingen: Rain

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..
Ik weet wat ik doe. Heb zelf ook nog etizolam en flualprazolam liggen. :) Heb er geen problemen mee en flual neem ik alleen als ik pep heb gehad. En als ik normaal niet kan slapen neem ik helemaal niks omdat ik weet dat dat het begin van het einde is hehe.

Laatst bewerkt:

Sheaira

Wijs gebruiker
Kon mijn nieuwsgierigheid niet in de hand houden haha dus heb er 10 gekocht. Hopelijk een goede vervanger voor wat ik nu nog heb liggen mocht dat op zijn over een paar maanden. :) Zal dit weekend wel even uitproberen mocht ik het dan binnen hebben.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Mochten er ondertussen meer mensen ervaring hebben met dit middel dan zou ik ook erg benieuwd zijn. Ik heb verschillende drugs gedaan maar ben nieuw met benzo's, wel heb ik mij goed ingelezen (ook over verslavingsgevaar). Ik zou graag een benzo achter de hand hebben omdat ik van plan ben in de komende maanden een aantal psychedelica alleen te doen, geeft me toch een gevoel van rust dat je jezelf wat kan kalmeren als dat echt nodig is en er ook niemand anders is. Na een aantal dagen veel pagina's bezoeken lees ik van alles en iedereen dat etizolam de fijnste/beste is, dus mocht fluetizolam erop lijken dan zou ik daar voor gaan. Beetje off-topic, maar bromazolam, pyrazolam en flunitrazolam zit ik ook naar te kijken. Bromazolam weinig over te vinden (?), pyrazolam lijkt een beetje het hypnotiserende en sederende te missen wat ik zoek en flunitrazolam schijnt extreem potent te zijn en niet echt voor beginners.

StukjeBami

Experimenterende gebruiker
2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo

2mg s genoeg imo
Ik heb gister rond 11 uur 1 tablet fluetizolam van 1mg genomen en heb me gehouden aan slaap hygiëne. Ben lekker in bed gaan liggen en probeerde te slapen. Echter merkte ik vrij weinig. Ik sliep pas iets voor 2. Ik merkte er eigenlijk niks van. Vandaag weer proberen met 1 tablet.

Maar mocht ik weer niks voelen, is het dan verantwoord om een keer 2mg te nemen? Ik heb verder geen ervaring met dit middel en dus ook geen tolerantie of iets. Maar ik vind het wel raar dat het niet werkt. Is het slim om er morgen 2 te nemen? Ik wil niet met mijn gezondheid spelen maar ik weet niet wat de risico's zijn als ik teveel neem. Wat denken jullie?
@Sheaira

Sheaira

Wijs gebruiker
Zwakker dan etizolam. Werkt ook wat korter. 1mg is wel te merken maar voor slaapproblemen 2mg minimaal (in mijn geval). 0 tolerantie.
Ik vind het wel een goed middel maar die pillen smaken VRESELIJK
Ik vond het juist sterker dan etizolam.

cutepool

Bewuste gebruiker
En welke effect precies? Ik gebruik het puur voor slapen gaan en 1mg (of te wel 1pilletje) is zwakker dan 1mg/1pil etizolam. Ook minder invloed op balans en spieren gemerkt.

Purplext

Badass junkie
Mehhhh, ik heb 2 mg op gisteren. Het werkte zeker niet snel, deed wel zn werk qua slaap, 8 uur ongestoord geslapen. Niet suf wakker geworden.

Maar ik miste wel echt het lekkere gevoel, het dekentje, de 'ahh, alles is wel best en lekker' -gevoel, als ik het vergelijk met etizolam.

Ik heb overigens nauwelijks benzotolerantie. Ik kan op 1 mg eti slapen normaliter.

M'n motoriek was trouwens wel heel beroerd, erger dan bij eti...

Kibo3

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf nog niet bekend met Benzo gebruik. Dit trekt wel mijn aandacht. Ideaal voor na een upper lijkt mij. Ik heb me al aardig ingelezen maar de meningen lopen best wel uiteen. Behalve dat een groot gedeelte erg positief was over Etizolam. Die is niet meer te verkrijgen bij vendors. Welke van de huidige Benzo's komt in de buurt van Etizolam en is geschikt voor beginners. Fluetizolam bleek namelijk best heftig te zijn voor Benzo newbies.

Hoor graag jullie ervaringen.

Weet niet of dit helemaal OT is.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Fluetizolam bleek namelijk best heftig te zijn voor Benzo newbies.
Volgens mij is dit juist wel een geschikte hoor. Niet te langwerkend en mooi in balans. Vergelijkbaar met etizolam volgens velen en de meningen lopen een beetje uiteen of hij nou sterker is of niet. Nou mijn conclusie is dan dat hij ongeveer even sterk is.

Op de markt zijn vooral langwerkende voorderest, niet heel geschikt voor jou doel. Bromazolam is een goeie inslaper maar die pellets zijn sterk dus daar kan je beter een halve van pakken. Puur functioneel voor slapen, werkt wel iets langer dan fluetizolam maar niet extreem. Pyrazolam ook wel een leuke maar dit heeft weinig inslaap-eigenschappen en die 3mg pellets (zonder breuklijn) zijn veel te sterk zonder tolerantie. Kon de dag erna bijna niet op m'n benen staan.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Volgens mij is dit juist wel een geschikte hoor. Niet te langwerkend en mooi in balans. Vergelijkbaar met etizolam volgens velen en de meningen lopen een beetje uiteen of hij nou sterker is of niet. Nou mijn conclusie is dan dat hij ongeveer even sterk is.

Op de markt zijn vooral langwerkende voorderest, niet heel geschikt voor jou doel. Bromazolam is een goeie inslaper maar die pellets zijn sterk dus daar kan je beter een halve van pakken. Puur functioneel voor slapen, werkt wel iets langer dan fluetizolam maar niet extreem. Pyrazolam ook wel een leuke maar dit heeft weinig inslaap-eigenschappen en die 3mg pellets (zonder breuklijn) zijn veel te sterk zonder tolerantie. Kon de dag erna bijna niet op m'n benen staan.
Dank voor de bruikbare info.

Ik zag echter bij een vendor dat zij een afstamming van etizolam verkopen zelfs nog onder de naam etizolam. Zij beweren dat dit de legale etizolam is. Word verkocht onder de naam Flunitrazolam (etizolam). Weet jij hier ook iets van?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dank voor de bruikbare info.

Ik zag echter bij een vendor dat zij een afstamming van etizolam verkopen zelfs nog onder de naam etizolam. Zij beweren dat dit de legale etizolam is. Word verkocht onder de naam Flunitrazolam (etizolam). Weet jij hier ook iets van?
Zag ik ook inderdaad maar dat is klinkklare onzin van die vendor (tot onbeschoft aan toe). Het feit dat een stof chemisch verwant is, zegt niet zoveel over de effecten. Toevallig lijkt fluetizolam op etizolam maar die 'flu' had zomaar de stof 100x potenter kunnen maken, bij wijs van spreken.

Over flunitrazolam: deze stof heeft niet zo een goede reputatie, extreem potent (in de microgrammen range), snel blackouts en na twee of drie dagen van gebruik al stevige afkicks.

Benzo's zijn er sowieso om af te raden, maar als je denkt dat je er verstandig mee om kan gaan en het bijvoorbeeld alleen gebruikt om te slapen na een stim eens in de zoveel tijd dan zou ik voor fluetizolam of bromazolam gaan. Beide hebben een breuklijn en vooral bij bromazolam is een hele wat sterk voor den benzo newbie. Fluetizolam is nog wel te krijgen voor een normale prijs, even goed zoeken :)

Het idee na een stim is dan een beetje dat je hem eerst helemaal laat uitwerken en dan uren later een benzo pakt als je nog net die stimulatie hebt dat je niet kan slapen. Ga hem niet vlak na je piek pakken want dan moet je heel veel pakken en wordt een groot drama.

Ohja nog een tip van de zaak, als ik die benzo pak doe ik gelijk m'n ogen dicht en probeer ik te slapen. Zo ben je gelijk weg als hij in begint te werken en krijg je dat 'lekkere' effect niet mee. Helpt weer om verslaving te voorkomen en het meest effectief voor inslapen :)

Bovenaan