Experimenteren

kingswood

Newbie
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?

swen

Experimenterende gebruiker
ik heb ooit een halve gram binnen een half uur op gemaakt

binnen een uur joef ik een ganse gram op dat doe ik wel niet vaak .

maar ooit als ik 2 gram op heb dat joef ik wel stevig door :rock:

greetz

Fezz

Belezen gebruiker
swen zei:

greetz

wel niet vaak? :P

Waarom zou je zoveel in zo'n korte tijd willen gebruiken? twijfelachtige kwaliteit? mega tolerantie of ..?

met 1g kon ik altijd prima de avond/nacht mee doen :)

Frisko

Badass junkie
Fezz zei:
swen zei:

greetz

wel niet vaak? :P

Waarom zou je zoveel in zo'n korte tijd willen gebruiken? twijfelachtige kwaliteit? mega tolerantie of ..?

met 1g kon ik altijd prima de avond/nacht mee doen :)
hmmz ik wil niet mierenneuken maar tolerantie kom jeredelijk snel aan...

ik leg veel de 1ste lijn 400mg ofzo...
halve gram lijnen heb ik al zat gedaan,het is heftig idd,en denk niet dat een beginner dit moet proberen(als je goeie coke hebt toch niet)
aan de kwaliteit zal het bij mij niet liggen,maak je daar maar niet ongerust over..

vraag me niet waarom ik het doe want soms voel ik mij alsof ik bijna ga OD"en!!! maar het gevoel als zo een lijn inslaat is onbeschrijfelijk gewoon :wave: :beer:

Frisko

Badass junkie
daarbij moet ik zeggen als ik zo een soort lijn leg ik niet na een half uur weer 1 neem,dan ben ik soms een uur of 1.30u zoet

J0rrit

Badass junkie
kingswood zei:
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.

Te heftig? Hoe kan coke nu te heftig zijn? Is de minst heftige drug ongeveer die er bestaat samen met speed vind ik zo. Heb ook wel eens halve gram lijnen gelegd, dan ben je idd zoals frisco zegt wel anderhalf-2 uur zoet van 1 zon lijn!

Frisko

Badass junkie
J0rrit zei:
kingswood zei:

Te heftig? Hoe kan coke nu te heftig zijn? Is de minst heftige drug ongeveer die er bestaat samen met speed vind ik zo. Heb ook wel eens halve gram lijnen gelegd, dan ben je idd zoals frisco zegt wel anderhalf-2 uur zoet van 1 zon lijn!
hahaha minst heftige drug die er is???
dream on dude...
zoek maar eens achter echte coke ipv bakpoeder :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
Frisko zei:
J0rrit zei:
kingswood zei:

hahaha minst heftige drug die er is???
dream on dude...
zoek maar eens achter echte coke ipv bakpoeder :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Waar kom jij mee je hoeft je 'precious' niet te verdedigen, dat slaat nergens op wat je nu zegt. Sowieso vind ik dat mensen moeten ophouden met als mensen hun mening geven over een bepaalde drug, meteen te zeggen: ' Dan zoek maar eens goede ' en dat soort uitspraken, dit is echt te kinderachtig voor woorden!

Heb al vaker 'goede' coke gehad, niet laten testen maar wel uit ervaring. Coke vind ik inderdaad helemaal niet heftig, het enige wat je voelt is dat je je heel lekker voelt en strak, zelfde als met speed, zelfs een joint is nog heftiger.

Je gaat me toch niet vertellen dat jij het gevoel van coke echt heftig vindt? Laat me niet lachen gek vergelijk het maar eens met mdma of lsd, en dan denk je er nog eens over na. Nicotine en caffeine en al die 'drugs' tel ik niet mee, laat dat duidelijk zijn.

raizeredge

Wijs gebruiker
ik moet altijd binnen een half na innamen nog 1 nemen als ik bij dealer ben geweest neem ik effe paar punten tot het werkt ga ik na de kroeg ga ik gelijk naar de wc nog paar nemen en dan verder

El Retro

Wijs gebruiker
In het begin vond ik coke ook niet heftig, maar als je goed met het goedje op weg bent, verlsaafd dus, wordt het met de keer heftiger, vind ik toch. Zeker als ik er GEEN alcohol bij drink voel ik hem echt wel heftig.

Spor

Wijs gebruiker
Nee kijk ! De allerbeste manier is om:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:

dfssdfde

Badass junkie
Spor zei:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin: :grin: :grin:
Kwestie van de TS aan te spreken :tongueout:

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:

Dikke lachkick hier spor ! :mrgreen:

Rain

Bewuste gebruiker
Spor zei:

Dat is zeker het proberen waard! :smoke:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
hehe, ik ga hem zeker proberen ja :wink:

maar coke kan zeker wel heftig zijn.. had met awakenings-eindhoven een half grammetje van een vriend van mij, die me al waarschuwde dat het sterke sjit was, heb de hele avond staan springen,ouwehoeren,dansen,feeste,flirten en had maar elk uur of langer een snuifje nodig.. zag achteraf wat fotos van me maar ik zag er echt niet uit haha, hoewel ik dat normaal na coke nooit echt heb.. zou kunnen dat dit discosjit was, en dat kwaliteit zeker wel uitmaakt met de ervaring die je met coke hebt, maar het is zeker wel hardere koffie dan een joint.. heb ook wel eens slechte coke gehad, maar dan heb je maar een snelle opkikker die ook weer snel uitwerkt :smoke:

Drientje

DF-koning
Spor zei:
De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

Hou wel een stopwatch bij de hand, stel je voor dat je een minuut te laat bent! :openmouth:

Atropa

Bewuste gebruiker
Menig cokegebruiker vind wiet heftig omdat hij dan z'n gedachten opened over waar hij eigenlijk mee bezig is.

Regelmatige coke gebruikers hebben hun overdreven aanwezigheid eigenlijk nooit in de gaten, maar de werking heeft IMO voor je omgeving toch echt merkbare invloed op het gezeldschap dat je bent.

Als roes is coke idd vrij zwak te noemen ten opzichte van andere middelen, zwak laat onbemind. Vaak zie je snuivers driftig veel snuiven op zoek naar iets wat coke ze nooit kan geven. En dan wordt doorgesnoven om maar niet down te gaan en back to the normal life.

Uit ervaring kan ik zeggen dat het begin stadium van sleutelpuntjes de leukste coke momenten opleveren. Zodra het kleine lijnen worden wordt de verhouding tussen hip en de dip al nadeliger.

Kortom, ieder die wil genieten van coke, als je begint besef dan wat je voelt gewoon het coke gevoel al is. En niet een inleiding op wat nog komen gaat als je lijnen gaat snuiven. En laat je dit ook niet wijsmaken door stumperds die slachtoffer zijn geworden van hun eigen gulzigheid.

Tony Montana

Belezen gebruiker
kingswood zei:

Been there, done that.
Kwart gram ineens is niet echt aan te raden vind ik. Wordt te heftig.

Gewoon lekker chill 4 a 6 lijntjes eruit halen en om de 10a15 minuten nemen. En als je je een beetje lekker begint te voelen... dan lekker even laten staan. Ga een rondje lopen ofzo. Ook goed te doen. Maar ga niet doorsnuiven als je het goede lekkere gevoel te pakken hebt.

Xander88

Newbie
tja eh heb wel gekke dingen meegemaakt.. halve kan je er makkelijk in een keer inrossen.. alleen je hebt er zo weinig aan.. want effect blijft ook net zo lang als anders,, maar kan wel..

Bovenaan