Eten en Paddo's

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

The Used

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik ga morgen EINDELIJK weer is paddo's doen , ik heb het al meerdere keren gedaan waaronder hawaaiiaanse , mexicaanse en philosipher stones.

Ik heb mijn eigne kweeksetje en ik heb ze gedroogd en wil ze morgen lekker opvreten met een paar vrienden :grin:, aangezien dat voor hun allemaal de eerste keer is wil ik wel een paar dignen eff zeker weten het plan is om om 11 uur te veramelen en dan de paddo's op te eten bij een vriend thuis ( we hebben 1 tripsitter ). We willen gewoon lekker gaan spacen en we hebben ook suiker voor als het fout gaat etc. park is vlakbij dus dat komt allemaal wel goed , maar hoe lang van tevoren raden julie me aan om niet te eten ?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik eet meestal iets kleins rond 14u, en dan eet ik om 21u mijn paddo's op.

Je kiest het zelf. Hoe minder er in je maag zit hoe harder je ze voelt.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Op het gebied van eten ben ik een man van principes, ik moet een fatsoenlijke avondmaaltijd hebben, dus ik ga niet om 20:00 al trippen (wel eens gedaan, maar dat was in m'n 'begintijd'). Ik wacht ook wel een paar uurtjes na m'n laatste maaltijd alvorens te gaan trippen. Zorg gewoon dat je minimaal 3 uur ofzo van te voren niks op hebt.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik onthoud mij van elk voedsel voor ongeveer 8 uur (ja lang kweet) dan die paddestoelen kanen!

Best kans dat ik zondag flink paddestoelen ga kanen, ze zijn immers droog nu!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik eet de avond ervoor meestal alleen groente, en de dag zelf helemaal niets of ook alleen groente en fruit en ik drink veel water. Dat lege gevoel in m'n maag vind ik niet storend; het herinnert me er aan dat ik ga trippen. Het is niet alleen een lichamelijke voorbereiding maar ook juist een geestelijke voorbereiding bij mij. Ik vind dat zelf heel prettig, maar gewoon drie uurtjes niet eten van tevoren is ook prima :mrgreen:

Fijne trip toegewenst!!

azgaza

Badass junkie
Ik heb tot en met een kwartier/half uur van de voren gegeten of uren, maar ik eet dus altijd heel weinig, ik eet sowieso weinig.. maar bij mij gaath et altijd goed, nog nooit van gekotst, en altijd maar heel licht misselijk.

Ik raad muntthee aan, dat helpt namelijk als je ze al gegeten hebt. Maar ik zou zeggen eet.. 4 uur van de voren niet, want in 4 uur is alles uit je maag, zo lang duurt dat. Langer wachten is dus ook niet nodig.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan