Een avondje lekker spacen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

The Moose

Newbie
We zijn van plan om zaterdag met een kleine groep, ook een nuchter persoon erbij, een avondje lekker te spacen. We hebben allemaal al ervaring met het trippen maar hebben allemaal iets anders geprobeerd! Ikzelf heb een reep gehad en dit beviel mij wel redelijk, ik ging alleen niet hallucineren!

Zaterdag is dus het plan om flink te gaan spacen en voor mijn part komt tweety op de motor voorbij mij maakt het niet uit! Aan jullie dus een paar vragen:

1. Welke shrooms moet ik kopen?
2. Gedroogd of vers?
3. Hoeveel gram p.p. (ben een grote jongen van 108 kg)

Ik zal ze gaan halen bij Sirius in Maastricht omdat ik hier goeie dingen over lees! ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Groeten The Moose

Dissonant

Bewuste gebruiker
Reep?

1. Ik zou Hawaiiaanse nemen (maar dat kies je zelf, zoveel doet het er niet toe)

2. Vers. Gedroogd = illegaal. Je moet enkel gedroogde kopen als je ze lang wilt bijhouden.

3. Ze worden per portie verkocht (30 gram), dus 1 portie per persoon.

azgaza

Badass junkie
Gezien je gewicht en geslacht zou ik gaan voor wat meer, ik zou iniedergeval een hele portie nemen, dan is de kans groter dat je visuele effecten krijgt. Hawaiiaanse zijn inderdaad net als al aangeraad aan te raden, het is de sterkste soort die verkocht wordt en van veel mensen (waaronder mij) favoriet.
Als je daar nog niet hard van tript zul je nog meer moeten nemen maar dat is meestal niet nodig.

The Moose

Newbie
en dan in 1 keer een hele portie naar achter douwen? nja we zijn met vier man, dan zullen we wel gewoon 5 porties halen ofzo...wat kost een portie by the way...meen dat ik voor die reep toen 16 euri heb moeten neertellen!

Dissonant

Bewuste gebruiker
Je kauwt er best zo lang mogelijk op, dat versterkt he effect. Ik doe er meestal drie kwartier over om een portie op te eten. Ik hou het gekauwde papje in mijn mond en ik steek er af en toe een paddestoeltje bij. Heel af en toe slik ik wat door. Tegen dat ik dan alles doorgeslikt heb, begin ik het al wat te voelen.

Ik zou niet meer dan 15 euro per portie geven

azgaza

Badass junkie
The Moose zei:
en dan in 1 keer een hele portie naar achter douwen? nja we zijn met vier man, dan zullen we wel gewoon 5 porties halen ofzo...wat kost een portie by the way...meen dat ik voor die reep toen 16 euri heb moeten neertellen!

Ongeveer 15 euro, en je moet er inderdaad lang op kauwen, ik doe er meestal ongeveer een kwartiertje over of tien minuten, maar ik steek er meerdere tegelijk in men mond, omdat ik ze walgelijk smerig vind.
5 porties voor 4 mensen klinkt redelijk, maar 4 voor 4 is ook genoeg hoor.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Zelf loop ik al te klagen dat ik na een portie niet genoeg heb, en ik weeg 'maar' een goeie 70 kg, dus ik kan me voorstellen dat je niet veel voelde van die reep.. maja een portie verse paddestoelen is net zo sterk als 'n reep dus. Ik zou dan wel voor de Hawaiiaanse gaan inderdaad, minimaal één portie (en het is inderdaad best duur).

Glorf

Experimenterende gebruiker
Met een grotere groep gewoon zorgen dat niemand slecht kan gaan trippen dus veel thee en hele en halve porties eten. Iedereen beleeft het toch anders. Als je het wil versterken kan je nog altijd erbij blowen of chocola eten.

Kzou voor mexicaanse gaan omdat die lachkicks mooi aanstekelijk werken in t begin.

azgaza

Badass junkie
Glorf zei:
Met een grotere groep gewoon zorgen dat niemand slecht kan gaan trippen dus veel thee en hele en halve porties eten. Iedereen beleeft het toch anders. Als je het wil versterken kan je nog altijd erbij blowen of chocola eten.

Kzou voor mexicaanse gaan omdat die lachkicks mooi aanstekelijk werken in t begin.

Als je het graag visueel wil, en dat heeft de topic opener volgensmij wel in zo veel woorden gezegd; kan je toch beter voor sterkere soorten gaan, dus bv. Hawaiiaanse, kan je trouwens ook leuke lachkicks op hebben, lachkicks hangen meer van de bui dan van de paddo soort af, het verschil is alleen dat de ene soort sterker is dan de andere.

The Moose

Newbie
net belde me maat op om te zeggen dat hij bij de smartshop is geweest! hij had gevraagd en er was nu iets , of het nieuw is weet ik niet, maar het heette buddha, een soort van buddha vormige bonbons en die zouden dan sterker zijn dan de bekende repen

iemand hier ervaring mee?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ja dat zijn waarschijnlijk Hawaiiaanse paddestoelen, die verkopen ze hier ook in (chocola)Boeddha's. Dat zijn dus degene die de meeste mensen je hier aanraden, ik zou ze 'ns proberen. :) Ik vind ze echt relaxt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan