drugs in je bloed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

Ik moet over een maandje mijn bloed laten controleren, en ik vroeg mij af hoelang het bij de volgende ecodrugs duurt voordat je niet meer kan opmaken uit je bloed dat je ze gebruikt hebt:
salvia
kratom
blauwe lotus
en de energizer 'stargate'

alvast heel erg bedankt,

Peter

azgaza

Badass junkie
Volgensmij wordt daar helemaal niet op getest, weet je zeker dat ze daar specefiek naar zoeken?

Peterblaat

kan het ook niet zijn dat dat ze er op een andere manier 'tegenaan' lopen? (ik ben erg voorzichtig wat dit betreft.... mijn vader is echt onwijs tegen drugs of alles wat er op lijkt...)

Ellesdee

Badass junkie
pffff ik blijf aan de gang
mensen, gebruik google

Hoelang zijn drugs in het lichaam aantoonbaar?
De meeste drugs zijn binnen een week uit je lichaam verdwenen. Een uitzondering vormt Cannabis. Cannabis is afhankelijk van de mate van gebruik tot 30 dagen aantoonbaar in je urine.
De enige plek van je lichaam waar drugs langer tot zeer lang aantoonbaar zijn, is je haar. Haartesten worden in Nederland alleen uitgevoerd bij bijvoorbeeld strafrechtelijk onderzoek. Hieronder een lijstje met drugs en het aantal uren/dagen dat zij nog in de urine aantoonbaar zijn.

Cannabis: tot 30 dagen
Paddo’s: 24 tot 48 uur
Alcohol: 1,5 uur per alcoholisch drankje
Cocaïne: tot 7 dagen
XTC: tot 3 dagen
Speed: 2-4 dagen
Ephedra: tot 3 dagen
Ketamine: tot 48 uur
LSD: tot 3 dagen
GHB: 5 uur
Heroïne: tot 5 dagen

Ellesdee

Badass junkie
Peterblaat zei:
heel erg bedankt voor de info
mijn excuses voor de overlast die ik veroorzaak :flushed:

aaah nee sorry :)
tis nie persoonlijk bedoeld
maar ik heb dat lijstje die info al 10keer gepost

mijn excuses voro de geirriteerde reactie

kusje? :P

azgaza

Badass junkie
Als je geen andere dingen hebt gebruikt denk ik dat je er vanuit kan gaan dat je zorgvrji bent, ze testen al vrijwel niet op paddo's dus laat staan andere dingen uit de smartshop.

Peterblaat

danku danku danku
ik wou niet n00b overkomen maar naja, ik kon het niet vinden en ik ben nogal voorzichtig, mijn vader zegt dat iedereen die drugs gebruikt psychisch niet in orde is dus ik wil niet weten wat hij doet als hij merkt dat ik gebruik (ik ben al keer naar GGZ en een psycholoog geschopt... niet iets dat voor herhaling vatbaar is voor mij)...
De reden dat ik wel gebruik is dat het gewoon ontzettend lekker is om er (geestelijk) af en toe even tussenuit te zijn.

Nogmaals bedankt voor de info

Grz

Peter

azgaza

Badass junkie
Vervelend; een vader met zo veel onbegrip, dan lijkt het me wel dat er toch een grote .. barriere tussen jullie zit.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan