Drogen van Paddo's gelukt? (+Foto's ter verduidelijking)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mike2

Newbie
Goedenavond iedereen,

Kan iemand aan de hand van de foto's zien of de paddo's zo goed zijn gedroogd, het is de eerste keer voor mij en weet niet zeker of het is gelukt.

Heb ze nu 3 dagen in een bakje liggen met iedere dag nieuw keukenpapier, ze zijn echt kurkdroog en je kan het steeltje heel makkelijk breken dus al het vocht is er wel uit. Ze zien er nu alleen wel heel erg klein er verschrompeld uit, hoop dat alle psilocybine er nog inzit.

Foto 1 t/m 6 = Dag 1
Foto 7 en 8 = Dag 2
Foto 9 en 10 = Dag 3

Alvast bedankt voor de reacties.

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ze zien er wat mij betreft wel goed uit, behalve die hele zwarte lijkt me beetje raar, is die slap of krokant ?

bas410

Experimenterende gebruiker
huh, mij werden dus laatst van die vrijwel zwarte verkocht, het waren er behoorlijk weinig maar toch een flinke trip gehad... waren dat dan gedroogde?

azgaza

Badass junkie
Ziet er goed uit, als ze allemaal hard zijn en dus níet slap of neigend naar slap zijn ze in orde. In het geval van slap is de paddo aan het rotten en dan meot je hem tussen de andere uithouden en weggooien.

Verschrompeld betekend alleen dat het vocht er uit is, alle psilocybine zit er dan dus nog in, dat is ook logisch gezien het feit paddo's voor een heel groot gedeelte uit vocht bestaan en als dat weg is kunnen de vezels etc. dichter tegen elkaar aan zitten waardoor ze dus kleiner worden.

Dus klein hard en niet zwart is goed, en daar lijkt het op de foto's wle op.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
als ze een beetje blauw zwart zijn en toch hard en krokant kan het trouwens ook geen kwaad, dit zijn gewoon uitwendige kneuzingen maar net zoals Azgaza zegt zit de stof er wel nog in :)

Lunch time!

tom

Newbie
azgaza zei:
Ziet er goed uit, als ze allemaal hard zijn en dus níet slap of neigend naar slap zijn ze in orde. In het geval van slap is de paddo aan het rotten en dan meot je hem tussen de andere uithouden en weggooien.

Ik heb weleens gewoon een portie gehad, daar zaten een aantal zwarte stukken tussen op een paar paddos(mexicaanse, ongeveer 40-60% was zwart), die waren niet hard, maar echt zacht en buigzaam, desalniettemin toch een flinke trip gehad. Kan het dan niet gewoon zijn dat ze niet aant rotten zijn, maar gewoon dat er nog wat vocht in zit ofzo?

azgaza

Badass junkie
tom zei:
azgaza zei:

Ik heb weleens gewoon een portie gehad, daar zaten een aantal zwarte stukken tussen op een paar paddos(mexicaanse, ongeveer 40-60% was zwart), die waren niet hard, maar echt zacht en buigzaam, desalniettemin toch een flinke trip gehad. Kan het dan niet gewoon zijn dat ze niet aant rotten zijn, maar gewoon dat er nog wat vocht in zit ofzo?

Ja tuurlijk dat kan zeker, dat er nog wat vocht in zit en dat ze niet geheel droog zijn, maar als er een paar al helemaal droog zijn en een paar nat en de natte waren niet veel groter dan de al droge dan weet je dat er mogelijk we iets mis is.
Ze worden blauw/zwart van kneuzingen, dus waar je ze aanraakt verkleuren ze. Ik heb op mijn gedroogte paddo's ook altijd een paar donkere plekjes maar dan zijn ze wel keihard.

En aan de andere vraag: paar maanden tot een half jaar, had gelezen dat ze na 6 maanden duidelijk minder sterk worden.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan