Niemand kan zonder verwijzing of indicatie binnenlopen bij de crisisdienst, daarvoor moet je binnen kantooruren eerst de huisarts bellen, buiten kantooruren de huisartsenpost. Zou een drukke bedoening worden daar als huisarts en huisartsenpost niet eerst het kaf van het koren scheiden.Ben helemaal huilend bij de crisis dienst van ik kan niet meer . Portier liet me niet naar binnen
Toch doorverwijzing nodig echt raar
Wacht op het belletje van de huisarts
Heb net de vervangende psychiater aan de lijn hij vindt dat ik de 60 mg methadon wat tijd moet geven anders naar de 70 mgStoppen met denken 'als ik stabiel word, dán'. Het is nú tijd om meer hulp te zoeken.
Ik denk @Paranoize. en @PapaverMan maar of ze je nog meer advies kunnen geven dan ze al gedaan hebben?Ja de assistente ze zegt dat ik de vervangende psychiater moet bellen en die zegt moet de 60 mg methadon tijd geven en anders naar 70 mg
Maar denken jullie dat 10 mg zoveel verschil kan maken ?
Is er iemand die ervaring heeft met methadon?
Ik verlang naar een beetje ontspanningIk word echt gek en zij denken door methadon kan dat ?
En dan? Heb je nog meer problemen. Dat gaat je echt niet verder helpen.Ik ben helemaal kapot ben nog steeds aan het lopen en huilen kon niet naar huis
De professional weten het ook niet volgens mij
Ik hou het niet meer dus het wordt een lange nacht met alles nemen of toch nog wachten
Ik weet het niet meer 😭😭😭😭😭
Ik neig om alles te nemen wat ik heb als de slaap medicatie niet gaat werken
Ja als je op de goede dosis komt kan 10mg zeker het verschil maken. Waar zit je nu op? Qua methadon, diazepam en zolpidem? En hoe lanf neem je die mirtazepine al?Ik denk @Paranoize. en @PapaverMan maar of ze je nog meer advies kunnen geven dan ze al gedaan hebben?
Zet vlekkeloos maar uit je hoofd, dit wordt lang en zwaar traject om al je problemen en de oorzaak aan te pakken. Zie die medicijnen als hulpmiddel, niet als de oplossing of het probleem.Die mertezepine maakt me wel slap maar laat me niet meert in slaap vallen en de zolpidemtartraat hetzelfde
Wat nu ? Ben bang om meer medicatie te krijgen toen ik rivotril met methadon kreeg leek het even de goede kant op te gaan op eens moest ik overstappen
Ik dacht de overstap gaat vlekkeloos maar omdat ik een te lage dosis Diazepam kreeg werd alles erger toen moest ik de Diazepam stabiliseren met het te verhogen en daarna kon ik k weer aan de methadon werken na om het te stabiliseren en sindsdien voelde ik geen verbetering tijdens verhoging vroeger toen we alleen aan de methadon zat te werken Voelde ik me beter als het verhoogd werd en dan weer slecht maar heel mild het leek alsof ik bijna stabiel was op methadon
De overstap heeft alles kapot gemaakt
En nu ben ik bijde aan het stabiliseren daarom is het heftig wat ik voel
Maar hooop dat iedereen lekker slaapt ik ga het moeilijk krijgen zo te zien
Mirtazepine is ook geen slaapmiddel maar een antidepressivum. Zolpidem is je slaapmedicatie en diazepam tegen dagelijkse angst en paniek. En. Eehoog die methadon nou gewoon naar 70mg.Die mertezepine maakt me wel slap maar laat me niet meert in slaap vallen en de zolpidemtartraat hetzelfde
Wat nu ? Ben bang om meer medicatie te krijgen toen ik rivotril met methadon kreeg leek het even de goede kant op te gaan op eens moest ik overstappen
Ik dacht de overstap gaat vlekkeloos maar omdat ik een te lage dosis Diazepam kreeg werd alles erger toen moest ik de Diazepam stabiliseren met het te verhogen en daarna kon ik k weer aan de methadon werken na om het te stabiliseren en sindsdien voelde ik geen verbetering tijdens verhoging vroeger toen we alleen aan de methadon zat te werken Voelde ik me beter als het verhoogd werd en dan weer slecht maar heel mild het leek alsof ik bijna stabiel was op methadon
De overstap heeft alles kapot gemaakt
En nu ben ik bijde aan het stabiliseren daarom is het heftig wat ik voel
Maar hooop dat iedereen lekker slaapt ik ga het moeilijk krijgen zo te zien
Nee dit doet mij niet denken aan bipolair. Eerder vorm van obsessieve disordeer of borderline oid. Maar met al die middelen en gokken,, dakloos etcetc is het niet te zeggen, helemaal niet voor leken als wij.Het lijkt wel een Bipolaire Mixed Episode @Diametha , maar ik heb daar niet voor doorgeleerd. Je moet echt bij een zorgprofessional zijn.
Zou gewoon na 1 dag naar 70mg gaan. Ik ben op 220+mg gestabiliseerd eerste keer. Dus 70 is niet absurd veel ofzo (220 mg wel). Maar methadon heeft idd wat tijd nodig dat klopt. Je moet ke bloedspiegel wat ophogen dat kost even.Heb net de vervangende psychiater aan de lijn hij vindt dat ik de 60 mg methadon wat tijd moet geven anders naar de 70 mg
Ik heb hem huilend gesproken van ik denk dat er meer aan de hand is dan verhogen methadon ,dat ik al weken zo rondloop
Maar hij vindt dat de 60 mg methadon wat tijd moet geven anders omhoog naar 70 mg
Maar het liefst nog effe wat tijd geven want 60mg methadon is bijna bij iedereen een dosis die je stabiel maakt en anders naar 70mg en die ook wat tijd geven minimaal 1 week
Dan is mijn eigen psychiater weer terug
Heeft er iemand ervaring met methadon?
heeft iemand bijvoorbeeld moeten stabiliseren op methadon en dan met een hoge dosis is gestabiliseerd boven de 70 mg ? Kan diegene me privé wat informatie geven over hoelang het heeft geduurt ? Of hij ook depressieve gevoelens en onrust heeft ervaren?
Kap nou met dat rondzwerven. Is al vaker gezegd.Ik ben helemaal kapot ben nog steeds aan het lopen en huilen kon niet naar huis
De professional weten het ook niet volgens mij
Ik hou het niet meer dus het wordt een lange nacht met alles nemen of toch nog wachten
Ik weet het niet meer 😭😭😭😭😭
Ik neig om alles te nemen wat ik heb als de slaap medicatie niet gaat werken
Ik moet sterk zijn ik kan het nog volhouden ik moet het voor mijn moeder doen
Ik kan haar geen pijn doen
Hoop dat ik sterk genoeg ben om het nog vol te houden
Maar jullie ontzettend bedankt echt jullie zijn allemaal toppers echt 🙏🙏🙏🙏🙏🙏👍👍✌️✌️
Goed begin. Naar de arts dus. Al wmo aanvraag gedaan? Belde gemeente en vraag ernaar. Zeg tegen je huisarts dat je praktijkondersteuner wil. Hoevaak moet ik dit zeggen tot het doodringt? Pak de regie nou zelf anders krijg je nooit de goede hulp.Ben bij de crisis dienst moest van de portier een doorverwijzing hebben
Heb de huisarts gebeld met een terugbelverzoek ben aan het wachten
De huisarts is moeilijk te bereikenGoed begin. Naar de arts dus. Al wmo aanvraag gedaan? Belde gemeente en vraag ernaar. Zeg tegen je huisarts dat je praktijkondersteuner wil. Hoevaak moet ik dit zeggen tot het doodringt? Pak de regie nou zelf anders krijg je nooit de goede hulp.
Dus straks weer 60 mg en morgen 70 mg ?Zou gewoon na 1 dag naar 70mg gaan. Ik ben op 220+mg gestabiliseerd eerste keer. Dus 70 is niet absurd veel ofzo (220 mg wel). Maar methadon heeft idd wat tijd nodig dat klopt. Je moet ke bloedspiegel wat ophogen dat kost even.
Dat gokkken en dakloos is jaren terugNee dit doet mij niet denken aan bipolair. Eerder vorm van obsessieve disordeer of borderline oid. Maar met al die middelen en gokken,, dakloos etcetc is het niet te zeggen, helemaal niet voor leken als wij.
edit: @Paranoize jij nog iets toe te bvoegen?
60 mg methadon 20 mg Diazepam omdat ik moest overstappen van rivotril en zolpidemtartraat 10 mgJa als je op de goede dosis komt kan 10mg zeker het verschil maken. Waar zit je nu op? Qua methadon, diazepam en zolpidem? En hoe lanf neem je die mirtazepine al?
Goed begin. Naar de arts dus. Al wmo aanvraag gedaan? Belde gemeente en vraag ernaar. Zeg tegen je huisarts dat je praktijkondersteuner wil. Hoevaak moet ik dit zeggen tot het doodringt? Pak de regie nou zelf anders krijg je nooit de goede hulp.
De huisarts is moeilijk te bereiken maar ga haar zo een bericht sturen op haar portaal voor praktijkondersteuner en later WMO aanvraag doen bedankt voor je tip en reactieGoed begin. Naar de arts dus. Al wmo aanvraag gedaan? Belde gemeente en vraag ernaar. Zeg tegen je huisarts dat je praktijkondersteuner wil. Hoevaak moet ik dit zeggen tot het doodringt? Pak de regie nou zelf anders krijg je nooit de goede hulp.
Wat moet ik anders doen ben helemaal onrustig kan niet stilzittenKap nou met dat rondzwerven. Is al vaker gezegd.
Maar de vervangende psychiater vindt dat ik 60 mg nog een dag moet geven dat ga ik ook doen als het niet lukt vandaag dan ga ik hem weer bellen en dan moet ie me maar naar de crisis dienst doorverwijzenMirtazepine is ook geen slaapmiddel maar een antidepressivum. Zolpidem is je slaapmedicatie en diazepam tegen dagelijkse angst en paniek. En. Eehoog die methadon nou gewoon naar 70mg.
Ik ga de huisarts om een praktijkondersteuner vragen en gemeente om WMO vragen@Diametha begrijp me niet verkeerd, ik gun je echt het beste en je situatie klinkt heel naar (en ik herken 'm deels van een cold turkey Benzo afkick) maar ga eens luisteren en aan de slag met de adviezen. Telkens weer hetzelfde posten en dezelfde vragen blijven stellen brengt je echt niet verder. Ik merk bovendien dat het me wat geïrriteerd maakt en dat ik skeptisch word als ik weer "huilen en lopen" (etc...) van je lees. Hoe naar het ook moge zijn, zo in zelfmedelijde blijven zitten maakt 't echt niet makkelijker voor je.
Vertel de huisarts ook maar dat je meer mirtazapine hebt genomen.Ik ga de huisarts om een praktijkondersteuner vragen en gemeente om WMO vragen
Alleen de methadon moest ik nog een kans geven voor dat ik het omhoog doe
Ik ben nu zo duizelig door de mertazepine 45 mg dheb 5 mg Diazepam al genomen ga straks ga straks de methadon nemen rond half 9
Ik probeer elke advies te volgen hier die ik krijg
Ben alleen zo duizelig van de mertezepine kan mijn bed niet uit komen ben wel aan het trillen met mijn benen en wou naar de wc bijna op mijn bek gevallen en zag in de spiegel dat mijn pupillen niet normaal groot zijn
Ik ga de huisarts effe die bericht sturen van de praktijkondersteuner en straks de gemeente bellen en ja ik moet naar de psychiater luisteren over de methadon
Ik ga vandaag naar de 70 mg want ik leef in een hel
Bedankt allemaal maar ben zo duizelig 45 mg mertezepine hebben me duizelig gemaakt maar de onrust is niet weg ben helemaal aan het trillen op bed als opsta ben zo duizelig
Bedankt allemaal voor de reacties
Dat gevoel heb ik dus ook nu.Ik merk bovendien dat het me wat geïrriteerd maakt en dat ik skeptisch word als ik weer "huilen en lopen" (etc...) van je lees. Hoe naar het ook moge zijn, zo in zelfmedelijden (of is het de slachtoffer rol?) blijven zitten maakt 't echt niet makkelijker voor je.
Huisarts mailde en zegt dat ze een afspraak gaat plannen met de praktijkondersteuner ze is er 1 keer per week meer kan ze niet doenDat gevoel heb ik dus ook nu.
Dat gevoel heb ik dus ook nu
Sorry dat ik je geïrriteerd heb maar geloof me ik doe alles om beter te worden maar het lukt nietDat gevoel heb ik dus ook nu.