Combineren 6-apb en phenibut mogelijk? (intiem avondje voor 2)

Hallo allemaal!

Op één of andere manier kan ik er niets over vinden op Internet, dus ik drop de vraag hier maar :)

Hoofdvraag:
Is het combineren van 6-apb en phenibut (HCL) mogelijk?

Doel:
Mijn vriendin en ik vinden het af en toe heerlijk om de combinatie XTC en GHB te gebruiken. We hebben het extra fijn samen tussen de lakens zeg maar! Of erboven, of ernaast... hahaha. Een heerlijk intiem avondje samen thuis! Waardevol! En lekker gek!

Met dat als doel, en wetende dat X&G geen optie meer is (op = op) ben ik op zoek gegaan naar legaal te verkrijgen alternatieven. Ik ben na veel online leeswerk uitgekomen op 6-apb als xtc-vervanger en phenibut als GHB-vervanger.

Zie mijn hoofdvraag hierboven. Ik kan online dus niets terugvinden over een eventuele combinatie van deze twee legaal te verkrijgen soorten.

Wat kunnen jullie mij hierover vertellen?

Goed om te weten:
We zijn echt gelegenheidsgebruikers, net zoals men het wel kent van alcohol; de gelegenheidsdrinker :wink: We vinden het samen leuk om te ontdekken/experimenteren.

Zijdelingse vraag:
Zijn er legaal te verkrijgen alternatieven voor een 'gezellig avondje samen'?
We zijn bekend met XTC, GHB, 3MMC, 2cb-fly, magic truffels en één keer 6-apb zonder combinatie. Dus die tips hebben we niet nodig 😉

Enorm nieuwsgierig! Bedankt alvast!

Groet!

FredKroket

Badass junkie
6-apb lijkt meer op mdma dan dat phenibut op ghb lijkt vermoed ik.

Hoewel 6-apb wel echt anders is dan mdma naar mijn mening.

Tevens zijn x en g in mijn omgeving prima verkrijgbaar.

Purplext

Badass junkie
Enig idee welke hoeveelheid phenibut? Ik lees veelal 1,5 tot 2 gram per persoon. Is dat de juiste hoeveelheid voor gelegenheidsgebruikers?

Dat is op voorhand lastig te zeggen, want het valt bij iedereen anders. Ik zou het eerst eens testen zonder de combi met 6-apb. En dan starten met 1-1,5 gram.

Ik vond 2 gram soms best wel zwaar vallen met bijwerkingen als hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel dorst. Lijkt me niet prettig als je in een 6-apb trip zit en erachter komt dat 2 gram toch teveel voor je is.

Ik heb het even opgezocht, mijn laatste keer 6-apb heb ik gecombineerd met phenibut.
130 mg 6-apb (succinaat, das niet heel hoog, maar ik ben erg gevoelig voor serotonine drugs. Je hebt ook nog een HCL variant en die moet je anders doseren: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) met 1,5 gram phenibut. En dat was een zeer geslaagde dag, en ik kon lekker slapen rond middernacht door de pheni!)

Dat is op voorhand lastig te zeggen, want het valt bij iedereen anders. Ik zou het eerst eens testen zonder de combi met 6-apb. En dan starten met 1-1,5 gram.

Ik vond 2 gram soms best wel zwaar vallen met bijwerkingen als hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel dorst. Lijkt me niet prettig als je in een 6-apb trip zit en erachter komt dat 2 gram toch teveel voor je is.

Ik heb het even opgezocht, mijn laatste keer 6-apb heb ik gecombineerd met phenibut.
130 mg 6-apb (succinaat, das niet heel hoog, maar ik ben erg gevoelig voor serotonine drugs. Je hebt ook nog een HCL variant en die moet je anders doseren: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) met 1,5 gram phenibut. En dat was een zeer geslaagde dag, en ik kon lekker slapen rond middernacht door de pheni!)
Dank je! Hier kan ik wat mee! Binnenkort eerst maar eens de phenibut uitproberen. Haastige spoed is zelden goed, dus prima tussenpoging lijkt mij. De hoeveelheden 6-apb en phenibut waar jij ervaring mee hebt is ook ongeveer waar ik op uit ga komen qua logica vanuit online 'studie'. HCL-6apb moet je maal factor 1,5 doen las ik. Was van plan om 180 mg aan te houden de eerste keer in de toekomst.

Dat slapen is ook een dingetje, 6-apb houdt je toch 10 tot 12 uren wakker en daarna kun je alleen maar geforceerd gaan slapen. Dat kan beter, althans, in het geval van een intiem avondje samen 😀 Op een gegeven moment ben je uitgefriemeld en uitgepraat samen hahaha. Kijk je op de klok..... nog zeker 5 uren wakker. Dan maar op Facebook allemaal mensen opzoeken die je al lange tijd niet meer hebt gezien. Wel erg lollig om zo samen een gesprek te hebben trouwens. 🤣 Aanrader om de tijd te doden.

Purplext

Badass junkie
Dank je! Hier kan ik wat mee! Binnenkort eerst maar eens de phenibut uitproberen. Haastige spoed is zelden goed, dus prima tussenpoging lijkt mij. De hoeveelheden 6-apb en phenibut waar jij ervaring mee hebt is ook ongeveer waar ik op uit ga komen qua logica vanuit online 'studie'. HCL-6apb moet je maal factor 1,5 doen las ik. Was van plan om 180 mg aan te houden de eerste keer in de toekomst.
Nee, de HCL variant is potenter, dus andersom: succinaat doe je +/- maal 1,5!

Ik begin gewoon altijd heel vroeg zodat ik niet geforceerd hoef te gaan slapen, alhoewel de pheni natuurlijk wel helpt. Phenibut kan ook best lang duren voordat het begint te werken, en nog langer met een volle maag.

Ik neem het dan ook altijd vroeg in de ochtend op lege maag met een kop koffie.
De 6-apb nam ik toen ik de pheni begon te voelen, en dan duurt dat ook nog wel 1,5 uur voordat dat weer werkt.

En neem nooit phenibut bij als je denkt niks te voelen, want het is subtiel en kan laat inkicken, teveel nemen is dus echt een risico met bijnemen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Enig idee welke hoeveelheid phenibut? Ik lees veelal 1,5 tot 2 gram per persoon. Is dat de juiste hoeveelheid voor gelegenheidsgebruikers?

Zoals reeds benoemd is verschilt dat per persoon, maar ik kan je wel aanraden om niet meteen boven de 1,5g te zitten als je niet veel weegt. Ik heb nog nooit meer dan 1,4g genomen. Als ik daar overheen ga, dan val ik gewoon in slaap waarschijnlijk en/of worden mogelijke bijwerkingen veel merkbaarder. Het kan geen kwaad om inderdaad eens te experimenteren met Phenibut, zonder dat je het meteen combineert met 6-APB.

HappyMind

Badass junkie
Zoals reeds benoemd is verschilt dat per persoon, maar ik kan je wel aanraden om niet meteen boven de 1,5g te zitten
Mee eens! Van 1,5 gram phenibut ga ik mij flink beroerd voelen: misselijk, duizelig en een heel onvast/onprettig gevoel in mijn lichaam. Voor mij is 1 gram phenibut (op een nuchtere maag) de sweetspot.

Laatst bewerkt:
Zoals reeds benoemd is verschilt dat per persoon, maar ik kan je wel aanraden om niet meteen boven de 1,5g te zitten als je niet veel weegt. Ik heb nog nooit meer dan 1,4g genomen. Als ik daar overheen ga, dan val ik gewoon in slaap waarschijnlijk en/of worden mogelijke bijwerkingen veel merkbaarder. Het kan geen kwaad om inderdaad eens te experimenteren met Phenibut, zonder dat je het meteen combineert met 6-APB.
Dank je wel! Wijze woorden. Daar kan ik wel wat mee. Ik zet in op een dagje 1 gram phenibut uitproberen. Meten = weten!

Mee eens! Van 1,5 gram phenibut ik mij flink beroerd voelen: misselijk, duizelig en een heel onvast/onprettig gevoel in mijn lichaam. Voor mij is 1 gram phenibut (op een nuchtere maag) de sweetspot.
Dank je HappyMind, ik reageerde zojuist al op Zweevteev, en dat sluit exact aan bij wat jij nu ook benoemt. Top!

Los van bovenstaande conversatie ben ik ook nog benieuwd naar het antwoord op mijn zijdelingse vraag. Ik kopieer hem hierna nogmaals:
----------
Zijdelingse vraag:
We zijn bekend met XTC, GHB, 3MMC, 2cb-fly, magic truffels en één keer 6-apb zonder combinatie. Dus die tips hebben we niet nodig 😉
----------
Benieuwd naar jullie kennis! Beeld je in dat mijn vriendin en ik het heerlijk vinden om ons huis af te sluiten, donker maken, kaarsen aan, leuke lampjes, etc. En dan iets erbij nemen wat een extra grote stimulans is voor een 'hot date for two' hahahahaha.

Komt u maar!

Zweevteev

Wijs gebruiker

Ligt eraan wat voor type drugs jullie fijn vinden. Als jullie bijvoorbeeld goede ervaringen hebben met 2C-B-FLY en truffels, dan zullen research chemicals zoals 4-HO-MET, 4-HO-MiPT en andere psychedelica jullie wellicht ook wel goed liggen. LSD hebben jullie nog geen ervaring mee, maar 1cP-LSD en 1P-LSD zijn beide legale drugs die in het lichaam omgezet worden naar LSD, dus als jullie interesse hebben in het proberen van een langwerkend psychedelicum, dan zijn die twee misschien ook wel leuk om uit te proberen.

Ligt eraan wat voor type drugs jullie fijn vinden. Als jullie bijvoorbeeld goede ervaringen hebben met 2C-B-FLY en truffels, dan zullen research chemicals zoals 4-HO-MET, 4-HO-MiPT en andere psychedelica jullie wellicht ook wel goed liggen. LSD hebben jullie nog geen ervaring mee, maar 1cP-LSD en 1P-LSD zijn beide legale drugs die in het lichaam omgezet worden naar LSD, dus als jullie interesse hebben in het proberen van een langwerkend psychedelicum, dan zijn die twee misschien ook wel leuk om uit te proberen.
Bedankt voor de aanbevelingen! Ik ga mij er in verdiepen.

Bij de levering van de 6-apb kreeg ik gratis twee zegels (of hoe het ook naar mag heten) 1cP-LSD meegestuurd. Heb het nog niet geprobeerd. Heb gehoord dat je dan een halve dag onder de pannen bent. Daar moet je wel zin in hebben. Drempeltje! Ben wel benieuwd wat zo'n zegel voor effecten heeft. Is het te vergelijken met truffels?

Juist iets vinden wat een beschaafde werkingsduur heeft (bijvoorbeeld 6 uren) en waarbij je na de tijd nog iets van fatsoenlijk kan slapen... dat zou perfect zijn. Moet het er wel zijn natuurlijk 🤣🤪😉

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Los van bovenstaande conversatie ben ik ook nog benieuwd naar het antwoord op mijn zijdelingse vraag. Ik kopieer hem hierna nogmaals:
----------
Zijdelingse vraag:
----------
Benieuwd naar jullie kennis! Beeld je in dat mijn vriendin en ik het heerlijk vinden om ons huis af te sluiten, donker maken, kaarsen aan, leuke lampjes, etc. En dan iets erbij nemen wat een extra grote stimulans is voor een 'hot date for two' hahahahaha.

Komt u maar!
MDMA (oké, niet legaal..) of 3CMC (nog wel legaal)😚

Bovenaan