beste beginner benzo's

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wat vinden jullie de veiligste/beste beginner benzo voor recreatief gebruik?
zijn er benzo's die je zonder dokter voorschrift kan gaan halen bij de apotheek?
+is het de moeite om eens te proberen?

wat beginner vragen, ben op zich wel eens benieuwd naar het gevoel
en dit nieuwe forum kan wel wat topics gebruiken :wink:

BillyBilo

Badass junkie
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.

Lana

Wijs gebruiker
Denk dat het eraan ligt hoe je erop reageert.
De eerste seresta die ik slikte, ging ik meteen nok, kon mezelf nog net van tafel naar bank verslepen. Misschien ook icm oververmoeidheid van speed.
Want op de pillekes die volgden, welke het ook waren, kon ik allemaal wakker blijven.

BillyBilo

Badass junkie
Lana zei:
Denk dat het eraan ligt hoe je erop reageert.
De eerste seresta die ik slikte, ging ik meteen nok, kon mezelf nog net van tafel naar bank verslepen. Misschien ook icm oververmoeidheid van speed.
Want op de pillekes die volgden, welke het ook waren, kon ik allemaal wakker blijven.

hoeveel mg was die oxazepam dan?

Lana

Wijs gebruiker
Dat weet ik niet meer, is alweer... 7 jaar geleden ofzo. Ik weet alleen nog dat ik die van een heroinegebruiker kreeg die ze op doktersrecept had.
Het zou een 10mg kunnen zijn geweest, maar net zo goed ook een 50mg, ik zou t niet meer weten.
Al is een 10mg een eitje, dus lijkt me niet dat ik daar regelrecht van in slaap viel.

disaster

Bewuste gebruiker
yep oxazepam 50MG is een redelijk sterke benzo, heeft niet veel nut bij mij als ik onder invloed van speed zit :P . Maar erna slaap ik heel erg lekker.

Telefoon

Wijs gebruiker
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:

BillyBilo

Badass junkie
Telefoon zei:
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:

Welkom in de échte wereld van dealen, chinezen, slikken en shotten.

Usha

Belezen gebruiker
BillyBilo zei:
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.

Er zijn natuurlijk heel shady apothekers. :wink:

DirtyP

Experimenterende gebruiker
Doktersvoorschriften inscannen en met photoshop bewerken, heb het eens gedaan en het is me 20x gelukt, tot ik bij een apotheker in de buurt ging, en die merkte het aan het soort papier dat ik had gebruikt, hoewel een leek er niets van zou merken.
Ik ben gelukkig voor m'n dokter de melding kreeg van de apotheker het zelf even gaan melden dat ik met een probleem zat.
Onder invloed durf je dat allemaal te doen, maar ik waarschuw iedereen hier, er staan ENORME zware straffen op, gelukkig had m'n dokter/goede vriend geen klacht ingediend. Je kan het proberen hoor, zolang je niet dealt zal de straf wel niet zo hoog zijn denk ik, maar toch, hier in Belgie hing er een straf van 15jaar cel boven m'n hoofd, maar een vriend advocaat zei me dat dit puur bangmakerij was.
Voorzichtigheid geboden. :wink:

speeseend

Wijs gebruiker
webjunk zei:
Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?

Afhankelijk van diverse factoren hé?! Eéntje is niet zoveel. Dus daar gaat je kwantumkorting. Waar en bij wie haal je het. Over welke soort heb jij 't? Blauw of geel?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^
^^

Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)

speeseend

Wijs gebruiker
quotethemadraven zei:
^^

Wat bedoel je met ''zelden gevraagd''? Dat de ''klanten'' liever de tien mg. hebben? Of dat het qua prijs aantrekkelijker is?

Het schijnt overigens dat er ook nog eentje in twee mg. in omloop is. dus drie hoeveelheden. Op zich vindt ik die vijf mg. perfect. Dan breek ik 'm voor een 2,5mg. Dat is voor mij voldoende. Daar heb ik ook gelukkig nog genoeg van.

Wat gek dat bij de namaak het aantal mg. niet in kleur wordt aangegeven.

Prijzig gebeuren hoor! 1 euro per tabletje. Ben benieuwd hoe duur die andere pillen op de zwarte markt zijn. Zoals Oxazepam 10 en 50mg. en Subutex (buprenorfine). Gelukkig krijg ik alles op recept. Want ik zou er niet aan moeten denken om pillen in het illegale circuit te moeten kopen.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
@speeseend

Yep naar de gele Val toe, is gewoon de moeite niet waard om ze op voorraad te hebben. Ze zijn ook de helft duurder. 1 € per tablet is idd veel geld, maar zoals altijd meer lopen minder betalen.
En ik dacht dat Roche een octrooi of pattent heeft op de kleur van haar Valiums. Die zijn haast niet meer te vinden, (spreek enkel voor mezelf) vreemd want daar moet een gigantische stock van zijn. Maar zelfs de apothekers doen ze niet meer op voorraad. Is voor een groot gedeelte EG geworden, beste bewijs dat het verplichten van generisch wanneer mogelijk, het probleem enkel verplaatst.
En Subutex is een draak zoals Rohypnol die dingen zijn schandalig duur, als je het al kan vinden.
Subu 8mg: helemaal niks, niet te vinden.
Subu 2mg: 7 stuks 60 €
Oxazepam 50mg die bestaan blijkbaar niet waar ik zit. 10 of 15mg en die zijn goedkoper dan diazepam weet alleen per 1000 st iets van 500€.
Maar dat is per 30 km weer anders bij dat soort spul. Kan me niet voorstellen dat je in Rotterdam of Antwerpen die kosten moet maken.

speeseend

Wijs gebruiker
O.T.

Erg boeiend! Ik wist niet dst die jetsers zo duur zijn. Tja, Subutex gaat eruit / is er al reeds uit. Daar is nu een ander middel voor. De zeshoekige pillen genaamd ''Suboxone'' (Lemon-Lime flavored sublingual, one part naloxone for every four parts buprenorphine; hexagon shaped tablet in 2 mg and 8 mg dosages).

De toevoeging Naloxone zou ervoor moeten zorgen dat de mensen die het willen spuiten, koppijn krijgen.

Ik vind het persoonlijk een drama dat alle medicijnen met een verlopen octrooi zo'n verplichte opmars maken. En ik heb zelf gezien met een bepaalde neusspray juist duurder geworden was. Dit hadden ze alleen in een kleiner flacon gedaan zodat 't goedkoper lijkt. De apotheker ''begreep er niets van''. Het is gewoon Mafia en wij consumenten zijn uiteindelijk 't haasje. Maar dart terzijde.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Mr.jiho zei:
wat vinden jullie de veiligste/beste beginner benzo voor recreatief gebruik?
zijn er benzo's die je zonder dokter voorschrift kan gaan halen bij de apotheek?
+is het de moeite om eens te proberen?

wat beginner vragen, ben op zich wel eens benieuwd naar het gevoel
en dit nieuwe forum kan wel wat topics gebruiken :wink:

hier krijg je spijt van, maar ok dat hoef ik hier niet te posten :mrgreen:

Beste vind ik persoonlijk zopiclone, die gebruik ik al 15 jaar bijna dagelijks!! zeer chill :beer:
zou beginnen met 7.5 mg en dan kan je wekelijks opbouwen met 3.75mg erbij!

Je kan er best wel alcohol bij drinken hoor, het leuke eraan is dat je je dan bijna niks meer herinntert van wat je gedaan hebt!

speeseend

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Beste vind ik persoonlijk zopiclone, die gebruik ik al 15 jaar bijna dagelijks!! zeer chill :beer:

Je kan er best wel alcohol bij drinken hoor, het leuke eraan is dat je je dan bijna niks meer herinntert van wat je gedaan hebt!

Man, vijftien jaren... dst is niet niks.

Benzo's en alcohol versterken elkaar toch? Op die manier wordt je nog zwaarder hooked aan die pilletjes!

mark1543

Newbie
quotethemadraven zei:
^^
^^

Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro.....

Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet.

mark1543

Newbie
quotethemadraven zei:
Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet.

Inderdaad, de diazepam die ik krijg is van het merk Apaurin. Hele mooie dingetjes als je het mij vraagt http://www.pharmer.org/node/6431

DreamWeaver

Badass junkie
mark1543 zei:
quotethemadraven zei:
^^
^^

Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro.....

Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine
Ketamine is overal wel makkelijk aan te komen. Goede ketamine (medische s-keta etc.) daarintegen...

mark1543

Newbie
^S-keta is de enige die ik kan krijgen, in ampullen, maar dan betaal ik vijf euro voor 100 mg, beetje duur. Maar spuiten dat doe ik niet dus dan moet ik het uitkoken...

Bovenaan