• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-MeO-PCE Holy Shit

jajajaja

Newbie
Ik heb zojuist wat 3-MeO-PcE besteld en wat milde andere dingen waarvan ik wist hoe ik ermee om moest gaan.

De 3-MeO zat in een zakje, dus ik heb er gewoon 8-10 ml gram afgesneden (kan meer zijn), omdat ik dacht dat het niet te krachtig zou zijn.

Jongen, ik had het mis. Het volgende dat ik weet, was dat mijn huis volkomen onherkenbaar was en dat er hier daar vage (hallucinerende) mensen aanwezig waren.

Alhoewel er een vage vrouwelijke ernititie was die niet duidlijk wou zijn over wat ik nu juist nog in mijn stash had (wist het zelf ook niet meer)

Ik kon nauwelijks herkennen wie ik was of wat ik moest doen. Wat mij opviel, was dat ik alleen maar zeer senl kon stappen beetje zoals Charie Chlaplin movies, zeer grappig eigenlijk :)

Op een gegeven moment was ik enigszins bezorgd over OD, maar ik voelde dat de effecten vooral mentaal waren en ik dronk voldoende water.

Ik heb redelijk wat benzos genomen omdat ik dit toaal niet verwacht had. Uiteindelijk ben ik dan toch tot the besef gekomen wie ik was en dat ik iets genomen had en dat ik het gewxoon moet laten uitwerken. (iesier said dan done :))

Nog iemand die erverang met 3-MeO-PCE? Het is zwat de vreemdste trip die ik ook heb meegemaalt lol
Al bij al was geen bad trip, gewoon een zeer vreemde of misschien is het normaal voor een dissiociatiive trip, waar ik weinig ervaring mee hev.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb zojuist wat 3-MeO-PcE besteld en wat milde andere dingen waarvan ik wist hoe ik ermee om moest gaan.

De 3-MeO zat in een zakje, dus ik heb er gewoon 8-10 ml gram afgesneden (kan meer zijn), omdat ik dacht dat het niet te krachtig zou zijn.

Jongen, ik had het mis. Het volgende dat ik weet, was dat mijn huis volkomen onherkenbaar was en dat er hier daar vage (hallucinerende) mensen aanwezig waren.

Alhoewel er een vage vrouwelijke ernititie was die niet duidlijk wou zijn over wat ik nu juist nog in mijn stash had (wist het zelf ook niet meer)

Ik kon nauwelijks herkennen wie ik was of wat ik moest doen. Wat mij opviel, was dat ik alleen maar zeer senl kon stappen beetje zoals Charie Chlaplin movies, zeer grappig eigenlijk :)

Op een gegeven moment was ik enigszins bezorgd over OD, maar ik voelde dat de effecten vooral mentaal waren en ik dronk voldoende water.

Ik heb redelijk wat benzos genomen omdat ik dit toaal niet verwacht had. Uiteindelijk ben ik dan toch tot the besef gekomen wie ik was en dat ik iets genomen had en dat ik het gewxoon moet laten uitwerken. (iesier said dan done :))

Nog iemand die erverang met 3-MeO-PCE? Het is zwat de vreemdste trip die ik ook heb meegemaalt lol
Al bij al was geen bad trip, gewoon een zeer vreemde of misschien is het normaal voor een dissiociatiive trip, waar ik weinig ervaring mee hev.
Ja je hebt nu geleerd dat je met dit soort dissociatieven ECHT NIET moet eyeballen..

Er zijn best wel wat enge tripreports van mensen die zomaar wat poeder innamen en daarna verschrikkelijke ervaringen hadden.

De dosis bij dit soort dissociatieven komt best wel nauw. Dus verzeker je van dat je de dosis goed afweegt, en neem niet bij.

Perenijsje

Badass junkie
Ja ik heb ervaring met 3-meo-pce en met 3-meo pco. Staan wel wat reports hier op het forum van me.

Dit was op een meet in het openbaar met een groep mensen van dit forum.
Ik had het voor het eerst gebruikt en de eerste drie dosissen gingen op zich prima, maar ik had de vierde dosis echt niet moeten nemen. Dat was echt onverantwoordelijk hoe ik toen terug ben gegaan.

Maar ik heb er ook echt een hele vette trip opgemaakt🔥🥰

Ik heb het daarna nog wel vaker gebruikt, maar nooit meer in zulke hoeveelheden. Gewoon 15 milligram thuis op de bank om een beetje te chillen ofzo bijvoorbeeld.

Dit zijn echt geen middelen om te eyeballen maar moet je echt op een mg weegschaal afwegen.
Ik ben er na wat nare ervaringen geen fan meer van en gebruik nu liever O-PCE.
Vorige keer 4x met O-PCE een dosis gehad, eerste keer 12 mg, toen ,10 mg en toen nog 2x 6mg gehad. Echt nog nooit zo'n grappige nacht meegemaakt met met mn vriend, bleven maar lachen🤣

Neem het ook het liefst gewoon thuis want ik heb 3-meo-pce het eerst in Nijmegen op een meet buiten gedaan waarbij ik het voor het eerst gebruikt had en ook 4 dosissen (60mg totaal) gestapeld op had. En ik moest toen echt naar het station gebracht worden en was eigenlijk echt te onverantwoordelijk om zo door het verkeer te lopen en het is echt maar goed dat ik veilig thuis gekomen mee.

Laatst bewerkt:

ConciousViber

Experimenterende gebruiker
Zooooo hey zeg dat wel hahhaha

Gisteren 3-meo-pce binnen gekregen

Tegen 18:00 1 klein puntje genomen om te kijken wat het doet ff half uurtje gewacht geheten en gedoucht helemaal niks

Dus tegen 1830 1845 2 iets grotere punten erbij ongeveer zelfde tijd gewacht maar weer niks zelfs de 1e voelde ik niet

Ik besloot nog 1 puntje te nemen en er mee te stoppen ik begon rustig een jointje te draaien en plots lukte het me niet meer om een goeie te draaien en heel licht had ik het gevoel van wat krijgen we nou🤣

Blijkt de onset gewoon erg lang te duren tegen 20:00 wist ik niet meer wat ik moest doen en leek het alsof ik dikke berg keta achterover had gegooit maar dan Iets minder keta eigenschappen en wat psychedelischer

Man man man wat een toestand

Ging op bed zitten mezelf kalmeren had geen paniek of iets maar zag het totaal niet aankomen ik kijk naar m'n telefoon maar mijn hoofd draaide telkens de andere kant op 🤣

Ik wilde die joint gaan roken en ineens zat ik buiten en toen ik hem op had zat ik opeens weer boven de reis er naartoe kan ik me niet eens voor de dag halen 🤣🤣

Denk dat ik rond de 20mg 25mg heb gezeten ( toch naar een echt goed weegschaaltje kopen 🤣 )

De Zandman

Badass junkie
Dan lijkt deze rc erg veel op 3 meo pcp....de potentste rc die ik ooit gehad heb.
Helemaal fucked up van geweest. Ik dacht dat ik dood was toen...van 35 mg.
Inmiddels verboden.
Ik las ooit een post van iemand die 50 mg 3 meo pcp IV genomen had.
Hij werd wakker in een psychiatrische inrichting enkele dagen later...

Voor sommige rc's is een goede weegschaal verrekte belangrijk!
Een o.d. wil je immers niet...

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Dat was geen 8 tot 10mg vriend hahaha lol

Ja je hebt nu geleerd dat je met dit soort dissociatieven ECHT NIET moet eyeballen..

Dit dus ☝️
Je kan 10mg helemaal niet op het oog inschatten. Ik heb ruime ervaring met 3-meo-pce en mijn ervaring is dat één of twee milligram meer al serieuze toename in effecten geeft. Geen spul om mee te gokken dus.

Ik las ooit een post van iemand die 50 mg 3 meo pcp IV genomen had. Hij werd wakker in een psychiatrische inrichting enkele dagen later...
Heftig, kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb zelf wel in dit soort doseringen gezeten op zowel 3-meo-pce als 3-me-pcp. Dat was dan gecombineerd oraal/rectaal of d.m.v. neusspray.

Heftig was het wel, zeker de 3-me-pcp was echt niet grappig meer. Maar het duurde in elk geval geen dagen.

Ik had toen wel echt een torenhoge tolerantie voor disso's.

De Zandman

Badass junkie
50 mg 3 meo pcp met IV innemen is natuurlijk beslist heel erg veel.
Dat je daarvan ahw waanzin gaat vertonen verbaast mij eigenlijk niet....want dat spul was heeeeeel erg potent!
Ik kan me voorstellen dat deze rc verboden is.
Deze rc ging echt hard.

DMTony

Experimenterende gebruiker
Dan lijkt deze rc erg veel op 3 meo pcp....de potentste rc die ik ooit gehad heb.
Helemaal fucked up van geweest. Ik dacht dat ik dood was toen...van 35 mg.
Inmiddels verboden.
Ik las ooit een post van iemand die 50 mg 3 meo pcp IV genomen had.
Hij werd wakker in een psychiatrische inrichting enkele dagen later...

Voor sommige rc's is een goede weegschaal verrekte belangrijk!
Een o.d. wil je immers niet...
Late reactie, maar luister als je toegang hebt eens naar deze aflevering van mijn favoriete podcast over 3meo

Maakte belachelijk veel indruk op mij

De Schurk

Belezen gebruiker

Interasant, bedankt voor het delen.
Ik heb dat spul ook in huis, maar nog geen geschikt moment gevonden om dit te gebruiken.

Via welke weg heb je dit ingenomen? oraal ?

Bovenaan