2 porties paddo's

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DDR

Newbie
Hey,

Na mijn eerste keer paddo's een half jaar geleden (mooie trip op een halve portie) wilde ik gisteren nog eens trippen. Maar helaas zelfs 2 porties van colombiaanse, mexicaanse, hawaiiaanse en cyanescens deden mij niks. Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.
Bovendien had ik al meer dan 6u niks gegeten.

Wat ging er mis?

Greetz

Dennis

The Used

Bewuste gebruiker
hmmm , ja lastig ik zou het niet echt weten , maar wat ik wel weet is dat het met gedroogde paddestoelen erg lastig doseren is en dat het soms te veel of juist te weinig is , ook kan het zijn dat de potentie van de paddestoelen heel erg ver achteruit is gegaan , waardoor je nauwelijk meer wat voelde... ik zou het niet echt weten.

tom

Newbie
DDR zei:
Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.

Dennis

misschien omdat je ze niet hebt laten koken?wij laten ze altijd ongeveer 30 minuten koken, onder het motto: beter te veel als te weinig :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
tom zei:
DDR zei:
Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.

Dennis

misschien omdat je ze niet hebt laten koken?wij laten ze altijd ongeveer 30 minuten koken, onder het motto: beter te veel als te weinig :grin:

In de psychonauten wereld staat op het koken van paddo's de doodstraf. Bij het koken van paddo's kill je de werkzame stof in paddo's.

ABSOLUUT NIET KOKEN DUS, of te lang verhitten is ook nie goe

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
tom zei:
DDR zei:

Dennis

In de psychonauten wereld staat op het koken van paddo's de doodstraf. Bij het koken van paddo's kill je de werkzame stof in paddo's.

ABSOLUUT NIET KOKEN DUS
, of te lang verhitten is ook nie goe

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb het zowieso niet zo op gedroogde. geef mij maar lekker de verse sappige knapperige :P
1 keer gedroogde gehad en die werkte ook voor geen meter.
Ga voor de verse zou ik zeggen :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Gedroogde paddo's werken bij mij altijd heerlijk.
Waarschijnlijk had je gewoon pech met de sterkte van de paddo's.
Of had je toevallig lsd of een andere tryptamine gedaan kort voor je paddotrip?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:

da heeft er weinig mee te make, kheb eens 3 dage na elkaar paddos, lsd en trug paddos gedaan en het telkens gevoeld... de laatste keer paddos was zelfs nog het hardste...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
sjaartrol zei:
Intoxicated zei:

da heeft er weinig mee te make, kheb eens 3 dage na elkaar paddos, lsd en trug paddos gedaan en het telkens gevoeld... de laatste keer paddos was zelfs nog het hardste...

tussen zowel paddo's als lsd bestaat een kruistolerantie, als je 3 dagen aan één stuk tript kan het best, maar als het ene uitgewerkt is raad ik je af daarna een ander middel te pakken :) De stof in je hersenen is dan gewoon op. Als jij nog kan trippen op de paddo's 3 dagen ná lsd wil ik jou breintoevoer overkopen :)

azgaza

Badass junkie
Ik heb 3 dagen na een trip nog een trip gedaan (beide paddo's) en dat werkte wel gewoon, toen 3 dagen weer en dat werkte licht, daarna maar een tijdje niet. Ik kreeg wel een maand later HPPD.. dus ook niet geheel aan te raden. het is niet voro niets dat normaal je reserves opraken /tollerantie ontstaat, het beschermt je tegen jezelf.
Helaas/gelukkig ben ik dus vrji gevoelig voor psilcybine en nauwelijks voor tollerantie.

Het kan zijn dat de gedroogde paddo's niet goed gedroogd waren, of in de zon ofzo gelegen hadden, dan neemt de werksaamheid af.

Eet ze gewoon vers, dan weet je zeker dat de kans groot is dat ze werken. En rauw. Want dan weet je of het aan jou lag of aan de paddo's.

Tigos

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik een soort van immuniteit heb voor paddestoelen. Ik heb al 2 keer paddo's genomen(mexicaanse). Bij alle 2 heb ik 3gram gedroogde genomen en liep ik dronken en telkens wist ik niet meer wat ik de laatste 5 min had gedaan. Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren. 1 van hen had bijna een volledige bad trip. De trip duurde bij hen ongeveer 6 uren. Ik zou echt eens willen zien wat zij zien. Nu vraag ik mij af waarom dat het bij mij een volledige andere werking heeft dan bij hen. Moet ik misshien meer nemen?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Tigos zei:
... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren...

kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer...
of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head

Tigos

sjaartrol zei:
Tigos zei:
... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren...

kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer...
of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head

Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten.

Goanaut

Bewuste gebruiker
?? Mijn pupillen blijven anders vrij normaal bij paddestoelen, heb ik vaker naar gekeken, maar ik kan toch behoorlijk intens trippen. Bij mdma heb ik uiteraard wel fucking schotels, met een beetje pech zelfs nog uuuuuren na gebruik.

bas410

Tigos zei:
sjaartrol zei:
Tigos zei:

Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten.

misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes..

Tigos

misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes..

Hmm. Aan snelle verbranding zou het kunnen liggen maar ik denk dat mijn andere vrienden ook wel een snelle verbranding hebben. Groot postuur kan het zeker niet liggen want de vrienden waren groter. Ik denk dat ik wat meer nodig heb dan de rest. Bij weed moet ik ook meer nemen dan normaal anders voel ik bijna niks.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan