1e en 2e keer: wereld van verschil?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Heey allemaal. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is als het gaat om het verschil tussen de eerste keer paddo's en de tweede keer. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal van mezelf (alleen wat ik gelezen heb) maar volgens mij was mijn eerste trip nogal mild. Niet dat ik daar mee zit ofzo :)
Binnenkort ga ik het een tweede keer proberen. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Dank dank :grin:

Bal0n

Badass junkie
Mwah, eerste trip is vaak mild omdat men lagere dosis pakt dan een volle trip zou moeten zijn..

Mac...

Badass junkie
Paddo's is toch wel eigenlijk een van de weinige drugs waarvan ik de sterkte van de trip echt compleet vind afhangen van de hoeveelheid.
Wanneer je de ene keer één portie pakt, zal deze de keer erop om en nabij net zo heftig zijn. Kan altijd wat verschillen ivm wat je gegeten hebt, maar vind dat je aan paddo's niet zo snel gewend raakt. Misschien ook omdat je dit waarschijnlijk wat minder vaak doet dan andere drugs.

fokker

Belezen gebruiker
Ik wacht meestal n maand tot ik de 2e keer neem, anders is mn trip heel mild, en vind ik t echt balen dat t niet lekker doorzet...

terwijl als ik een maand wacht dan is mn complete realiteit vertrokken...

voel me dan net Neo uit de matrix, die in die stoel begint te trippen met die spiegel... erg gaaf :mrgreen:

Als dosering... ik neem meestal hawaiaantjes n bakske van 15 gram, daar trek ik soep van (NIET KOKEN!!!! alleen verwarmen :) ) en dan nam nam! :grin: zo ga je er tenminste ook niet van over je nek, en t resultaat ben ik ZEER over te spreken :grin:

Eerste keer had ik mexicaantjes en die vielen zwaar tegen, was wel wazig en lollig, maar t visuele was nog niet half zo erg als de keren erop :hearteyes:

lar-E

Newbie
hmm mijn 1e keer was afgelopen vrijdag .. dus pas paar dagen geleden.
Had Mexicaantjes en ik had mezelf helemaal niet meer ondr controle.. en af en toe visuele effecten (lees: vervormingen :)) en mn gele t-shirt leek wel gephotoshopt.. hele vage (mooie) kleur geel, dat soort shit.. en ik had maar een halve portie op :) ik kon ook echt niet meer recht lope en had lachbuien die met regelmaat terugkwamen gedurende mijn hele trip.

Was wel irritant, het leek net alsof k een mannetje was dat net deed alsof ie vet stoned (lachen) en dronken (niet recht meer kunnen lopen) was, maar ik heb de trip wel intens beleefd..

Vrijdag a.s. wil ik het weer doen met een (space) vriend die afgelope weekend niet hier was.. en hij heeft het nog nooit gedaan..

Vraag me alleen af of het dan wel werkt?
Houd er wel rekening mee dat ik afgelope vrijdag voor het eerst van mn leven heb gedaan.. dus er iets van voelen moet ik sowieso :)

Dit keer Thaise (hebben ze al binnen), ze zijn wel vers.
De Mexicaantjes waren gedroogd!

Mac...

Badass junkie
Ja er is wel een verschil merkbaar denk ik. Je hebt idd eht voordeel dat je het echt net doet en hawaiaantjes zijn meestal wel ietsje heftiger dan mexicanen, maar die waren wel weer gedroogd. Hmm, is moeilijk te zeggen. Als ik een optelsom zou maken kom je volgens mij op bijna precies hetzelfde uit, alleen pak je nou waarschijnlijk meer, dat zou alles helemaal in balans kunnen brengen.
Als je het wil kun je het rustig doen geniet er van, laat ff weten hoe het was, want ik kan er met redeneren niet uitkomen.

lar-E

Newbie
Hmm nou sprak gister die gozer die ze voor ons had meegenomen uit Amsterdam en hij had thuis ook nog een halve portie Mexicaantjes dus we willen nu eigenlijk proberen 3/4e portie, maar heb gisteravond ook wat rondgevraagd bij vrienden die paddo's gebruiken/hebben gebruikt en de 1 zegt dat je dat absoluut NIET moet doen (2 verschillende soorten) en de ander zegt dat dat juist vet relaxed is..

Wat voor beredenering kan je hier uit maken, apart van dat ik vage vrienden heb :openmouth:

Mac...

Badass junkie
Idd, wat de een lekker vind kan een ander juist helemaal niet relax vinden. Heb dat zo'n beetje altijd, ik vind het altijd lekker, hoe heftiger hoe beter, maar sommige houden daar juist helemaal niet van.

lar-E

Newbie
Met drugs weet je het nooit.. ik doelde meer op extra schadelijk of verhoogde kans op bad trip etc.
Al had ik het gevoel alsof ik, als ik al een bad trip zou krijgen, ik die nog wel onder controle zou hebben, maar toch was het best wel heftig..
Was iig blij dat ik met een halve portie begon

Jeller

Badass junkie
mijn eerste en enigste trip was heeeel zwaar en uit de hand gelopen (toch nog leuk :)) maar twas ook waarschijnlijk omda ik te veel had gepakt om te beginnen en twas op een bijna nuchtere maag.. dus geen referentie waarschijnlijk

ts

Bewuste gebruiker
Het zal waarschijnlijk wel gewoon liggen aan de hoeveelheid en soort paddo's , maar mijn eerste keer was veruit de mooiste, zat heerlijk in mn eigen (mooie) wereldje, veel visualiseren en 'verdachte' geluiden horen. Na de tijd hele huis ook 1 grote chaos. Sinds die keer niet meer zo leuk geweest, maar beleef er elke keer toch nog wel weer een hoop plezier aan.

Marcel

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat iedere trip weer (net) anders is. Dat is ook het mooie aan paddo's: iedere keer is het weer een avontuur!

Voor mij was de eerste keer (half bakje) ook heftig. Nu eet ik meestal 1,5 - 2 bakjes en dan ga ik heel hard maar ook dat is dus elke keer weer anders.

Wat betreft het mixen: dat is persoonlijk. Ik mix wel eens verschillende soorten. Ik zou wel aanraden eerst wat 'tripervaring' op te doen voordat je gaat mixen. En ik vind het zelf altijd fijn om eerst een soort 'apart' te gebruiken voordat ik mix.

Himself

Belezen gebruiker
uit mijn eigen ervaring was de 2 trip zeker harder dan de eerste... ook denk ik omdat je het beter accepteerd

Himself

Belezen gebruiker
als mathijs zijn huiswerk heeft gedaan.... merkt hij snel, dat mexicaanse minder hard zijn dan hawaaiaanse..... dus daar gaat de theorie :P

matthijs

Badass junkie
Dan ben je gewoon genaaid door de smartshop kerel toen je de hawaiiaanse kocht en waren het gewoon voor de helft champignons :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Dat maakt helemaal niets uit, ik ben niet genaaid door de smartshop eigeneaar. Hij wist gewoon dat je niet met mij kan kloten, met jou was dat geen probleem blijkbaar

matthijs

Badass junkie
Ja, erg raar spul. Heftiger dan je denkt, maar opzich heel goed te doen. Bedenk wel dat het niet is zoals je, je vantevoren had voorgesteld...

Twisted

Newbie
ik heb een keer drie kwart portie hawaiiaanse paddo's op en ik had het prima naar m'n zin, de hele tijd. pas gelden heb ik iets meer dan een halve portie hawaaiaanse op en ik had een hele hevige trip, veeeeeeels te chaotisch in m'n hoofd, allerlei rare figuren, veeeel denken, praten tegen mezelf (in m'n hoofd), ik on niks meer normaal zien. in de spiegel werden m'n pupillen steeds groter en kleiner en mijn kin was aan het golven. Ik probeerde maar te gaan slapen maar slapen was onmmogeljk, het was veels te druk. later werd het beter maar de tweede keer hawaaiaanse paddo's was een wereld van vershil.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
paar dagen geleden mn 2e trip gehad, wederom mexicaantjes (30 gram),
deze trip voelde beter als de vorige, veel minder chaotisch & veeeeeeeeeel mooier, we waren in het bos > in mijn hoofd leek het wel een soort wereld uit world of warcraft, en mijn vriend leek op een elf :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Opgegraven topics! Ik dacht al 'een nieuwe met zo veel posts erin?', maar bij was het juist omgekeerd, eerste trip was een hele portie hawaiiaanse en de tweede een halve portie mexicaanse. Het verschil was dat de tweede trip dus veel rustiger en vrolijker overkwam en dat de eerste veel vetter was. Qua sfeer en tripsfeer natuurlijk hetzelfde.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan