**NYX** schreef:Als een dikke dosis flunitrazepam niks met je doet, dan ga ik me haast afvragen of je arts je geen placebo's heeft gegeven.

ikwilslapen schreef:Maar goed, jointje en wijn helpen wel bij mij...behalve dan dat ik ze niet echt lekkr vind

W.F.L. schreef::D
Je bent wel erg gevaarlijk bezig, let ermee op dat je niet zulke streken uithaalt bij een middel dat wél werkt want daar zul je vast wel spijt van krijgen..

YawningMan schreef:Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval.
Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch.
Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus.

Pammer schreef:Nog tal van slaapmedicatie die je kunnen helpen.
Zolpidem, Zopiclon, maar helaas werken die op de zelfde receptor als benzo's dus twijfel ik of je hiervan iets voelt...
Ze schrijven ook antideppresiva voor tegen slaapeloosheid, vooral tricyclidische.
Wat betreft die 100mg Diazepam, zonder tolerantie zou je plat liggen voor een lange tijd!
Maar hij vermelde 4x 2mg Flunitrazepam... Dat is extreem hoog. Zelfs na 1 en indien niet na 2 dan is iemand plat

Denk je nou werkelijk dat een huisarts één van de meest omstreden antidepressiva en antipsychotica gaat voorschreven voor een slaapstoornis omdat het ook een sederend en hypnotisch effect heeft? Lijkt me erg sterk!hmkey schreef:YawningMan schreef:Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval.
Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch.
Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus.
Barbituraten..tja..
Ik denk dat er eerder Seroquel oid voorgeschreven word.
Maarja, de arts zal het wel weten maar geef het niet op ikwilslapen, ga terug naar de arts!
Pammer schreef:Nog tal van slaapmedicatie die je kunnen helpen.
Zolpidem, Zopiclon, maar helaas werken die op de zelfde receptor als benzo's dus twijfel ik of je hiervan iets voelt...
Ze schrijven ook antideppresiva voor tegen slaapeloosheid, vooral tricyclidische.
Wat betreft die 100mg Diazepam, zonder tolerantie zou je plat liggen voor een lange tijd!
Maar hij vermelde 4x 2mg Flunitrazepam... Dat is extreem hoog. Zelfs na 1 en indien niet na 2 dan is iemand plat

anon22 schreef:Dit zijn behoorlijke doseringen.
Althans voor iemand zonder (kruis)tollerantie.
het is wel zeer verschillend per persoon hoe sterk en het effect werkt.
O.a metabolisme
toen ik vrijwel geen tolerantie had kon ik op een paar 10mg oxazepam al slapen.
Geloof dat ik van 10mg al ietr merkte overdag maar kan ook placebo zijn.
inmiddels heb ik een gigantische ghb/benzo tolerantie
ik ben bijna klaar met g afbouwen en dan nog de benzos.
Wat een eitje is vergeleken met een g afkick, maar ivm de hoge doseringen toch maar even doen.
flunitrazepam (rohypnol) word zwaar overschat en valium is niet egt om te slapen.
vrijwel geen benzo werkt nog bij me 150mg oxa, 120mg dia , totaal niets.
de enige die vanaf het begin af aan en nog steeds evengoed werkt is Dormicum (midazolam)
ik neem meestal 15mg en na 20 min knock out..
enige nadeel is dat het geen inslaper is dus ik neem tegelijk 5mg lorazepam
maar ik adviseer eens te beginnen met dormicum alleen , wel in overleg met de huisarts natuurlijk.
7,5mg is wss al genoeg om je buiten westen te krijgen als je rustig in bed ligt.
Anders 15mg.
ik heb eens 30 op maar is niet aangeraden.
dit middel maakt het wel zwart voor je ogen hoor.
en als je dit niet krijgt zijn er zat alternatieven op te slapen.
Die geen benzos zijn
bijv
zolpidem
oxycodon
zolpiclone
remeron
seroquel
en tig anderen
suc6

. En niet te vergeten ik sta ook op 45mg methadone momenteel (maar als ex hero gebruiker heeft dat niet echt een high effect, gewoon om normaal te kunnen functioneren). Ook heb ik vies en goor spul liggen...Seroquel is de naam. Het zijn er van 200mg. Moest je zo 1 nemen overdag voor je 1ste keer en je staat nog normaal recht op je benen...dan denk ik dat je een spijtige gave hebt die al die stoffen vernietigen nog voor ze je receptoren hebben bereikt. Zoals ik al in een ander topic zei : Seroquel 200mg overdag = aan zombie gedrag + ik praat met dubbele tong zoals een persoon die zwaar gedrogeerd is. Als ik dit voor het slapen neem, vb om 22u dan lig ik in mijn bed aan 1 stuk door te slapen tot zelf 16u de andere dagcof zelf langer. Ook heb ik hier nog Nozinan 25mg liggen. 1 tablet voor het slapen en de dag nadien de 1ste 5uur zwaar versuft rond wandelen. Indd ik denk ook aan placebo, dus als je bij een andere arts gaat en die schrijft diazepam ofzo voor pak aub niet de hele strip...Stel je voor zeg dat die vorige dokter dan jou belazerde en uit gewoonte neem je 100mg diazepam maar de echte...ik vrees dan een beetje voor wat je te wachten staat. Zoals hierboven al vermeld staa, als je van wat wijn toch een gevoel hebt dan denk ik toch serieus na over wat ze jou in godsnaam allemaal hebben doen opsnoepen zonder resultaat.
Keer terug naar Farmaceutische drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast