athoc schreef:Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
Oom Klaas schreef:Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.

Winehouse schreef:Het is me toch wat, al die benzo's!

Marla Singer schreef:Ik ben het helemaal met DrMed eens, benzo's kunnen behoorlijk hardnekkige verslavingen met zich meebrengen! Gebruik ze met mate dus en alleen als je echt niet anders kan!

muronivid schreef:Zou ik Benzodiazepame van mijn Huisartzt krijgen als ik er maar eentje wil voor het geval als ik een erge Badtrip heb? Of wat kan ik het beste tegen mijn artzt zeggen om er een of twee standaard doseringen te krijgen?
Ik wilde niet extra een topic aanmaken, hoop ik zit hier goed met mn vraag

muronivid schreef:Vooral als ik ooit eens aanhoudende paranoia krijg en niet kan slapen. Ik denk dan is zoeits beter, dan dat ik er later nog iets van overhoud. Maar ik zal er niet snel een nemen als ik me ff niet goed voel tijdens een trip ofzo

pipo35 schreef:Ik trap hier vast een open deur verder open, maar het valt me op dat je totaal geen kater hebt na een avond stevig zuipen als je de dag ervoor een diazepam hebt genomen. Ik voel me gewoon prima - net alsof je niet hebt gedronken. Is dat een normale bijwerking?

Spor schreef:Ten slotte wil ik graag iedereen mede delen dat het een zeer slecht idee is om deze "drug" te combineren met alcohol ...
Spor schreef:Liefde-haat verhouding... Vooral met de flunitrazepams (roopies); dat zijn zeker wel de chillste, de aller relaxedste, maar de gaten in mn geheugen verpesten het een beetje.
Voor de rest is het een eeuwige rollercoaster; heb ze met bergen thuis liggen, verschillende soorten, en gebruik ze steeds een tijdje wel, een tijdje niet, tijdje wel, etc.
Ach, zolang het me geen sociale / lichamelijk / financieële schade oplevert vind ik het prima zo

is misschien wat potenter, minder nodig etc 

salvation schreef:Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.
Oom Klaas schreef:salvation schreef:Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.
Betekend dit zoiets als:
"Wie wilt mij benzo's verkopen?"
Of sla ik nu de plank mis?

?
maar duurt langer om te beginnen te werken dan bromazepam.
Keer terug naar Farmaceutische drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten