Promethazine werkt ook versuffend, een bijwerking is dan ook dat patiënten makkelijker inslapen na gebruik van het middel. Dit kan tevens het nadelig zijn in de zin dat het het reactievermogen vermindert. Autorijden en machines bedienen wordt dan ook afgeraden. Combinatie met alcohol kan dat effect versterken. Ook paresthesie (tintelingen) kan een bijwerking zijn.

zou ik deze blauwe pilletje ook als slaapmiddel kunnen gebruiken of zijn deze daar te licht voor. Zouden ze dezelfde werking hebben als temazepam ofwat??...
Is promethazine een slaapmiddel en zoja: met wat is dit te vergelijken?

Iris schreef:Waar werk jij dan ?
Iris schreef:Kijk aan (wel leuk om te weten overigends) maar promethazine is in deze dus wel als slaapmiddel te adviseren, mits men al verslaafd is aan pammetjes ?

Waar ik het ook voor gekregen heb.

Iris schreef:ik ook.....
euhm....heb er nu een in mijn keel gemikt...wil het toch weten....

Iris schreef:jkzniuseftg./.......? hUH ?
Ben nu echt moe, duik mijn bed lekker in. Beetje zwaar ook, pffff....helemaal die trap op![]()
Trusten.....

Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.
Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.
Flameon schreef:Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel

Sublimo schreef:Flameon schreef:Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel
Is nog altijd persoonlijk hoor.

W.F.L. schreef:GHB werkt trouwens ook heel goed. Zeker na base

W.F.L. schreef:Nou toen ik het tijdens deed moest ik een stuk minder vaak een trek nemen dan wanneer ik het nuchter deed.. Nuchter basen is niet chill vind ik, word je best wel fucked up van erna.. Nog wat GHB nemen als de base op was en toen heb ik toch wel geslapen.. Moest trouwens wel om de 2-3u bijnemen vanwege de rebound maar ach..

Druppeltje schreef:ok!
maar wat is "best lang"?
is dat paar uur, is dat paar dagen of weken ?
en hoeveel uur/dagen of weken dan?
en hoe snel werkt het?

Sublimo schreef:Druppeltje schreef:ok!
maar wat is "best lang"?
is dat paar uur, is dat paar dagen of weken ?
en hoeveel uur/dagen of weken dan?
en hoe snel werkt het?
Geen idee, maar je kunt het makkelijk weken laten staan.
Lees je eerst nog maar goed in voordat je eraan begint, dan vind je dosis enzo vanzelf wel.![]()
Pas goed op met doseren !

Druppeltje schreef:och oke weken dus??.. had ik dat fles waarin wat zat dus gewoon kunnen houden, keb het weggeflikkerd shit... is 4wkn geleden.
tnx voor dat je ef zegt : dat ik me goed moet inlezen, nu heb ik zoveel gelezen dat ik het niet meer weet ..
gelukkig dat van wie ik het heb, dat hij daar ook vn weet: hij doet dat vlgns mij elke dag.
en
ik ben wel heeeel benieuwd!!!
hoe lang nou: nadat ik wat heb genomen..werkt het dan? half uurtje toch ongeveer?..

Keer terug naar Farmaceutische drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast