binnen 2 weken xtc gebruikt

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

binnen 2 weken xtc gebruikt

Berichtdoor Fresh op 02 aug 2010 13:53

Hey mensen,

Graag jullie ervaringen/opmerkingen.

Over 2 weken heb ik een vet feest waar ik xtc zal gebruiken.
Nu heb ik me afgelopen weekend laten verleiden tot een half pilletje xtc.
Ik was best lekker uit m'n plaat, maar wel gewoon relaxed.
Denken jullie dat dit een groot effect heeft op mijn gebruik over 2 weken?
Dus dat het effect stukken minder zou zijn in dit geval?
Normaal wacht ik minimaal 3 tot 4 maanden tussen de pillen door
Snoep verstandig! I love perenijsjes!

"Wat een lol, het clowntje met de slagroom spuit de soesjes helemaal vol"
Met dank aan de AH :D
Fresh
Bewuste gebruiker

Re: binnen 2 weken xtc gebruikt

Berichtdoor HTID op 02 aug 2010 17:43

Als je normaal pauzes van 3 maanden houdt denk ik dat je geen verschil merkt.
The absence of evidence is not the evidence of absence
HTID
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Sublimo op 02 aug 2010 21:49

Hoeveel ben je van plan te nemen ?
"There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure."

- Paulo Coelho -
Sublimo
Badass junkie

Berichtdoor proton op 02 aug 2010 23:32

regelmatig 5-htp en dan zal het wel lukken, was maar halfje toch?
ik heb vorig weekend een snoepie genomen en afgelopen zaterdag weer.
Was dan wel een ouderwetse echte blauw driehoekige mitsu en die ging super :love:
5-htp doordeweeks. Ging prima :)
Maar nu maar weer tijdje pauzeren, ff opladen :)
Greetzzzzzzzzzzz, Proton
proton
Belezen gebruiker

Berichtdoor blu op 02 aug 2010 23:34

Als je na dat vette feest wat over 2 weken is weer een tijdje (4 maanden) wacht met XTC gebruiken, dan is er vrij weinig aan de hand.
Beauty is a beguiling call to death and I'm addicted to the sweet pitch of its siren.
That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.
blu
Bewuste gebruiker

Berichtdoor WappieWappie op 03 aug 2010 12:12

Gewoon doen :wink:
WappieWappie
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Fresh op 03 aug 2010 14:14

Bedankt voor jullie reacties tot zover! :D

Het was inderdaad maar een halfje. De 14e gaan er in iedergeval 2 stuks doorheen denk ik zo.
Normaal doe ik dat nooit zo snel achter elkaar hoor, ik neem altijd genoeg pauze tussendoor.
In iedergeval had ik afgelopen weekend de verleiding kunnen weerstaan een hele te nemen en is het dus maar een halve geweest...achteraf wel blij om dus, want zou zonde zijn als mijn serotonine voorraad erdoorheen gejaagd was terwijl ik strakjes dat vette feest heb :D hehe.

Fresh
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 03 aug 2010 15:29

[Spuit elf] Zo lang je er geen gewoonte van maakt is er niks aan de hand. [/Spuit elf]
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Drugsmeisje op 13 aug 2010 16:35

Moet geen probleem zijn maar je hebt wel kans dat je minder voelt. ik heb xtje ook pilletje in weekend gedaan en volgende weekend weer. had een halve genomen en voelde er geen ene zak van:P gewoon zonde en gevaarlijk.
ik doe het te veel achter elkaar en ik merk dat het minder effect dan geeft op je gevoel en alles.
maar voor derest kan t geen kwaad ;)

:wave:
[b]Done: Wiet, Hasj, Alcohol, Nicotine, Super Truffels, Mdma Cristallen, Speed, XTC, Mephedrone.[/b]

[u]To do: Lsd, Salvia [/u]
Drugsmeisje

Berichtdoor DeepPurple op 14 aug 2010 04:31

Kwaad kan het niet. Wat ik in mijn geval altijd doe, wat helaas te vaak voor komt, is de tweede keer (als ik weet dat ik vorige week nog x heb gebruikt) meteen een hele er in mikken. Het gaat zeker bij een tweede keer vooral om het eerste effect. Als ie dán niet meteen inkickt, kickt ie helemaal niet meer in. Sowieso zal het minder zwaar inkicken maar wil je iets voelen, neem dan meer dan vorige keer. En daarna is het maar afwachten hoe lang je space duurt.

Hoe dan ook: het is niet gezond.
"you'd better bow your head, wait for the ricochet"
DeepPurple
Belezen gebruiker

Berichtdoor Fresh op 24 aug 2010 14:23

Nou, heb intussen de party dus reeds gehad en toch nog lekker wat kunnen gebruiken.

Pillen vielen prima en ik heb er zéér zeker nog veel van gemerkt! :D :love:

Fresh
Bewuste gebruiker

Berichtdoor aapje000 op 14 sep 2010 00:40

hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken :)
ik heb nu 2 weken geleden voor de eerste keer MDMA gedaan en wauw wat een ervaring zeg ^^ (3 keer vingertje natmaken en aflikken gespreid over 4 uur ofzo)
ben er achteraf paar dagen beetje down van geweest maar alles kwam terug op zn pootjes terecht na een dag of 3
nu zaterdag is er dan eigenlijk het laatste feesje van de zomervakantie en ik zou dan misschien met dezelfde mensen nog eens MDMA gebruiken. ik had me 2 weken geleden voorgenomen om zeker een lange tijd te wachten omdat ik al gehoord heb over de tolerantie en hersenschade(?) die er kan optreden.
sowieso na zaterdag zou ik lange tijd stoppen aangezien de school terug begint en ik mn studies zeer serieus neem en ook geen drugs doe onder het jaar (zelfs amper wiet).

Nu is het mijn vraag of het schadelijk zou zijn om zaterdag mdma te gebruiken. Ik ben redelijk groot en zeker niet te mager en eet gezond (vegetariër). Tolerantie kweken lijkt me niet zo heel erg aangezien ik toch langere tijd stop erna. maar ik maak me echter zorgen om echte hersenschade (waardoor ik bvb 'dommer') zou worden.

Alvast bedankt :wave:
aapje000
Newbie

Berichtdoor rr00 op 14 sep 2010 14:08

aapje000 schreef:hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken :)
ik heb nu 2 weken geleden voor de eerste keer MDMA gedaan en wauw wat een ervaring zeg ^^ (3 keer vingertje natmaken en aflikken gespreid over 4 uur ofzo)
ben er achteraf paar dagen beetje down van geweest maar alles kwam terug op zn pootjes terecht na een dag of 3
nu zaterdag is er dan eigenlijk het laatste feesje van de zomervakantie en ik zou dan misschien met dezelfde mensen nog eens MDMA gebruiken. ik had me 2 weken geleden voorgenomen om zeker een lange tijd te wachten omdat ik al gehoord heb over de tolerantie en hersenschade(?) die er kan optreden.
sowieso na zaterdag zou ik lange tijd stoppen aangezien de school terug begint en ik mn studies zeer serieus neem en ook geen drugs doe onder het jaar (zelfs amper wiet).

Nu is het mijn vraag of het schadelijk zou zijn om zaterdag mdma te gebruiken. Ik ben redelijk groot en zeker niet te mager en eet gezond (vegetariër). Tolerantie kweken lijkt me niet zo heel erg aangezien ik toch langere tijd stop erna. maar ik maak me echter zorgen om echte hersenschade (waardoor ik bvb 'dommer') zou worden.

Moeilijk te zeggen... schadelijk voor je hersenen is het altijd, hoewel dat schijnt te verbeteren bij vitamine C gebruik tijdens gebruik (bron erowid).

Wat ook moeilijk te beoordelen is, is de hoeveelheid die je vorige keer hebt gebruikt. Een vingertje MDMA kan van alles zijn. Als je vorige keer echt vaag tot het gaatje bent gegaan kan het zijn dat je er deze keer veel minder van voelt en een hardere kater hebt.
rr00

Berichtdoor aapje000 op 15 sep 2010 00:03

rr00 schreef:
aapje000 schreef:hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken :)

Moeilijk te zeggen... schadelijk voor je hersenen is het altijd, hoewel dat schijnt te verbeteren bij vitamine C gebruik tijdens gebruik (bron erowid).

Wat ook moeilijk te beoordelen is, is de hoeveelheid die je vorige keer hebt gebruikt. Een vingertje MDMA kan van alles zijn. Als je vorige keer echt vaag tot het gaatje bent gegaan kan het zijn dat je er deze keer veel minder van voelt en een hardere kater hebt.

haha ik heb me wel zeer geamuseerd ofzo ma nu dat ik echt overdreven kwijt was zou ik niet zeggen. Ik kon nog redelijk normaal doen als het moet (ben bvb voor iedereen drankjes gaan halen en voor vrienden die ziek waren van de alcohol kunnen zorgen) en tegen de tijd dat ik naar huis ging was ik toch wel al redelijk nuchter mn papa was me gwn komen halen en die merkte niets, heb ook redelijk goed geslapen enzo. Ben redelijk grote kerel haha :).

Ik denk dat ik het gewoon ga doen maar als ik na 2 vingertjes niks voel ga ik ook geen hogere doses meer nemen dan lijkt me een strak plan :)
aapje000
Newbie

Berichtdoor Fresh op 15 sep 2010 13:56

Wat je zelf al aangeeft, ik zou het ook zo doen.
Gewoon lekker nemen, als het zelfde partij betreft gewoon zelfde hoeveelheid.

Als je na 2x vingerlikken niets merkt, zou ik niet meer nemen, maar waarschijnlijk merk je écht wel wat :-) Als je het niet te vaak zo snel achter elkaar doet zal het allemaal wel meevallen.

Have fun! :wave:

Fresh
Bewuste gebruiker

Keer terug naar XTC