Bruin snuiven?

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Bruin snuiven?

Berichtdoor semi-synthetic op 24 dec 2010 03:15

Hallo DF'ers!

Ik heb even een vraagje over het gebruiken van heroine. De bruin die ik krijg is altijd een zakje met lichtbruinige rotsjes. De stukjes zijn erg hard, maar met moeite kunnen ze verpoederd worden. Wanneer ik de rotsjes verhit als bij het chinesen, veranderen ze in een bruin/zwartige olie.

Nu is mijn vraag of deze variant geschikt is om te snuiven? Of moet ik het eerst omzetten zodat het snuifbaar word, zoals bij crack het geval is?

Ik neem aan dat het hier gaat om een base-variant van de heroine? in het geval van coke kun je dit wel snuiven maar heb je absoluut miniem effect. Is dit met bruin ook het geval? Hoe snuiven jullie bruin? eerst omzetten?

Ik wil dit graag weten omdat ik bij het chinesen erg grote hoeveelheden nodig heb om ook maar enig effect te voelen, en ik dus graag over zou willen gaan op snuiven. (als dit economischer is)

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. :)
semi-synthetic
Newbie

Re: Bruin snuiven?

Berichtdoor chica.xxx op 24 dec 2010 04:10

Bij mijn weten wordt heroine niet bewerkt om het te kunnen snuiven of roken. Dat is een en dezelfde soort heroine. Je gooit het op je folietje om te roken of je legt er een lijntje van om te snuiven. Alleen voor spuiten moet je het bewerken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. :wave:
chica.xxx
Newbie

Berichtdoor semi-synthetic op 24 dec 2010 04:16

Is het niet zo dat omdat de rookbare heroine (hoogstwaarscheinlijk) een base is, deze niet goed oplost in water en dus niet of bijna niet via het neusslijmvlies kan worden opgenomen?

Graag een reactie van iemand met ervaring op dit gebied, :stoned:

Ik wacht af..
semi-synthetic
Newbie

Berichtdoor leveldesigner op 24 dec 2010 13:06

je hebt geen base bij bruin, zoals al gezegt, bruin is gewoon bruin. er bestaat witte (chinese) heroine, wat eruit ziet als fijn wit poeder, en dat kan niet (goed) gechineest worden, t loopt niet in een druppel maar brand gelijk op in een as hoopje, wat ervoor zorgt dat t rendement (hoeveel je er dus uithaalt)veel lager is. chinese heroine is ideaal om te snuiven en spuiten. verder zijn alle heroine soorten (bruine, grijze en gelige) gewoon te roken in tabak, chinesen op folie en te spuiten. je moet heroine niet vergelijken met cocaine, t zijn geheel andere stoffen die ook verchillend gebruikt diene te worden. even nog over crack, en dat snuiven, en dat t dan weinig doet. crack is een zwaar verkrachte vorm van coke, zo zie ik het tenminste altijd. schijnt dat iets met bakmeel doen in coke, en dat je dan crack hebt, slechte coke dus in feite.

maar goed, daar wilde ik het niet over hebben.
ik gebruik al een kleine 30 jaar heroine, en snuif het de laatste 8 jaar ofzo, dus misschien mag je mij dan wel als een ervarings deskundige zien op het gebied van snuiven, (lol).
ik begon met snuiven omdat ik teveel last kreeg van mijn longen en luchtweg, door te lang teveel te hebben gechineest.
heroine is inderdaad veel sterker wanneer je het snuift, het staat zeg maar qua kracht tussen chinesen en spuiten in. dit houdt dus wel in dat je ook veel zieker wordt qua ontwennings verschijnselen wanneer je ziek wordt.
om het te snuiven hoef je niet veel te doen, gewoon fijnhakken of malen en snuiven maar, net zoals je met coke doet. zo te horen heb je ervaring met coke snuiven dus is uitleg over hoe te snuiven niet nodig,

succes

(wil nog wel even erop wijzen dat t beter is niet te experimenteren met heroine, helaas is dit niet zoals cocaine. dat kun je eens af en toe in een weekendje doen. heroine zorgt ervoor dat je heel snel al lichamelijk afhankelijk ervan wordt. natuurlijk vertel ik je niets nieuws, maar geloof me, je onderschat dit echt als je ermee wilt experimenteren!! en wanneer je er eenmaal aanzit, wat in een paar wken al kan gebeuren, dan ben je voor je het weet jaren verder en zwaar verslaafd, misschien dakloos en op zeker erg ongelukkig. vertel je dit als een ongelukkig expert!)
Laatst bijgewerkt door leveldesigner op 25 dec 2010 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor JohnnyT op 24 dec 2010 15:10

En om nog even bij het verhaal hier boven aan te sluiten wat overigens precies klopt, je hebt natuurlijk ook nog verschil in kwaliteit. Als je nog maar pas gebruikt en je hebt grote hoeveelheden nodig om er iets van te voelen, dan heb je gewoon slechte kwaliteit heroine.
JohnnyT
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Flameon op 24 dec 2010 15:16

Wat een perfecte uitleg van level !!!! :D
Flameon
Badass junkie

Berichtdoor semi-synthetic op 25 dec 2010 13:49

Ik heb nu betere bruin weten te bemachtigen.

Raar is echter dat wanneer ik het snuif, ik vrijwel geen effect krijg, maar zodra ik het rook (+- 45 minuten na het in laten werken van het snuiven) ik wel enorm stoned word. en dit terwijl de hoeveelheid die gesnoven was ruim voldoende zou moeten zijn.

Heeft iemand hier een verklaring voor?
semi-synthetic
Newbie

Berichtdoor W.F.L. op 25 dec 2010 15:10

Bruine smack is de basische variant, dat is wel degelijk zo. De witte heroïne is de zoutvorm/HCl-vorm. Basen hebben slechte wateroplosbaarheid en worden daarom ingespoten met een zuur (ascorbine) volgens mij. Maar zouten lossen wel op in water, witte heroïne ook. Maar voor het roken zijn de basen doorgaans meer geschikt (kunnen vaak verdampen voor ze kapot gaan door de hitte itt zouten). Bij cocaïne is het net zo dus. Cocaïne HCl is snuifcoke en crack is basecoke (hoewel benaming voor slechte kwaliteit met restproducten van het koken doorgaans, ammoniumchloride bij bagger base bij ons en bicarbonaat in de VS bij crack).

Alleen weet je in dit geval nooit wat je hebt, want de kleur van heroïne hier voorzover ik heb kunnen zien houdt het midden tussen beide varianten, en dat het snuiven een harder effect geeft doet dan weer denken aan de zoutvorm, toch? Maar toch is het rookbaar (hoewel minder efficiënt zegt iedereen.. Als je heroïnebase hebt snap ik niet eens hoe dat mogelijk is.. Maar kijk, jouw laatste antwoord doet de hoop weer opleven voor de chinezer.. lol)

Wordt alleen zo veel mee gerommeld, zowiezo dat je witte smack ook nog wel kan versnijden tot het beige is van kleur, en omgekeerd. Heb het weleens opgezocht, en toen stond er dat HCl de meest voorkomende variant in NL was, maar andere bronnen zeggen dan weer dat t in Europa vooral base is. In de VS hebben ze het allebei en daar is de basische, rookbare variant bruin (No. 3) en de zoutvorm voor snuiven/spuiten wit (No. 4). En dan heb je nog een shitload bijproducten en dergelijke die ook wel effect geven, maar daar weet ik niks van af.

Aan jouw uitleg te zien heb je nu dus wel redelijke H base, maar dat had je zelf al bedacht waarschijnlijk. :P

En niet te vergeten af te sluiten met een wijsheid van een maat van mij:

Waarom zou je iets chinezen dat naar kattenpis stinkt?

:smoke:
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor leveldesigner op 26 dec 2010 14:03

erg vreemd dat je niets of haast niets merkte van het snuiven van de heroine, terwijl deze erg sterk was toen je het daarna (na 45 min) rookte. omdat dit 45 min. later was is het niet zo dat t roken de snuif versterkte. wanneer je het snuift dan begint dat gemiddelt (bij mij) na zo 5 min. te werken en na 10 a 15 min. max voel je het goed.

ik denk dat je het 'verkeerd' snoof, alhoewel je zegt coke te snuiven, dus zou je verwachten dat je wel weet hoe je moet snuiven.
t is een beetje een raar praatje, maar ik heb mensen wel eens zien snuiven terwijl zij verkouden waren, of in ieder geval een verstopte neus hadden. en dan waren ze verbaasd dat ze niets of haast niets voelde. punt is dus dat je een schone neus moet hebben, en tevens helpt t erg wanneer je je neus nat maakt (van binnen) met water, dus gewoon even water snuiven.
ik zij al, een raar praatje, en hoogstwaarschijnlijk zijn dit allemaal dingen die je al weet, toch is het verbazing wekkend hoeveel mensen hier niet bij nadenken.
wanneer je bruin goed is, en je het goed snuift, dan voel je het duidelijk prikkelen achterin je neus. wat ook kan is dat je het achterin je keel voelt, en dan heb je te hard gesnoven en gaat t enkel je maag in.

ergens vrees ik dus dat er toch iets fout is gegaan bij t snuiven, want als je er wel stoned van wordt wanneer je het chineest, dan zou je t zeker moeten voelen wanneer je snuift.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Angramar Temenos op 27 dec 2010 00:15

Je hebt wel zeker een freebase-vorm van heroine, en een zoutvorm (Diamorphinehydrochloride), alleen je kan beide snuiven; Opiaten zijn in de regel wateroplosbaar (ongeacht de ion-staat) en dus snuifbaar. Ik denk zelfs dat het beter zou zijn om het te snuiven als je wil afkicken, je krijgt er wsl minder een rush van dan bij het roken en hebt minder nodig.
●●● - Doe nou maar gek, Dan doe je al normaal genoeg... ●●●

Let's
Show
Devotion
Angramar Temenos
Badass junkie

Berichtdoor leveldesigner op 27 dec 2010 12:13

nou, ik weet niet of ik het daarmee eens ben, dat t beter zou zijn om te snuiven wanneer je wilt afkicken. vaak is het chinesen op zich ook een soort van verslavende bezigheid voor verslaafden, dus in die zin klopt t wel. maar snuiven is veel sterker dan chinesen, wat dus inhoudt dat je ook veel zieker ervan wordt.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor semi-synthetic op 27 dec 2010 18:52

Ik heb wel degelijk goed gesnoven. +- 150mg, superfijn gemalen, schone neus en achteraf nog een paar keer met een neusspray gedestilleerd water in de neus gespoten om te helpen bij het oplossen. En nu nog een effect wat lang niet te vergelijken is met het effect dat ik verkrijg als ik een evengrote hoeveelheid rook.

In theorie zou ik met een zuur de base om kunnen zetten naar een beter water-oplosbare vorm toch? Zoals de spuiters het oplossen?. Hoe zou ik van die spuit-oplossing weer poeder kunnen krijgen, zonder dat het weer terugveranderd in base?

Semi
semi-synthetic
Newbie

Berichtdoor leveldesigner op 28 dec 2010 13:18

sorry, helaas kan ik je daar geen antwoord op geven. en ik neem direct aan dat je goed hebt gesnoven, maar mag ik je alleen wel aanraden voortaan eerst je neus nat je maken en dan te snuiven want als je het omgekeert doet dan werkt t veel minder goed. wanneer het nat is dan trekt de bruin er beter in, en het blijft daar plakken, anders vliegt er een hoop langs dieper je keel in.

al met al een vreemd iets, ik snuif zelf al vele jaren en ik heb nooit bruin gezien die slechter werkte met snuiven dan met roken. moet ook toegeven dat ik niet goed snap wat bruin base is, ik ken enkel 'gewoon' bruin dat gerookt en gesnoven kan worden, (op die witte heroine na dan, maar die ben ik nooit in Den Haag tegengekomen, heb t slechts een keertje gehad, omdat iemand uit Oostenrijk t had meegenomen).

hoe ziet base er dan eigenlijk uit, is dat een soort pasta, of zacht blokje of zo, zoals opium bijvoorbeeld?
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor ik doe mijn best op 28 dec 2010 14:50

Ik snap het ook niet allemaal idd.Net wat je zegt Level-Designer.Of je snuift,chineest,of je maakt er een shot van.
Requiem for a Dream.
ik doe mijn best
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Opiaten