Trippen op salvia

Voor je vragen over drugs uit de natuur zoals paddo's, truffels, cacti, kanna, en andere herbals.

Trippen op salvia

Berichtdoor dislexsik op 15 maart 2012 13:49

Hallo,
Ik heb op dit forum gelezen over salvia en ik wil het echt wel is proberen maar heb wel 1 probleem, de laatste keer dat ik getript had was op paddos, had toen 2x dosis genomen en heel de dag niets gegeten en een redelijke harde bad trip gehad. Dit was eigenlijk men eerste bad trip uit de talloze keren dat ik paddos had genomen. (ik kan hier wel mss een tripreport over schrijven het was wel een heftige ervaring).
Dit is ondertusssen al zovele jaren geleden en sindsdien heb ik het niet meer aangedurft te trippen gewoon omdat ik bang heb terug een bad trip te krijgen, ik heb er alleszinds de emotionele ingesteldheid niet voor.
Anyway kzou toch wel graag is salvia proberen omdat dit niet zo lang duurt maar heb er toch enigzins bang voor en het is makkelijker gezegd dan gedaan om die gedachte van weer bad trip te krijgen uit men hoofd te krijgen.
Nu is men vraag, is het ok om alcohol te drinken als ik salvia ga nemen voor de angst weg te nemen voor een bad trip, of is dit een slecht idee?
dislexsik
Newbie

Re: Trippen op salvia

Berichtdoor mandragora op 15 maart 2012 14:36

Slecht idee in imo, beter kan je met een heldere geest aan Salvia beginnen als je' mij vraagt.
Salvia is niet te vergelijken met paddo's/truffels/...!
Maak je niet zo druk op voorhand al.
Zorg wel dat je't niet alleen doet.

Hier nog ff een linkje met wel nuttige informatie erover: viewtopic.php?f=21&t=35099

Heb je nog vragen dan hoor ik het wel.

groetjes
Live te life you love and love the life you live.
mandragora
Moderator

Re: Trippen op salvia

Berichtdoor funghi op 17 maart 2012 12:44

een vriendin van me had ook gedronken (3wijntjes en een halve liter leffe)
en er salvia op gerookt voor de eerste keer. Geen problemen ondervonden. Ze lag plat van t lachen :mrgreen:
kzou alleen zeker niet meer drinken dan een paar pintjes...
funghi
Newbie

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven