Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Hier moet je zijn voor alles over LSD.

Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Berichtdoor SleepingBudha op 14 mei 2012 02:05

Ik mag zeggen dat ik een ervaren LSD gebruiker ben. In de late jaren 80 hadden we de Buddahs, Supermans en nog wat icoontjes die ik me niet zo direct herinner. Maar het was wel echte LSD. Wordt ons geliefd product eigenlijk nog wel gemaakt..?
SleepingBudha
Newbie

Re: Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Berichtdoor SmartieAndMe op 14 mei 2012 13:53

Lijkt me wel, wordt nog steeds verkocht en gebruikt dus :s

Hoezo? Zegeltjes gekocht die niet werkten?
One good thing about music, when it hits you feel no pain!
SmartieAndMe
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Liesette op 26 mei 2012 18:25

er is volop acid op de markt, misschien dat de TS bedoelt dat er weinig zegels zijn echt indruk maken ...

true true

maar ik heb nog steeds een tiental hartjes van 388 mics per zegeltje die zijn uiteraard bestemt voor mijn persoonlijke consumptie.

diegene die veel contact heeft met verscheidene LSD dealers maakt toch een redelijke kans sterkere zegels te kunnen kopen.

LSD is geduld de zoektocht is een lange weg langs en door psychedelic full moon festivals en fijne mensen.
@ TS je kan altijd nog wat liquid scoren en de dosis rectaal injecteren voor dat beetje extra pit !!
De waarheid is je eigen interpretatie van je eigen misvormde beeld dat zo vervormd is door de beeldvorming van 3den. Oftewel als je nooit liegt kun je niet leven in de maatschappij.
Liesette
Bewuste gebruiker

Berichtdoor BelgianTrip op 11 maart 2013 18:46

Het word nog steeds gemaakt, maar nu zijn veel zegels bespoten met DOB, DOI, en soms een combinatie van de twee. Verschillende dealers uitproberen en laten testen, zo weet je het :)
Did: XTC - MDMA - hash - weed - cocaine - speed - LSD-25 - yopo - DOB - salvia - mCPP - alcohol -clonazepam

To do: 2C-B, paddo's, truffels, DMT, LSA, diazepam

Hoe groter de ogen, hoe beter het vermogen...
BelgianTrip
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor dernael op 16 maart 2013 14:58

Je komt tegenwoordig niet zomaar aan lekkere LSD, je zult hiervoor veel geduld moeten hebben en veel tijd in de zoektocht steken.
Tune in, and drop out!
dernael
Belezen gebruiker

Berichtdoor pammetje82 op 07 mei 2013 21:17

de meeste zegels liggen tegenwoordig zo rond de 40 ug en dat is erg laag. de kans dat je fatsoenlijke zegels tegenkomt van meer dan 125 uq is tegenwoordig klein. Hier vind je al jarenlang alleen maar hoffmannetjes in overvloed en af toe shivas (die zijn wel goed vind ik)
verder ga ik als ik wil trippen wel op de AMT of 5-meo-amt ofzo. Dat is ook vet lachen. 5-MEO-AMT really kicks ass :D
pammetje82
Belezen gebruiker

Keer terug naar LSD