Jou eerste keer LSD; hoe heb je het ervaren?

Hier moet je zijn voor alles over LSD.

Jou eerste keer LSD; hoe heb je het ervaren?

Berichtdoor 25tolife op 06 jan 2012 07:09

Ben erg benieuwd naar hoe de mensen LSD ervaren als ze het voor de eerste keer(en) doen. Dan weet je immers nog niet wat je te wachtten staat, wat meer spanning soms daardoor denk ik.
Mijn eerste keer was alsof ik het paradijs had gevonden wat in me zat. Vond het direct adembenemend mooi. En vermaakte me met de meest simpele dingen als nooit tevoren.

Hoe hebben jullie de eerste keer ervaren? :)
Each moment is another chance.
25tolife
Moderator

Re: Jou eerste keer LSD; hoe heb je het ervaren?

Berichtdoor mandragora op 06 jan 2012 20:59

als een openbaring, zelfverkennend, ontroerend mooi, uitverkoren voelen, pas voor de eerste keer echt muziek kunnen horen zoals het hoort, muziek echt 'snappen', mezelf god voelen en toch ook weer heel klein soms, weten dat er nog zo veel meer is als het leven dat we kennen, het beseffen dat dimensies bestaan, super gevoelig zijn voor sferen, beseffen hoe mooi alles is, alles interessant vinden, zo kan ik nog wel even doorgaan...

zoveel indrukken bij die 1ste trip...
Live te life you love and love the life you live.
mandragora
Moderator

Berichtdoor Paperplane. op 06 jan 2012 22:33

Zou er ondanks huidige HPPD klachten toch ooit wel een keer een gokje aan willen wagen. Vond de mindset/manier van denken onder invloed van paddo's echt geweldig. De manier van emoties voelen onder een hoge dosis psilocibine, het gevoel dat je wat afstand hebt van je lichaam, in combinatie met euforie. Lachkicks, om niks, maar toch om alles. Connectie met alles, maar toch zo losstaan van alles. :love:
"I'm back, sorry for letting you all down."
Paperplane.
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Ewie op 27 jan 2012 17:36

Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :D

De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil :(
Gedaan; Nicotine, Alcohol, Wiet, Spacecake, Hasj, Speed, Cocaïne, XTC, LSD, GBL, GHB, Paddo's, Ether, Aminozuur, Lachgas en Ritalin.
Ewie
Belezen gebruiker

Berichtdoor 25tolife op 08 feb 2012 13:22

Ewie schreef:Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :D

De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil :(

Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig ;)

Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat! :love:
Each moment is another chance.
25tolife
Moderator

Berichtdoor Cosmic Controler op 10 feb 2012 13:15

25tolife schreef:
Ewie schreef:Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :D

Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig ;)

Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat! :love:

ben echt nog nooit misselijk geweest van paddo's :s :)
Geniet er van voordat het voorbij is.
Cosmic Controler
Bewuste gebruiker

Keer terug naar LSD