Mijn eerste keer was alsof ik het paradijs had gevonden wat in me zat. Vond het direct adembenemend mooi. En vermaakte me met de meest simpele dingen als nooit tevoren.
Hoe hebben jullie de eerste keer ervaren?

Ewie schreef:Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen![]()
De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil

25tolife schreef:Ewie schreef:Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen![]()
De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil
Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig
Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast