LSD en rugpijn

Hier moet je zijn voor alles over LSD.

LSD en rugpijn

Berichtdoor Goanaut op 23 jul 2009 17:05

Goedendag iedereen. Als ik besluit om een LSD tripje te gaan doen, word ik in die trip vaak ruw verstoord door een zeurende pijn door m'n hele ruggegraat. In sommige gevallen is het zo erg dat de pijn tijdelijk het enige lijkt te zijn dat er is, terwijl ik verder gewoon een geweldige trip meemaak en me bijzonder goed amuseer.
Ik heb verder helemaal geen last van een bepaalde 'bodyload' die mensen ervaren met dit middel, het is enkel die zeurende pijn in m'n rug die blijft aanhouden, na de trip en een nachtje slapen is het als sneeuw voor de zon verdwenen. Een maat van me heeft ook last van hetzelfde euvel. Heeft iemand misschien tips of ideeen die deze pijn kunnen verhelpen?
Ik zou natuurlijk een lijntje speed kunnen pakken, dat laat vermoeidheid en pijntjes meestal in het niets verdwijnen, maar ik vind het effect van speed nogal lijnrecht tegenover dat van lsd staan, dus ik zou eigenlijk een wat minder radicale oplossing willen.
Ik ga aanstaande zaterdag weer een lekkere trip proberen samen met m'n vriendin, ik twijfel er niet aan dat het een ontzettend gave ervaring gaat worden, alleen hik ik hier wel een beetje tegenaan.. Praatjes over dat ik er niet aan moet denken en dat het psychologisch is, is onzin. Vanwege een tijd lang niet sporten en een bepaalde baan waarbij ik veel in dezelfde houding zit heb ik ook een beetje een stijve rug gekregen, daar zal het wel wat mee te maken hebben. Op de lange termijn komt dit dus wel weer goed, maar ik hoop eigenlijk dat iemand een idee heeft om dit tijdens zo'n tripje een beetje te onderdrukken.

Roept u maar..
Goanaut
Bewuste gebruiker

Re: LSD en rugpijn

Berichtdoor Kees Klapkaak op 23 jul 2009 20:59

Spierverslappers, zoek je oma's medicijnen kastje maar eens door :wink:
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.

{create your own realities}

Peace, Love, Unity, Respect
Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 23 jul 2009 21:01

Kees Klapkaak schreef:Spierverslappers

Meer kan ik er ook niet van maken.
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor acidboy op 23 jul 2009 21:45

Of gewoon een pijnstiller?

Ik heb géén idee wat de oorzaak van de pijn is... spierverslapper is ook een goede. Maar of het werkt...?
Raised my rifle to my eye, never stopped to wonder why, then I saw black and my face splashed in the sky.
acidboy
Badass junkie

Berichtdoor Oom Klaas op 23 jul 2009 22:51

'k Zou niet aan de naproxen gaan (spierverslapper) tijdens een lsd trip,
't maakte me gedempt en suf zodat ik veel minder kon waarnemen (gevoelsmatig en visueel).

Ik zou wiet aanraden, aardige pijnstilling en licht spierverslappend.
Of gewoon een ibuprofen.
Diclofenac ook zekers niet, suf en gedempt net als naproxen.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor Flameon op 23 jul 2009 22:59

Wiet of een (KLEIN) scheutje alcohol je spieren te ontspannen!
Flameon
Badass junkie

Berichtdoor Goanaut op 23 jul 2009 23:28

Wiet maakt het juist erger, dan voel ik het ook al, maar in mindere mate dan bij LSD. Wat alcohol zou kunnen helpen eventueel, maar drink ik ook niet snel in 'n trip. Misschien toch maar een ibuprofen dan.
_/I can see sound\_
Goanaut
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Oom Klaas op 23 jul 2009 23:52

Nog een lotgenoot,
'k heb 't zelf ook vaak met wiet gehad en was opeens over.
1 joint roken, in bed kruipen (ontspannen houding) en na een half uur krampen en pijn in m'n rug.
Een benzo hielp toen goed, maar dat is tijdens lsd natuurlijk niet echt geweldig :P

Inderdaad dus maar gewoon een ibuprofen (wel de sterkste kopen) nemen tegelijk met je lsd inname.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor PepTalk op 28 jul 2009 09:23

Oom Klaas schreef:'k Zou niet aan de naproxen gaan (spierverslapper) tijdens een lsd trip,
't maakte me gedempt en suf zodat ik veel minder kon waarnemen (gevoelsmatig en visueel).

Ik zou wiet aanraden, aardige pijnstilling en licht spierverslappend.
Of gewoon een ibuprofen.
Diclofenac ook zekers niet, suf en gedempt net als naproxen.

Word jij hier alleen suf en gedempt van in combinatie met lsd of ook bij het innemen van alleen naxprofen of disclofenac?

Slik namelijk beide (vooral naxprofen) dagelijks en zou waarschijnlijk behoorlijk last hebben van rugpijn als ik voor mijn geplande eerste trip zou stoppen met slikken.

OT: redelijke dosis ibuprofen helpt bij mij ook altijd goed ( 600-1000mg)
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
PepTalk
Moderator

Berichtdoor Oom Klaas op 28 jul 2009 14:22

Naproxen of diclofenac 't maakt niet uit, ik word er verdomd sloom en zombie-achtig van.
'k Zie het wel bij meer mensen, ik heb liever de rugpijn dan rondlopen als de paus.
Maar doordat het me zo dempte kon ik veel minder waarnemen tijdens de trip,
dus het dempte ook nog eens de trip, vergelijkbaar als een benzo maar in een stuk mindere mate.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor PepTalk op 29 jul 2009 01:21

Oke, ikzelf heb hier (gelukkig) helemaal geen last van ook niet bij dosissisen van 1000mg. Meer nog nooit hoeven slikken dus weet niet wat het daarboven doet..

OT: ik zou zeggen, probeer naxprofen en kijk of je er duf van word.
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
PepTalk
Moderator

Berichtdoor ErnstJünger op 29 jul 2009 11:40

Ipv van pijnstillers aan te raden (die zeker de effecten van de LSD-piek zullen afvlakken), kan je misschien het met yoga en stretchen oplossen.

Na inname van de meeste phenethylamines (maar ook van LSD e.a.) krijg ik na een halfuur ook rug- en nekpijn, in de zin dat ik ze kan blijven kraken, maar dat alles na luttele minuten toch weer 'vast' zit.
Tijdens de opkomst een aangename houding aannemen, wat basis-yoga-oefeningen doen,... deed bij mij alvast wonderen.
ErnstJünger
Bewuste gebruiker

Berichtdoor lysergine25 op 29 jul 2009 13:26

Ik heb het ook vaak, dacht altijd dat het aan de zit gelegenheid lag of dat ik te hard hard gewerkt voor de trip.
Thuis helpt me waterbed altijd heel erg goed, maar die staat niet op Ruigoord helaas.

Zal de tips is 1 voor 1 uitproberen !

:wave:
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor Oom Klaas op 29 jul 2009 15:22

Een paar hijsen van een pijp met opium hebben me trouwens wel een keer goed geholpen tijdens trippen op paddo's, en wonder boven wonder bleef m'n trip erg intens, wel een stuk dromeriger.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor vaarklaas op 06 aug 2009 20:09

Waarom denkt iedereen meteen aan medicatie? (zal het door dit forum komen)
Doe wat oefeningen, yoga oefeningen zijn perfect. Google wat naar 'achteroverbuigingen'/ 'backbends', vooral op je buik op de grond en wat achteroverbuigingen doen, zonder armkracht, alleen vanuit je rug, zijn zeer helend voor je rug. Doe dit zeer regelmatig en zorg dat je goed opgewarmd bent en je bent van je rugpijnen af. Althans, dat is mijn ervaring.
Tijdens de trip ook heerlijk om te doen, wat yogaoefeningen, dan voel je de energie door je lichaam gieren en maak je wat meer contact met je lichaam. Dat kan ook zeer interessant zijn. Zorgt ook voor een betere focus, vooral als je iets te veel in je mind zit.
vaarklaas
Belezen gebruiker

Keer terug naar LSD