mocridhe schreef:Oh jongens het was zo fijn <3

mocridhe schreef:Voor het eerst met een groep LSD gedaan, het was chaossss maar echt heerlijk! Heb in tijden niet meer zo hard gelachen en nog nooit zoveel visuals gehad. Dikke prima (Y)alainalain schreef:mocridhe schreef:Oh jongens het was zo fijn <3
vertel (meer)

Angramar Temenos schreef:Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.

gNuxx schreef:Angramar Temenos schreef:Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.
zieke geest heb jij

azgaza schreef:Ik moet zeggen.. ik heb op zich al weer zin in de volgende keer. Ik had de laatste keer (vrijdag) 4.5 zegels van 50 ug genomen en de visuals.. serieus die visuals. Ik wist niet eens dat ze zo mooi konden volgensmij.. nou gaat de dosis de volgende keer íetsje om laag omdat die trip op een festival wordt en ik denk dat 225 µg op een festival misschien iets te chaotisch is, maar 150 a 200 wordt het toch zeker weer want die iets hogere dosissen zijn veel te heerlijk

fernweh schreef:Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken!

lysergine25 schreef:Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.

. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..

lysergine25 schreef:Ik heb trek, jullie ook ?

lysergine25 schreef:Kampvuur is klaar, eten ingekocht, vanmiddag even voorslapen en dan trek ik de nacht door.
Eerst die 2C-B 33mg, dan 1 Hartje, om dat Hartje te remmen neem ik er een fikse bom 73% pep bij. En deze keer is kijken met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.
![]()
Ik heb trek, jullie ook ?

bij mij is het nu ik schat 2maanden geleden, de laatste keer had ik een ontzettend knagend gevoel in mijn onderbuik en 1 van mijn medetrippers had dit ook alleen als we met onze navel rondjes draaide vervaagde dit gevoel ik heb dit vaak in de laatste uren van de trip vooral mijn onderrug gaat er dan aan, maar een valium pakken? zo veel last van dan?met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.

lysergine25 schreef:het moet nog middag worden ... dan avond ...
.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten