Ik weet dat er verschillende namen bestaan voor andere zegels maar
heeft het nu een verschil of is het gevaarlijk om verschillende soorten zegeltjes te combineren??

Twilight schreef:Tegenwoordig vind ik het niet meer vreemd dat alles gewoon 'dezelfde' LSD is. Maar ik ken wel iemand die al 20+ jaar ervaring hier mee heeft en beweert dat er vroeger wel verschillende soorten waren, ook omdat het nog niet illegaal was toen. Zo zou het variëren in hoe veel je er van in trance zou raken en hoe 'agressief' het was. Zo waren er 'haantjes' die niet erg prettig aan voelden en supervisueel waren, het andere uiterste waren zegeltjes met een mobius band of spiraal als opdruk die eigenlijk LSA bevatten en je in een hele diepe trance brachten.
Ik zou niet weten hoe het zit met die verschillende soorten en weet zelf ook niet wat hier nou echt van waar is, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat er misschien vroeger minimale variaties op werden gemaakt gewoon omdat dat toen nog kon. Dat vind ik ook wel een goede verklaring waarom je dat tegenwoordig nog nauwelijks aan treft.
Maar toch ben ik wel benieuwd naar de waarheid omtrent deze soorten. Zo waren er wel scheikundige mensjes die veel betere LSD konden maken dan anderen. Maar misschien heeft dit meer te maken met de dosis per zegel ofzo.

Twilight schreef:die eigenlijk LSA bevatten en je in een hele diepe trance brachten.

TeKNoZem schreef:LSD is LSD, er zit geen sterkte verschil in en tot zo ver ik weet zijn er ook geen variaties. De sterkte van een zegel ligt, zoals je in de laatste zin al zegt, voornamelijk op de hoeveelheid die er op een zegel zit.
kunlan schreef:TeKNoZem schreef:LSD is LSD, er zit geen sterkte verschil in en tot zo ver ik weet zijn er ook geen variaties. De sterkte van een zegel ligt, zoals je in de laatste zin al zegt, voornamelijk op de hoeveelheid die er op een zegel zit.
Er is wel degelijk een verschil namelijk de kleur van kristallen, maar je moet al erg ervaren zijn wil je het verschil merken.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast