en die kiest er wel 1tje uit voor je 

alcoholist schreef:dat zal marla zo wel doen denk iken die kiest er wel 1tje uit voor je

ImmortalTech schreef:Het lijkt mij vrij onverstandig om LSD en XTC te mixen als je nog nooit LSD hebt gebruikt en XTC maar 3 keer. Een candyflip is toch juist voor de ervaren gebruikers? Als de laatste paar keren paddo's niet goed zijn bevallen, dan kan je misschien beter een keer alleen LSD proberen en kijken hoe dat bevalt. Dan kan je later altijd nog eens zo'n candyflip proberen lijkt mij. Ik heb alleen ervaring met paddo's en niet met XTC of LSD, maar het lijkt mij best riskant om middelen waar je weinig of geen ervaring mee hebt te combineren.
En die vriend van jou is inderdaad een oetlul.

Aalpoepert schreef:ImmortalTech schreef:Het lijkt mij vrij onverstandig om LSD en XTC te mixen als je nog nooit LSD hebt gebruikt en XTC maar 3 keer. Een candyflip is toch juist voor de ervaren gebruikers? Als de laatste paar keren paddo's niet goed zijn bevallen, dan kan je misschien beter een keer alleen LSD proberen en kijken hoe dat bevalt. Dan kan je later altijd nog eens zo'n candyflip proberen lijkt mij. Ik heb alleen ervaring met paddo's en niet met XTC of LSD, maar het lijkt mij best riskant om middelen waar je weinig of geen ervaring mee hebt te combineren.
En die vriend van jou is inderdaad een oetlul.
Vaak wordt xtc dan juist eerst geslikt zodat je in die euforische staat de trip ingaat. Op die manier is het minder eng om te trippen.
Hoe dan ook, de ts zal uiteindelijk zelf bepalen welk advies hij volgt. Zo lang hij maar niet met oetlullen gaat trippen

Sneaky_User schreef:Ik heb al een aantal dingen die ik bij me zal hebben die dag:
- Goede muziek en dan met name Michael Jackson. Ik luisterde toevallig naar Michael Jackson terwijl ik aan het spacen was op xtc en het was gewoon ongelofelijk. Stranger in moscow de originele lange versie met die regen aan het begin is te gruwelijk gewoon, je vliegt echt weg. Een echte aanrader.
- Verder een tekenblok en wat stiften.
- De natuurfilm 'Earth' op blue ray.
- Dat laserapparaat waardoor je een heuse sterrenhemel in je kamer krijgt en een rookmachine om de duizenden stralen van dat apparaat te kunnen zien hahaha.
- Lekker fruit.
- Een lavalamp.
- Glowsticks
- Sterretjes (kinder vuurwerk)

KoxBox schreef:Ik dacht dat je eerst de LSD moest nemen en dan pas de rest omdat ze dan op het zelfde moment pieken...
Aalpoepert schreef:De normale "candyflip" houdt in dat je eerst lsd neemt en dan tegen het einde van de piek de mdma dropt. Dit effect is heel fijn omdat de verwarring van de lsd opgeheven wordt door de mdma en alles veel helderder wordt, terwijl je tegelijkertijd het visuele van de lsd hebt, en het geavanceerder horen van de muziek.
Wat jij wil bereiken kan je het best doen door het omgekeerde te bewerkstelligen. Je dropt eerst de mdma en later, als de mdma werkt en jij in de 7e hemel bent drop je de lsd.
Sneaky_User schreef:Aalpoepert, jij raadt aan om met 100 ug te beginnen. Is dat echt aan te raden? Is het niet verstandiger om het nog rustiger op me af te laten komen? Met 80 bijvoorbeeld en een uur / anderhalf uur later 100 of evt meer erbij als ik denk van 'ooh het is dus zó een trip, laat maar komen die handel?
Aalpoepert schreef:Het beste is dus om het met een halve zegel te proberen en dan, als je anderhalf uur later (beslist niet eerder!) vindt dat het wel wat sterker mag, drop je de andere helft.
Laat je zegels testen, als ik het over een zegel heb bedoel ik een zegel van ongeveer 100ug.
In principe kan er weinig anders dan lsd op een zegel zitten, dus als je pech hebt heb je een lege zegel, maar geen rare stofjes ofzo.
Sowieso, eerste keer lsd kan je beter voor zegels gaan, en niet voor microdots of druppels, omdat je die niet kan halveren en dus slechter doseren.

.
WithciZ schreef:And remember, it's all in your head.

Sneaky_User schreef:Beste mensen,
Anders kan ik het niet omschrijven. Ik stond op het punt om naar het balkon te gaan om naar beneden te springen. Ik ben in die trip gekomen omdat ik op het hoogtepunt van de trip zo ver heen was dat ik me niet realiseerde dat het niet raadzaam was om meer te eten, maar ik nam 2(!) bakjes hawaiaanse paddo's (had al 1 bakje op en was knetterstoned van de nederwiet), 2 repen pure chocolade en een dikke vette joint. De vriend die met mij was vond het wel lachen en zette de Exorcist op en deed de lamp uit. Zoals ik al zei, ik kwam in de hel terecht. De angsten die ik had is met geen pen te omschrijven. Normaliter had ik naar de ehbo gemoeten maar uit angst voor de schande buren/familie/vrienden heeft die vriend van mij alles eraan gedaan om mij maar thuis te houden. Stom stom stom. Maar ik kon niet nadenken, wist niet eens waar ik was en erger nog, wie ik was.

W.F.L. schreef:Sublimo van drugsforum.nl, "ketamine, LSD, pillen en het sterfelijke leven".

Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 1 gast