Exceptional Insight schreef:Beanhead schreef:ik stop met roken
Pas op met wat je hier aankondigt. Straks eindig je ook zo.
Het blijft ook gewoon leuk.
Exceptional Insight schreef:Beanhead schreef:ik stop met roken
Pas op met wat je hier aankondigt. Straks eindig je ook zo.

W.F.L. schreef:Ik blijf gewoon doorroken.

Vigilante schreef:W.F.L. schreef:Ik blijf gewoon doorroken.
Ik ook. Ben wel van plan een tabak-stop-poging te wagen.
Ik wil ook niet stoppen met drugs.. 

W.F.L. schreef:Vigilante schreef:W.F.L. schreef:Ik blijf gewoon doorroken.
Ik ook. Ben wel van plan een tabak-stop-poging te wagen.
Ik niet, vandaag wel niet gerookt.. Zo gaat dat.Ik wil ook niet stoppen met drugs..

pascal828 schreef:W.F.L. schreef:Ik niet, vandaag wel niet gerookt.. Zo gaat dat.Ik wil ook niet stoppen met drugs..
Goede zin man! (Y)
Roken, zie ik mij nog zo snel mee stoppen.

Chris Pontius schreef:Ik ben al dik 15 minuten gestopt, volgens mij gaat het me lukken dit keer!
Chris Pontius schreef:Je vergeet daar toch een van de belangrijkste eigenschappen van hem : De gave om 1 of meerdere extreem flauwe grappen in zinnen te vinden.
misanthrophy schreef:Chris Pontius schreef:Ik ben al dik 15 minuten gestopt, volgens mij gaat het me lukken dit keer!
Ik zag de rookpluimen weer uit je schoorsteen stuiven net, heb je de handdoek alweer in de ring gegooid? Of in de open haard?

Winehouse schreef:Zet mij geen 3 maanden droog !!

edwin__ schreef:Ik dacht;
faal .
Chris Pontius schreef:Je vergeet daar toch een van de belangrijkste eigenschappen van hem : De gave om 1 of meerdere extreem flauwe grappen in zinnen te vinden.

Dopezilla schreef:Woop woop.

Dopezilla schreef:Een vriend van mij had ook ontzettend veel moeite met stoppen met blowen. Hij wilde er al een hele tijd vanaf omdat hij er alleen nog maar slecht van werd, en ook in het dagelijks leven niet echt meer kon functioneren, maar toch bleef hij terugvallen. Maar nu die al een tijd gestopt is gaat het veel beter met hem.
Olle

Gebruikers op dit forum: Angramar Temenos en 1 gast