Andrew schreef:Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online
Gunbound is verneukt door cash.
Andrew schreef:Gister weer een spel gedownload wat ik een aantal jaren geleden helemaal tof vond, Gunbound, soort worms maar dan online

Immo schreef:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.

TeKNoZem schreef:Immo schreef:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3

Immo schreef:TeKNoZem schreef:Immo schreef:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3
Zo duur is het nou ook weer niet.

Wacky schreef:Ja ok, er is veel commentaar op het per maand betalen dat ze bij meer en meer spellen gaan doen, maar dat vind ik onterecht.
Vroeger werd een spel gemaakt, en daarmee was de producent klaar. Hij kreeg daar dan ook gewoon 1 keer voor betaald. Nu zijn spellen bijna allemaal online, en moeten ze servers onderhouden en service bieden om allerlei problemen op te helpen lossen. Vooral die MMORPGs vereisen nogal wat server capaciteit. Daarnaast moeten ze continu de games updaten om cheats tegen te gaan en de spellen eerlijk te houden. En ze moeten de spellen interessant houden zowel door content toe te voegen nu spellen vaak veel meer uren gespeeld worden dan vroeger, en door game balance te corrigeren met de ontwikkelende metagame in vaak zeer competetief gespeelde spellen.
Het betalen per maand vind ik dus helemaal geen probleem. Of 10 of 15euro nou veel of weinig is. Sja....

Andrew schreef:Maar dan moet het wel echt leuk blijven en niet saai worden en dat ze de lore verkrachten, kut blizzard.

Immo schreef:Gameplay > lore

Immo schreef:TeKNoZem schreef:Immo schreef:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Zo duur is het nou ook weer niet.

soldiermoney schreef:gelukkig me rs account verkocht voor 100 ritalin pillen

Andrew schreef:Ik heb een lvl 80 WoW character verkocht voor 50 euro

Immo schreef:Zo vandaag 3 HoN beta keys gewonnen, mensen hier die interesse hebben?

TeKNoZem schreef:Andrew schreef:Ik heb een lvl 80 WoW character verkocht voor 50 euro
Lol. Had je veel meer voor kunnen vangen.

)

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], seth en 1 gast