Vloeibare speed?

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Vloeibare speed?

Berichtdoor Eyezblack op 31 okt 2006 13:46

Ik vroeg vandaag aan mijn dealer of hij wat speed voor me kan regelen om vrijdag lekker loos te gaan. Hij zei echter dat hij vloeibare speed heeft.

Wat is dit dan precies? Zelfde effecten als normale speed? Hoeveel moet je nemen? Wat algemene informatie waardeer ik ook :)

Alvast bedankt!

~Eyezblack
Eyezblack
Belezen gebruiker

Berichtdoor Frisko op 31 okt 2006 13:50

normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)
Frisko
Badass junkie

Berichtdoor Requiem op 31 okt 2006 14:25

haha, lijkt me ook wel komisch. Toch lijkt snuifen me wel wat hebben :P
Afbeelding
Requiem
Belezen gebruiker

Berichtdoor Imke op 31 okt 2006 14:29

Requiem schreef:haha, lijkt me ook wel komisch. Toch lijkt snuifen me wel wat hebben :P

Wat is daar zo komisch aan?
Imke
Badass junkie

Berichtdoor Requiem op 31 okt 2006 14:32

neem me niet zo letterlijk :P

ik dacht gewoon dat speed altijd poeder was, nu hoor ik dat het
er ook in vloeibare vorm is. daarop zei ik "komisch" daarmee bedoel ik
niet meteen dat ik er om moet lachen ofzo ;)
Afbeelding
Requiem
Belezen gebruiker

Berichtdoor Imke op 31 okt 2006 14:32

:wave:
Imke
Badass junkie

Berichtdoor Eyezblack op 31 okt 2006 15:05

Frisko schreef:normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)

aha, dus het zal ook wel een sterker effect hebben :) Hoeveel moet je dan nemen? Ik had ooit eens gehoord iets van 2 druppels ofzo...weet je mischien nog iets meer?
Eyezblack
Belezen gebruiker

Berichtdoor JewCookie op 31 okt 2006 15:13

vloeibare speed is heel zeldzaam..

ik hoop voor je dat jou dealer niet een grammetje poeder in water oid "opgelost" heeft..
JewCookie
Wijs gebruiker

Berichtdoor domzel op 31 okt 2006 18:52

volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.
neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt.
domzel
Belezen gebruiker

Berichtdoor nexus op 31 okt 2006 19:44

domzel schreef:volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.

dit kan wel eens een heel slecht idee zijn.

Dit kan ook de vrije base vorm van amfetamine zijn. Dat is ook een olieachtige vloeistof. Het enige wat er gaat gebeuren als je die verwarmd is verdampen van de amfetamine (bye bye). Geen goed idee om het proberen uit te koken dus. De beste manier om dit te testen is door een klein beetje van de vloeistof aan water toe te voegen. Mengen deze 2 vloeistoffen dan is het een zout opgelost in water en kan je het uitkoken. mengen deze niet of heel traag dan is het de vrije base vorm van amfetamine. De vrije base kan je rechtstreeks roken (pas op want dit is sterker dan normale speed en verslavender).

“In free-base form, amphetamine is a volatile oil”

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine
nexus
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor domzel op 01 nov 2006 01:55

met (..)amfetamine rook je wel de gaten in je longen lijkt me.
een andere vorm van rookbare speed als meth (ice) ken ik niet.
welke is de "vrije base" die je bedoelt? meth?
domzel
Belezen gebruiker

Berichtdoor Eyezblack op 01 nov 2006 16:47

Bedankt voor de replies iedereen!

Maar ik vind de hele vloeibare speed een beetje twijfelachtig dus ik heb met mijn dealer gesproken en krijg ik toch wat snuifbaar materiaal :)
Eyezblack
Belezen gebruiker

Berichtdoor nope op 19 nov 2006 18:12

Frisko schreef:normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)

als je m daarna filtert dan wordtie aardig zuiver idd.
Pakke beetje pep, pakke wat (warm) water, pakke potje, doen bij elkaar, schudde en klaar;
Nu vind k het de kunst om er zoveel pep in te gooien zodattie niet stolt bij afkoeling of op den duur, want dat gebeurd als je er teveel pep ingooid. Geen ramp maar dan moet je telkens je potje warm gaan maken .. . en opschieten met shotten.
Zonder speed is het leven het leven niet !!

beter opbranden dan uitdoven
nope
Newbie

Berichtdoor nope op 19 nov 2006 18:14

domzel schreef:volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.

ja of je laat gewoon t zakje poosje (dag, 2 dagen) open liggen, lukt ook

nope
Newbie

Berichtdoor domzel op 19 nov 2006 18:27

en weg is de kwaliteit
domzel
Belezen gebruiker

Berichtdoor nope op 19 nov 2006 18:27

JewCookie schreef:vloeibare speed is heel zeldzaam..

ik hoop voor je dat jou dealer niet een grammetje poeder in water oid "opgelost" heeft..

Hoezo niet?
Doet k altijd.
waarmee anders?? Wodka? Melk ?

nope
Newbie

Berichtdoor XpRnz op 19 nov 2006 18:30

Zou van de vloeibare base-vorm iig afblijven als dat het geval is.. mocht je pasta krijgen is dit meestal wel hele goeie kwaliteit, in mijn geval wel iig.

Succes ermee! :)
Did: Alcohol, Wiet, Hash, Spacecake, Xtc, Speed, Coke, DXM, Basecoke (Freebase), N20, Ephedera, Methylone, Salvia, Paddo's, Keta, LSD

To Do: 2cb, Mescaline, Ether
XpRnz

Re: Vloeibare speed?

Berichtdoor arjan1234 op 26 jul 2010 20:45

Even een kick.. gister had ik het hierover.
Ik heb 1 flesje weten te bemachtigen van de week en het was zo sterk at ik weer de "eerste keer" ervaring had van speed. Hell yeah :rock: .
Alleen het bleef bij dat ene flesje. Damn. Ik wil meer van die potjes :D.
arjan1234

Berichtdoor Wackie op 26 jul 2010 20:53

Een "eerste keer ervaring" bij speed ?

Ik leg de meeste beginnende drugs gebruikers juist altijd uit dat speed gevaarlijker is dan het lijkt, omdat het steeds leuker gaat worden. En dat MDMA lang niet zo gevaarlijk is als het lijkt omdat de eerste keer zo geweldig is en het steeds gewoner word.

Enne, die vloeibare speed die je hebt, wat gebeurd daarmee als je het een poosje in de open lucht laat, en je laat het opdrogen, houd je dan gewone speed over? droogt het helemaal niet op ? of blijft er helemaal niets over ?
Wackie
Belezen gebruiker

Berichtdoor arjan1234 op 26 jul 2010 21:04

Dat geduld had ik niet, en ik had maar 1 flesje. Als ik er makkelijk aan kan komen wil ik het wel uitproberen. Er werd mij verteld dat het niet zo is dat er speed opgelost wordt. Er werd mij ook verteld dat het percentage veel hoger moet liggen dan 73%. Ik had een 10ml flesje en ben zo sociaal geweest te delen. Met een spuitje heb ik 0,5ml eruit gehaald en door mijn drinken gedaan. Pas na zo'n 7 uur begon de behoefte bij te nemen. Droge bek. Lulkick. Zelfde houding blijven zitten. Doen wat je doet constant door. Dat wat ik ook heb als ik tegenwoordig heel veel speed op heb, maar dan alsof het helemaal overheersend meteen is... misschien was 0,5ml wel gewoon te veel om te nemen.
In ieder geval kromp mijn piepie tot een kleiner geval dan dat je in ijskoud water zwemt en het plassen duurde ff voordat het begon (ik wist even niet hoe ik moest zeiken) en het leek wel 10 minuten te duren die straal.
En ik kreeg heel veel zin.
Ook een soort waas voor mijn ogen, alsof ik kleuren anders zag. In ieder geval behoorlijk heftig en het deed me herinneren hoe het zo'n 2,5 jaar geleden was bij mij.
arjan1234

Berichtdoor Wackie op 26 jul 2010 21:12

ja een halve milliliter zal ongeveer een halve gram zijn, das ook wel extreem extreem veel om in 1 keer oraal in te nemen. :eek:
Wackie
Belezen gebruiker

Berichtdoor arjan1234 op 26 jul 2010 21:18

Ohw oeps. Ik had echt geen idee joh. Was me verteld dat je er 30 keer mee kon doen, dus 0,3ml per keer leek mij. En ik heb best een hoge tolerantie dus dacht ik: doe ik gewoon 0,5ml in mijn drinken. Maar zo had ik het nog niet bekeken.
arjan1234

Berichtdoor pascal828 op 26 jul 2010 21:20

Volgende keer even kijken op het flesje naar de verhouding mg/ml.
:)
pascal828
Wijs gebruiker

Berichtdoor arjan1234 op 26 jul 2010 21:29

10ml zat er in. Dat wist ik. En ik had een maatspuitje om precies af te nemen. Het ging heel bewust naar de 0,5ml :oops:

Maar zijn deze dingen eigenlijk vrij makkelijk vindbaar als ik om me heen vraag, of is en blijft het een zeldzaam product?
arjan1234

Berichtdoor Wackie op 26 jul 2010 21:37

verhouding gaat het dus juist niet zo om, als er een verhouding is, dan zou het dus geen vloeibare speed zijn, maar opgeloste speed.

Punt is dat speed in HCL vorm vast is, en doordat het die vorm is, maximaal 74% kan zijn. De rest is dus die HCL. Het zou dus kunnen zijn dat die vloeibare speed niet in HCL vorm is, en daardoor zuiverder dan 74%, logischerwijs zou ik verwachten dat het dan tegen de 100% is. Versnijden waardoor er een verhouding mg/ml ontstaat anders dan het soortelijk gewicht is natuurlijk bullshit, waarom zou je dan moeite gaan doen uberhaupt vloeibare speed te verkopen waar een veel kleinere markt voor is dan de gewone caffeine met speed.

Vloeibare speed heb ik nog nooit iemand over gehoord of gezien buiten deze thread.

Gezien het zo uitzonderlijk is, is het zo interessant te checken of het echt is. Ik zou daarom dus ook onmiddelijk bij aankoop, al is het maar 1 druppel, proberen te verdampen. Als het dus 1 product is (speed zonder HCL) dan zou het dus of niet moeten verdampen, of helemaal weg moeten verdampen. Als het een soort speed oplossing is, zou het indampen tot gewone speed.
Wackie
Belezen gebruiker

Berichtdoor Angramar Temenos op 26 jul 2010 21:43

Behalve dat amfetamine meestal als sulfaat verkocht wordt. :wave:
●●● - Doe nou maar gek, Dan doe je al normaal genoeg... ●●●

Let's
Show
Devotion
Angramar Temenos
Badass junkie

Berichtdoor [Zeni] op 26 jul 2010 22:13

Die 74% is voor het sulfaatzout van speed. Voor het chloridezout is de bovengrens ongeveer 79%. Dit komt door het verschil in gewicht van de anionen.

De vrije base van amfetamine is inderdaad een olie. Mits deze niet opgelost is, is deze gewoon 100%. (wat mij het meest logisch lijkt aangezien de oplosmiddelen voor deze vrije base niet echt geschikt zijn voor consumptie).

Indien die van jou 100% was, dan komt 0,5mL overeen met 622mg. Wat mij enorm veel lijkt om ineens naar binnen te werken. Ik ken wel niet de oral bioavailability. Het kan zijn dat deze veel lager ligt dan bij insuflation.

Om even nog iets te ontkrachten: als er speedpasta wordt verkocht dan is de kwaliteit ervan niet beter dan die van het zout. Speedpasta kan om 2 redenen bestaan. 1 is doordat het lang open en bloot heeft gelegen en er door de hygroscopische eigenschap van sommige gebruikte chemicaliën (of in geval van het chloride zout de speed zelf) er water aan de kristallen is gehecht waardoor deze pasta onstaat. Of doordat de vrije base niet volledig is omgezet tot het zout waardoor de kristallen ook aan elkaar hechten. Aangezien de vluchtigheid van de vrije base zal dit meer het eerste geval dan het tweede zijn. In beide gevallen is de pasta niet sterker dan het droge zout ervan.
[Zeni]

Berichtdoor Beanhead op 26 jul 2010 22:41

Wackie schreef:Een "eerste keer ervaring" bij speed ?

Ik leg de meeste beginnende drugs gebruikers juist altijd uit dat speed gevaarlijker is dan het lijkt, omdat het steeds leuker gaat worden. En dat MDMA lang niet zo gevaarlijk is als het lijkt omdat de eerste keer zo geweldig is en het steeds gewoner word.

Enne, die vloeibare speed die je hebt, wat gebeurd daarmee als je het een poosje in de open lucht laat, en je laat het opdrogen, houd je dan gewone speed over? droogt het helemaal niet op ? of blijft er helemaal niets over ?

???

Leuker en leuker?
:s Tolerantie schiet zo pijlsnel de lucht in dat het ZO'n saaie drug wordt dat ik het zelf al niet interessant meer vind om te gebruiken voor een aantal maandjes...
I luv asied
Beanhead
Wijs gebruiker

Berichtdoor Wackie op 26 jul 2010 22:57

Ohja sulfaat ipv HCL. Beetje van die klok en die klepel he, maar ik geloof dat het, hetzelfde idee is onder een andere naam :D

En wat betreft dat leuker en die tollerantie. Sja ik doe het 1 keer per week de laatste 2 jaar zo ongeveer, dat is blijkbaar niet genoeg om enige tollerantie te veroorzaken. Ik ga nog steeds prima van bommetjes met maximaal 50mg erin. Vaak als ik er eentje genomen heb denk ik "goh wat is dit toch weer fantastisch, laat die MDMA maar zitten, dit is net zo goed"

Toen ik met speed en mdma begon was dat zeker niet zo :)
Wackie
Belezen gebruiker

Berichtdoor Beanhead op 26 jul 2010 23:45

Ik gebruik het ook niet al te vaak maar ik moet zeggen dat dat empathische, euforische er toch al wel snel afging.

Nu moet ik wel toegeven dat ik wel wat binge weekends achter de rug heb en daar maar de gevolgen van moet dragen :lol: .
I luv asied
Beanhead
Wijs gebruiker

Berichtdoor W.F.L. op 27 jul 2010 11:04

Wackie schreef:En wat betreft dat leuker en die tollerantie. Sja ik doe het 1 keer per week de laatste 2 jaar zo ongeveer, dat is blijkbaar niet genoeg om enige tollerantie te veroorzaken. Ik ga nog steeds prima van bommetjes met maximaal 50mg erin. Vaak als ik er eentje genomen heb denk ik "goh wat is dit toch weer fantastisch, laat die MDMA maar zitten, dit is net zo goed"

En het is nog eens minder schadelijk ook. :mrgreen:
W.F.L.
Badass junkie

Keer terug naar Speed