Natte pep

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Natte pep

Berichtdoor clockcable op 27 jul 2010 14:49

Als ik speed koop is het meestal vochtig/nat. Ik heb begrepen dat dit is om te zorgen dat het zijn potentie niet verliest . Maar wat zit er nu precies doorheen, gewoon water toch?
SnuifDuif
clockcable
Bewuste gebruiker

Re: Natte pep

Berichtdoor De Sjeik op 27 jul 2010 14:59

Het wordt gebruikt als versnijdingsmiddel, natte pep is natuurlijk zwaarder, tot het weer droog wordt. Is meestal gewoon water ja volgens mij.
As a man thinketh
De Sjeik
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Wackie op 27 jul 2010 15:04

Ik denk niet water. Als de pep nog vochtig is, is de geur veel sterker en doet het meer pijn in de neus. Het verdampt naar mijn idee ook sneller dan water. Ik ga er dus vanuit dat het een of andere vluchtige stof is die bij de productie word gebruikt.
Wackie
Belezen gebruiker

Berichtdoor W.F.L. op 27 jul 2010 15:08

[edit: Wat wacky zegt dus.. ] @ TS: Nee. Veel water merk je meteen en veel verlies is het eigenlijk enkel als je te maken hebt met iemand die ermee heeft zitten knoeien.

Hier: https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=7070

1 - sodium sulfaat (hygroscopisch en houdt veel- en langdurig water vast, zorgt o.a voor de nattigheid.)
2 - water en wellicht nog wat nacl zout
3 - p2p en andere restprodukten (de "speed geur")
4 - freebase (vettig en olieachtig, brand tijdens het "snuifen" )
5 - overige vieze rommel

Overige vieze rommel zullen dan voornamelijk oplosmiddelen zijn zoals eerder in dat topic genoemd wordt. Aceton, ether, methanol en weet ik wat voornamelijk denk ik, de pasta die ik altijd kreeg was snel droog dus iets dat makkelijk vervliegt, een oplosmiddel dus. Hij rook ook niet heel sterk dus denk niet dat het BMK/P2P was :P Sodiumsulfaat snats je waarschijnlijk gewoon mee naar binnen. Als je er zin in hebt moet je maar eens zoeken naar alles wat er gebruikt wordt bij het productieproces, welke vrijkomen en welke stoffen ze vinden bij dumpings enzo. Dat zal wel lekker ruiken allemaal har har, mierenzuur, ammoniak, BMK, zwavelzuur.. En daar komt dan zoiets lekkers uit :D
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor Telpeva op 30 jul 2010 16:55

Ja die ingredienten word je eigenlijk niet zo vrolijk van... Lithium-zuur uit batterijen ofzo zat er ook nog bij, erg geruststellend...

Weet iemand toevallig of dat bij Dex nog anders ligt? ik kon het zo snel niet vinden online.
DID
Ephedra,Salvia,Paddo's,poppers,MDMA,BZP,Lachgas,Sos,Pep,2C-B/I/T7,(S/R)Keta,GHB,DMT,Flephedrone,Meph,Methylone,6-APB,LSD
TODO
2C-P,Peyote?
Telpeva
Belezen gebruiker

Berichtdoor weyoun22 op 31 jul 2010 02:17

Telpeva schreef:Ja die ingredienten word je eigenlijk niet zo vrolijk van... Lithium-zuur uit batterijen ofzo zat er ook nog bij, erg geruststellend...

Ik lees dit heel vaak terug over speed, meth en andere synthetische drugs. "Het is rommel want ze gebruiken x en y als ingredienten".

Dit is volstrekte onzin, het gaat niet om de gebruikte ingredienten maar om het uitgereageerde eindproduct. Zo kan van ammoniak en zoutzuur bijvoorbeeld salmiak gemaakt worden, een volkomen onschuldige stof die gebruikt wordt in snoepgoed.

Nou is het natuurlijk zo dat er restanten van chemicalien kunnen overblijven in de pep als er in het productieproces slordig te werk is gegaan, maar dat is een ander verhaal.
You are not free as long as you are the property of a God or government.

You are only free when you are master of your fate and captain of your soul.
weyoun22
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Telpeva op 31 jul 2010 05:26

Uiteraard, uiteraard! Je hebt mij het woord troep niet horen tikken toch :D? De kennis is dan wel een goede 95% weggezakt, maar ik heb nog voldoende scheikunde op de middelbare gehad om me dat te beseffen :wink:.
Ander argument wat altijd voor waar wordt aangenomen is dat een natuurlijk product gewoon veel beter voor je lichaam is... Alsof de natuur niet killing kan zijn....

Anyhow, ik vind het juist schitterend. Maar: het Klinkt verre van geruststellend. Right?
DID
Ephedra,Salvia,Paddo's,poppers,MDMA,BZP,Lachgas,Sos,Pep,2C-B/I/T7,(S/R)Keta,GHB,DMT,Flephedrone,Meph,Methylone,6-APB,LSD
TODO
2C-P,Peyote?
Telpeva
Belezen gebruiker

Berichtdoor clockcable op 13 aug 2010 10:44

Ik hoor liever dat het in een loods in Nederland is gemaakt dan dat het vanuit zuid amerika in iemands darm hierheen is gekomen :D
SnuifDuif
clockcable
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Liesette op 20 aug 2010 21:08

idd liever een echte witte kg nederpep bedrenkt in accuzuur en ander giftig spul dan een zak vergeelde cafeine bagger uit de balkan !!

:lol:
De waarheid is je eigen interpretatie van je eigen misvormde beeld dat zo vervormd is door de beeldvorming van 3den. Oftewel als je nooit liegt kun je niet leven in de maatschappij.
Liesette
Bewuste gebruiker

Berichtdoor henny op 21 aug 2010 13:59

helemaal mee eens lisette :)
henny
Newbie

Berichtdoor Oom Klaas op 25 aug 2010 10:54

Tering, moet dat nu echt altijd en overal benadrukt worden door coke/pep gebruikers dat de 1 beter is dan de ander?
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor W.F.L. op 25 aug 2010 15:06

Oom Klaas schreef:Tering, moet dat nu echt altijd en overal benadrukt worden door coke/pep gebruikers dat de 1 beter is dan de ander?

Soms
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor Deep Blue op 26 aug 2010 01:03

W.F.L. schreef:methanol

Ik betwijfel ten zeerste dat er methanol in (natte) speed zit, dit is namelijk vrij giftig.
Deep Blue
Bewuste gebruiker

Berichtdoor clockcable op 26 aug 2010 04:46

Zo erg zal het wel niet wezen. Meestal droog je het van tevoren en zoveel krijg je niet binnen als je het nat zou snuiven.
SnuifDuif
clockcable
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Speed