Hoeveel gram speed voor 2 weken examens ?

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Hoeveel gram speed voor 2 weken examens ?

Berichtdoor newguy2 op 27 dec 2008 02:38

Ik heb nog nooit speed gebruikt, toch zou ik het willen gebruiken om mijn examen studie wat te bevorderen, ik denk niet dat ik er anders in zou slagen om erdoor te zijn. Natuurlijk ga ik het wel even uittesten voor de examens beginnen. Ik heb dus 7 examens verspreid over 2 weken, hoeveel gram zou ik tenminste moeten kopen om genoeg te hebben ? Eigenlijk wil ik gewoon weten hoeveel lijnen je per gram kan doen.
newguy2
Newbie

Re: Hoeveel gram speed voor 2 weken examens ?

Berichtdoor geox op 27 dec 2008 03:54

Helemaal niets.. Studeren met speed is een klucht volgens mij
geox
Bewuste gebruiker

Berichtdoor takala op 27 dec 2008 07:15

Rilatine!! Ik heb net een zware examenperiode achter de rug (als bijna enige richting op hoge school hebben we examens voor kerst gehad :P ) en voor de eerste keer heb me laten verleiden een hulpmiddel te gebruiken. Via via het adres van een dokter gekregen die, gek genoeg, meteen vroeg wat hij moest voorschrijven. Ik heb op 3 weken een pakje van 20 x 10mg opgekregen. Zoek erachter, tis best de moeite (maar stop ermee na je examenperiode, want vrijwel elke dag aan zoiets zitten fokt wel met je).
Succes ermee :wave:
"I understood that our entire universe is contained in the mind and the spirit. We may choose not to find access to it, but it is indeed there inside us, and there are chemicals that can catalyze its availability." - Alexander Shulgin
takala
Belezen gebruiker

Berichtdoor Solidius op 27 dec 2008 08:10

takala schreef:Rilatine!!

Uh...Ritaline :rolleyes:

[OT]: 1 gram moet voldoende zijn voor 7 examens aangezien je zelf aangeeft nooit eerder Amfetamine te hebben gebruikt. Neem niet meer dan 100mg per 'sessie', en probeer het ook niet iedere dag te gebruiken die 2 weken want dan kun je behoorlijk gaan crashen na ongeveer een week. Rust en eet goed, en drink ieder uur een glas water tijdens gebruik.

Goodluck.
// X-Mod @DF 2006-2010 //
Solidius
Badass junkie

Berichtdoor Wacky op 27 dec 2008 12:39

Als je voor langere tijd wilt functioneren moet je vooral je dag-nacht ritme normaal volhouden.
Ga je voor het eerst speed gebruiken is de kans dat dat lukt erg klein. Gebruik een heeeel klein beetje sochtens (1/30e gram ofzo) als je opstaat en niet meer later op de dag anders kun je niet slapen snachts, ben je de volgende dag een wrak, gebruik je nog meer, word het steeds erger en gaan je examens finaal in de soep. Als je pep gebruikt om juist een nacht over te slaan om te studeren, reken er dan op dat je de 2 daar op volgende dagen niets meer kan leren en zeker geen examen kan maken.

Ritalin is al een beter idee, helemaal niets is het beste idee.
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor Exceptional Insight op 27 dec 2008 14:03

Zal ik eens iets geks zeggen? Ik kan me met pep echt niet beter concentreren hoor.
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Solidius op 27 dec 2008 14:12

ExceptionalInsight schreef:Zal ik eens iets geks zeggen? Ik kan me met pep echt niet beter concentreren hoor.

Als je teveel neemt niet nee.
// X-Mod @DF 2006-2010 //
Solidius
Badass junkie

Berichtdoor lysergine25 op 27 dec 2008 14:23

ik zou maar goed luisteren naar Solidius en Wacky .....
anders zak je !!

tijd om de pep te testen heb je niet en de meeste pep is zware schijtbagger !!

- neem alleen diep in de ochtend als je wakker wordt
- neem nooit bij
- eet s'avonds je gezonde maaltijd
- neem je vitashots
- ga naar bed en slaap
- sta vroeg op en begin mert studeren.
- lage dosis 30 mg 70% 60 mg 35% 120 mg 18% 240 mg 9%
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor S-pietfriek op 28 dec 2008 07:07

Wat mij het slimst lijkt als je het met pep wil doen is, 1 gram.. en alleen 's ochtends een lijn.
's nachts slapen. na een nacht wakker zijn gaat het je niet lukken.
S-pietfriek
Newbie

Berichtdoor de_psychonaut op 28 dec 2008 14:21

Doorleren gaat echt niet, je moet slapen om je te geleerde stof te verwerken.

Mijn max zit op 7 à 8 uur intensief studeren op een dag (met tussenpauzes), na die tijd en in de avond is mijn concentratievermogen echt enorm gedaald.

Misschien is dit bij anderen meer (omdat ik add heb), maar middelen als ritalin helpen dan ook echt niet meer, wat ik standaard gebruik op studiedaagjes als medicatie. Je krijgt je pure concentratie niet meer terug.

Speed ipv ritalin op de dag zelf gebruiken kan wel, maar zou ik niet aanraden. Doseren gaat lastiger en het is een grotere aanslag op je lichaam dan ritalin. Ritalin is er gewoon standaard in pilvorm van 10mg per stuk. Voor mij is 1 pilletje per 3 uur perfecte medicatie als ik het nodig heb, maar voor sommige is dit al teveel (vooral als je geen ADD hebt, dan kan je je met zo'n lage dosering al peppy en onrustig gaan voelen).

Maar schommelingen in dosering en hoeveelheid voelt heel naar, ritalin is een redelijk constante afgifte, met pep is dat veel minder het geval. In het begin een directe rush die gelijdelijk afneemt. Ritalin werkt langzaam naar een piek toe die je nooit zult meemaken als een rush.
de_psychonaut
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Miss Kittin op 29 dec 2008 20:55

Ik raad het je af, waarom zou je niet kunnen slagen zonder pep te gebruiken? Je hebt het nog nooit gebruikt en wat je niet kent zou je ook niet moeten missen toch?. Wat nou als je het heel lekker vindt? Een speedverslaving is zo gecreeerd hoor! Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met speed in zo'n belangrijke periode. De kwaliteit en hoe mensen er op reageren, verschilt sterk! De kans dat je er niet van slaapt is zeer groot en zonder slaap haal jij je examens iig zeker niet, ook niet door het te compenseren met pep. Je wordt er dan alleen maar warrig en para van in je hoofd.
Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance
Ik ben niet labiel, maar gewoon emotioneel flexibel

Mijn eerste keer lsd, een bijzonder prettige ervaring!
2 CB: niet ieder mens reageert hetzelfde...
Drie zegels en een compleet ander mens
Miss Kittin
Badass junkie

Berichtdoor -spaceman- op 29 dec 2008 21:06

aan de speed beginnen voor school... oei jezus... dat zou ik je ten strengste afraden..
dit goedje in niet zo onschuldig dat je het ''ff'' kan gebruiken om goed te leren..
en ik kan je vertellen dat ik er precies zoals ExceptionalInsight over denk, ik leer helemaal niet beter met speed. Ik doe liever leukere dingen en dat speed geeft me echt niet meer zin om te leren... drink gewoon een sterke bak koffie...

Ritalin zou wel een betere oplossing zijn, maar er zijn ook natuurlijke varianten beschikbaar om je een betere concentratie te geven... blijf alsjeblieft van de speed af, vooral omdat je nu een totaal verdraaide verwachting hebt van het goedje...
-spaceman-
Badass junkie

Berichtdoor Cole op 29 dec 2008 23:37

Vorig jaar op de secundaire school, moest ik voor iemand anders een grammetje regelen omdat ze wou studeren onder de speed. Ik was al enige tijd gestopt, maar wou voor de fun ook nog eens een grammetje speed kopen. Ik had ook examens en wnr ik opstond snoof ik, toen ik in school aankwam, tijdens de pauze en toen ik vertrok, dan een hele dag niets doen en tegen de avond terug beginnen snuiven en zo een nachtje doorgaan, dan tch een uurtje of 2 slapen. Weet ik niet goed eigenlijk , 'k weet nooit of ik nu slaap of niet tegen de morgend toe en dan weer beginnen.

Reden van mn verhaal. doe geen speed man :D :lol: je gaat er zwaar van crashen en nu neem je het voor te studeren, maar dit zal al snel overslaan
Cole
Belezen gebruiker

Berichtdoor de_psychonaut op 02 jan 2009 15:26

Wat ik sowieso de kutste combinatie om te studeren vind is wel ritalin en koffie (cafeïne). Ik word daar vreselijk hyper van, ga zweten en vreselijk nerveus.

Daarom denk ik dat normale pep (die bijna altijd versneden is met cafeïne) sowieso een kut idee is om te gaan studeren.

Dat je veel goede verhalen hoort over studeren met ritalin/amfetaminen, is vooral door mensen die daadwerkelijk baat hebben bij ritalin (mensen met ADHD/ADD). Ik hoor erg vaak dat mensen al bij het nemen van 10mg ritalin (wat dus 1 tablet is) een erg speedy gevoel krijgen en dat leren dan erg slecht gaat. Nu is ritalin de ramp niet, want dat werkt maar ongeveer 3 uur.

Het beste leren doe je toch echt met een frisse geest en 8 uur slaap per nacht. Die slaap is echt het belangrijkste! No-way dat je een nacht kan overslaan om door te kunnen leren, je neemt totaal geen stof meer op en je boek doorwerken wordt een regelrechte ramp.

Dus als je nog nooit speed hebt gebruikt, doe het niet. De kans dat het uitdraait op een fiasco is gigantisch groot + verslaving erg om de hoek gaat kijken als je zo'n lange tijd aan de speed gaat.
de_psychonaut

Berichtdoor Flugeltje op 02 jan 2009 20:08

Ik zou voor visolietabletten gaan
Did: ketamine, (dex)amfetamine, LSD(400µgr), paddo's, ephedrine, benzo's, ghb, xtc, mdma kristal, cocaine, 2-cb, cannabis, dmt, poppers, hasholie
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor DonnieDark0 op 02 jan 2009 20:58

Solidus, wacky en lysergine25 hebben de nodige goede adviezen eigenlijk al gegeven.

Ik zou het je zeker af raden, ik studeer absoluut slechter met speed. De kans dat je niet slaapt is ook groot, je bent onbekend met het spul, de kwaliteit, de juiste hoeveelheid en de voor en nadelen.

Misschien studeer jij net als ik ook wel minder goed met speed op.
Ik heb wel eens meegemaakt, met goede speed, dat ik 's ochtends een dosis heb genomen (09:00) en die nacht nog steeds niet kon slapen. Reken maar dat je dan weinig kan leren de volgende dag.
Fase 2: fase van sociaal of geïntegreerd gebruik.
De gebruiker zoekt de positieve effecten van het middel en weet dit in zijn leven in te passen zonder dat men er last van heeft.
DonnieDark0
Bewuste gebruiker

Berichtdoor NOISESUPRESSOR op 03 jan 2009 17:35

Heb het gedaan, iig toen ik een tentamenweek had. Kon veel lastiger dingen onthouden en werd constant afgeleid. Eind van de week zelfs niet geleerd voor een toets, kreeg er gewoon scheit aan dacht lekker boeiend. Ook wel te zien aan de cijfers, allemaal gemiddeld een punt lager dan de vorige toetsweek. Wel allemaal voldoendes, dat wel. Maar zou het niemand aanraden!
NOISESUPRESSOR
Belezen gebruiker

Berichtdoor DreamerOfDreams op 05 jan 2009 23:09

en als je het toch doet, doe het niet elke dag en begin met een kwartje, ik krijg daar al genoeg bijwerkingen van.
maar beter doe je het niet, het is te gemakkelijk (gevaarlijk) en de bijwerkingen zijn akelig
DreamerOfDreams
Bewuste gebruiker

Berichtdoor psychopsychedelic op 05 jan 2009 23:39

zwaar hyperfocusen op t examen kan wel voordelig uitpakken maar kzou t toch niet doen:P
de toekomst gaat nooit voorbij
psychopsychedelic
Wijs gebruiker

Berichtdoor Noisefloor op 11 jan 2009 05:28

Don't do it man!

Tijdens de examens gebruik ik het soms, maar dan is coke toch al beter, omdat je daar nog van kan slapen, en het focust je terwijl speed je gewoon razendsnel laat gaan en je de helft dus toch gaat vergeten tegen dat je examen hebt. Black-outs komen echt vaak voor.. dat je je absoluut niets meer herinnert.Voor samenvattingen enz te maken lukt het wel, maar voor te leren echt niet, je slaat inderdaad meer info op als je slaapt.

Als je geen ervaring hebt met speed of drugs in general, zeker niet doen man.
Waar begin je aan, een paar examens zijn de risicos om verslaafd te raken en de lichamelijke risico's echt niet waard...

Succes met je examens nog!
Noisefloor
Newbie

Berichtdoor geenallochtoon! op 01 feb 2009 11:27

Ik heb speed gebruikt om te leren voor mijn schoolexamens. Moet zeggen, verder geen problemen van gehad. Ik heb bergen werk verzet, en kon me erg goed concentreren met speed op (ok je moet dus niet lijn na lijn snuiven, gewoon een beetje en kijken hoe het uitpakt :P ). Voor mij werkte het dus heel goed, maar het hangt zeker van de persoon af of het helpt. Ik denk dat je ongeveer 2 gram nodig hebt, om te kunnen leren en je examens te maken (gewenning he). Ik probeer je niet overhalen het te doen, ik vertel je over mijn eigen ervaring en hoeveel je ongeveer nodig hebt. Je moet zelf weten wat je doet.
to do: lsd, DXM & opiaten
geenallochtoon!
Newbie

Berichtdoor Carlitos op 01 feb 2009 16:00

2 gram is wel achterlijk veel.
Hij hoeft niet strak te staan te staan.
Stel hij neemt elke dag 50 mg (wat al redelijk veel is voor zijn werk) dan heeft ie na 2 weken 700 mg gebruikt.
Mischien is het beter nog om wat dex te gebruiken,10 tot 30 mg had al een gunstig effect op me ik eet gewoon,slaap gewoon,en werkte ook goed erop toendertijd.
Laatste keer dat ik me dexpuntjes deed is maximaal 2 uur in de middag.
En dan slaap ik sowieso rond 24;00.
Ooit een open deur ingetrapt ?
Carlitos
Wijs gebruiker

Berichtdoor NOISESUPRESSOR op 02 feb 2009 02:38

Gewoon antrampen en doorgaan enzo. Zie het negatief kan het positief uitpakken. Kan allemaal, gewoon doen wat je neus zegt man...
NOISESUPRESSOR
Belezen gebruiker

Berichtdoor paulXTC op 02 feb 2009 02:47

je hoort het al van iedereen, DON'T DO IT DUDE!!!!!
Tempels zijn niet nodig, ingewikkelde filosofieën zijn niet nodig.
Onze eigen hersenen, ons eigen hart is onze tempel, mijn filosofie is vriendelijkheid.
De Dalai Lama
paulXTC
Bewuste gebruiker

Berichtdoor x_VorteX_x op 03 feb 2009 18:51

Solidius schreef:
takala schreef:Rilatine!!

Uh...Ritaline :rolleyes:

[OT]: 1 gram moet voldoende zijn voor 7 examens aangezien je zelf aangeeft nooit eerder Amfetamine te hebben gebruikt. Neem niet meer dan 100mg per 'sessie', en probeer het ook niet iedere dag te gebruiken die 2 weken want dan kun je behoorlijk gaan crashen na ongeveer een week. Rust en eet goed, en drink ieder uur een glas water tijdens gebruik.

Goodluck.

Uh... Rilatine in België.
x_VorteX_x

Berichtdoor Holden op 04 feb 2009 15:18

Niet doen
Holden
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Speed