W.F.L. schreef:Kan prima, zorg wel dat je niet teveel snuift, doseer goed, anders gaan ze het wel zien. Dus een lijntje van 50-100mg (max) snuiven iedere keer, dit om de 3 uur herhalen ofzo.![]()
Met een halve gram kom je zeker toe voor de hele nacht en een stuk daarna. Je zal niet kunnen slapen.

pep en pillenkoppen ftw

rubenikhaatjouook schreef:Hahaha ok, maar julie denken dus als ik jullie aanwijzingen opvolg ze het niet kunnen zien (het is daar natuurlijk wel redelijk donker, maar niet donker genoeg om helemaal niks meer te zien) Zelfs niet als ze me egt in de ogen aankijken? IK sta namelijk op mijn school al een beetje bekend als de drugsgebruiker en bij die vorige keer met MDMA hebben ze blijkbaar wel iets gemerkt (hoorde ik van een hele chille docente), maar ze weten niet wat het was.

knolselderij schreef:waarom wil je dan in godsnaam nog pep gebruiken, wacht dan dat je gewoon een echt feest heb waar je helemaal los kan

rubenikhaatjouook schreef:knolselderij schreef:waarom wil je dan in godsnaam nog pep gebruiken, wacht dan dat je gewoon een echt feest heb waar je helemaal los kan
Mijn schoolfeesten zijn saai zonder drugs en je kan er wel alcohol drinken, maar dan moet ik egt wel van 10 biertjes drinken en daar heb ik het geld niet voor. Pep leek me juist handig omdat als ik een gram koop met 3 vrienden ik dan maar 1.50 kwijt ben:D

lysergine25 schreef:gram krijt wss schoolkrijt
.

rubenikhaatjouook schreef: Maar jullie snappen hoe dat werkt in een groep. Als 1 iemand wil, dan neemt iedereen.

Gebruikers op dit forum: Ask Jeeves [Bot] en 1 gast