.
Chris Pontius schreef:Doe je goed.
afgelopen tijd was het bij mij pure suicide om de laatste "restjes" op te maken.
Als ik binnenkort weer van start ga, ga ik eens proberen om in de ochtend te beginnen en gewoon in de nacht een uurtje of 4 minimaal te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer van start te gaan.
Ik vind het zeer verleidelijk, maar laat de dex voor zeker een paar weken weer liggen. 

Chris Pontius schreef:ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken
Biertje schreef:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor

Rabbithole schreef:Waarom wil je dan nooit met mij naar bed?
Het is niet omdat je er niet van kunt slapen dat je er niet verslaafd aan kunt worden.. En daar heb je na een tijd wel genoeg ervaring mee, en er is nog altijd GHB. 

SperSIZEboon schreef:Biertje schreef:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
moet je magnesium tabletten slikken

W.F.L. schreef:In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..

Dat is ook niet goed om uit je bek te bloeden. Maar met speed heb ik gewoon een kaakklem, maar geen klapperkaak of een scheve bek ofzo. Gelukkig maar. 

Carlitos schreef:Shittt ik moet het doen met pep van 66% 1% caf.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast