Alles over mdma kristallen

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

Alles over mdma kristallen

Berichtdoor DreamWeaver op 18 jun 2007 22:05

Kristallen zijn nieuw voor mij, vandaar dat ik wat info nodig heb. Ik heb wat gegoogled en de search functie gebruikt, maar ik stuit de hele tijd op pillen. Heb zelf genoeg ervaring met pillen en naar wat ik las lijkt het effect erop, alleen is het wat 'puurder'.

1.Ik vroeg me af wat jullie de fijnste manier vinden van inname (snuiven, bommetje, likken etc.).
2. Ik las dat enkelen hier er nogal sloom van werden, kan ik het beste wat pep erbij gooien dan? En hoe zal ik dit innemen? In een capsule bij de kristallen of gewoon oldschool snuiven?
3. De dosis schijnt puurder te zijn, dus 100 mg kristallen is sterker dan 100mg mdma in een pil. Hoeveel raden jullie mij aan?
4. Kan iemand hier een foto posten hoe kristallen eruit horen te zien, ik heb geen zin om wat waspoeder/keukenzout te kopen :P Testen kan pas nadat je het gekocht heb ;)

Bvd mijn mede-gebruikers _O_
Rehab is for quitters.
DreamWeaver
Badass junkie

Berichtdoor MindTraveler op 18 jun 2007 22:14

1. De beste manier van inname vind ik de kristallen in een glas water gooien. Is wel niet zo lekker maar slaat harder in dan bommetje vind ik.
2. Ik zou er geen pep bij nemen, vind ik maar zonde
3. Ligt eraan hoe hard je wil gaan en waar je het wilt gebruiken
4. erowid
MindTraveler
Belezen gebruiker

Berichtdoor jasper op 18 jun 2007 22:20

ik heb hier ook een vraagje en heb geen zin om de zoekfunctie te gebruiken dus dit topic komt me goed van pas
is er eigenlijk een verschil tussen xtc pillen(met enkel mdma in) en mdma kristallen?
of is het gewoon dat je van kristallen zeker weet dat er niets anders bijzit
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Play_bunny op 18 jun 2007 23:09

1. Ik zou het net als wat mindtraveler zei in drinken gooien. Het smaakt super vies, maar dat is zo weg. Sowieso begint dat spul heel snel te werken (max. 15 min. is mijn ervaring) en dan merk je er toch niets meer van :)
2. Ik werd er niet sloom van. Het ligt er denk ik ook net aan waar je het gebruikt. Op een feestje heb ik de hele avond op die dingen staan dansen. Toen ik het thuis nam, werd ik er wel sloom van, maar dan doe je ook niets.
3. Je kan beter iets te weinig nemen dan iets te veel. Ik geloof dat de capsule die ik in mijn drinken had laten gooien, ongeveer voor de helft was gevuld, en dat was voor mij goed.

@ barry: Voor mij is het verschil tussen pillen en kristallen, dat kristallen eerder werken. Ik was zelf de volgende dag ook minder gaar, omdat er minder andere troep door heen zit, wat wel het geval is bij pillen. Ik vond de ervaring intenser, omdat het sneller effect heeft.
Growing old is inevitable, growing up is optional
Play_bunny
Wijs gebruiker

Berichtdoor Solidius op 19 jun 2007 00:38

Het grootste voordeel is dat je precies 'ziet' wat je neemt, in tegenstelling tot pillen.
Het werkt ook sneller en is veel intenser, zoals Play_bunny al zei.

Met amfetamine kun je beter wachten tot het begint uit te werken.
// X-Mod @DF 2006-2010 //
Solidius
Badass junkie

Berichtdoor masterblaster op 19 jun 2007 18:01

bij het antwoorden kijk ik naar mezelf en dus mijn gedrag!

1 altijd capsules gebruikt, waarom geen idee makkelijk lijkt me
2 sloom niet echt maar wel zo spacie dat ik het mezlf niet aanraad om te gaan fietsen, lopen oke
3 1e x? tussen de 100 en 200mg
4 neej srry kan er niet meer aankomen (godverdomme tering zooi klote wouten!!!!!!!!!!@$^&*()@#$%^&*)
masterblaster
Experimenterende gebruiker

Keer terug naar XTC