oplossen in water

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

oplossen in water

Berichtdoor ThaHague op 05 okt 2009 18:21

ik heb eventjes rondgekeken op dit forum maar kon toch niet zo goed antwoord vinden op mijn vraag:

Ik ben een beetje onhandig en denk dat als ik een gram mdma moet delen in 10 of 8 stukken dat dat een ontzettende rotzooi wordt :oops: ( heb ook nog is 3 gram te verdelen).Ook is mijn weegschaal niet precies genoeg om het goedje goed af te wegen

daarom was mijn vraag. Kan ik een gram kristallen oplossen in een liter water(goed roeren natuurlijk) en er vervolgens vanuit gaan dat er in elke 100 ml water 100 mg mdma zit(dus gewoon gelijk verdeeld). Dit leek mij een makkelijke manier van verdelen :)

bvd
ThaHague
Newbie

Re: oplossen in water

Berichtdoor kunlan op 05 okt 2009 18:35

Heb je dan echt zo weinig inzicht dat je niet op het oog 8 gelijke lijntjes kan maken ?

Wil je dan echt zo accuraat zijn koop je toch gewoon een precisieschaal, ze kosten echt geen fortuin hoor...
kunlan
Belezen gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 05 okt 2009 18:52

Tien gelijke lijntjes maken is toch niet zo moeilijk? Desnoods meet je ze op. Een miligrammetje meer of minder.. dat luistert niet zo nauw hoor.
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Aldous op 05 okt 2009 21:47

ThaHague schreef:daarom was mijn vraag. Kan ik een gram kristallen oplossen in een liter water(goed roeren natuurlijk) en er vervolgens vanuit gaan dat er in elke 100 ml water 100 mg mdma zit(dus gewoon gelijk verdeeld). Dit leek mij een makkelijke manier van verdelen :)

bvd

dat kan prima ja, ik zou wel wat minder water gebruiken, en als je niet direct alles consumeert zorgen dat niet iemand per ongeluk bij de fles kan!
Jaws clenched tight we talked all night, oh but what the hell did we say?
Aldous
Belezen gebruiker

Berichtdoor ThaHague op 05 okt 2009 22:33

kunlan schreef:Heb je dan echt zo weinig inzicht dat je niet op het oog 8 gelijke lijntjes kan maken ?

nee denk eigenlijk dat dat bij mij echt een troep wordt, dan maar even door de smaak heen bijten. 8)
ThaHague
Newbie

Berichtdoor Exceptional Insight op 05 okt 2009 22:39

ThaHague schreef:nee denk eigenlijk dat dat bij mij echt een troep wordt, dan maar even door de smaak heen bijten. 8)

Ben je spastisch of wat?
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Wacky op 05 okt 2009 23:14

Of heel bang dat het echt nauwkeurig moet zijn.
Ik heb de verdeel en heers methode ook wel eens met een gram 2cb geprobeerd en toch maar besloten een mg schaaltje te halen hoor :p.

Hierbij is de nauwkeurigheid van minder belang dan bij 2cb, dus zou ik het ook gewoon op het oog doen (een natte vinger erin zoals de velen van ons doen dus) maar hij zal nog wel bang zijn van het spulletje en denken dat het erg precies moet zijn :)
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor Dubz op 05 okt 2009 23:23

Laat even weten hoeveel tanden je nog over hebt als het flesje leeg is!
C A R P E D I E M
Dubz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Aldous op 06 okt 2009 12:03

Dubz schreef:Laat even weten hoeveel tanden je nog over hebt als het flesje leeg is!

Dit hoor je zo vaak, ook over mdma in drinken, maar ik heb nog nooit enig bewijs gezien dan deze stoffen direct je tanden of tandvlees aantasten. De bekende meth mouth bijvoorbeeld is niet het resultaat van directe aantasting (iv gebruikers hebben het ook) maar wordt veroorzaakt door oa xerostomia en ook slechte voeding en hygiene zullen een grote rol spelen.
Jaws clenched tight we talked all night, oh but what the hell did we say?
Aldous
Belezen gebruiker

Berichtdoor Wacky op 06 okt 2009 12:53

Zowieso, ik geloof onmiddelijk dat het slecht is voor je tanden, maar zelfs als het 10 keer zo slecht is als energy drink zal het nog niet in 1 keer een ravage aanrichten ofzo. Je gebruikt dit zo infrequent, en waarschijnlijk spoel je direct na met wat anders dat je er volgens mij echt niet zo spastisch over hoeft te doen.
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor ThaHague op 06 okt 2009 17:07

Wacky schreef:Zowieso, ik geloof onmiddelijk dat het slecht is voor je tanden, maar zelfs als het 10 keer zo slecht is als energy drink zal het nog niet in 1 keer een ravage aanrichten ofzo. Je gebruikt dit zo infrequent, en waarschijnlijk spoel je direct na met wat anders dat je er volgens mij echt niet zo spastisch over hoeft te doen.

ja dat dacht ik al, ik gebruik het goedje 1 keer in de 3 maanden dus was niet erg bang dat me gebit ervan kapot zou gaan.

Ik ga het gewoon proberen te verdelen als het niet goed gaat kan ik het altijd nog in een fles gooien.
ThaHague
Newbie

Keer terug naar XTC