probleem

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

probleem

Berichtdoor T-Shorty op 01 dec 2008 22:00

31 januari REVERZE zeker aanwezig
word me 3de keer op XTC maar voorig jaar stonden er drugshonden aan de ingang

hoe ga ik dit binnekrijgen?

veel mensen zegge gwn komt in orde maar ik heb er echt mijn twijfels over
ik begin me er zelfs zorgen over te maken EN HET IS NOG 2 MAANDEN

enige ideen?
T-Shorty
Experimenterende gebruiker

Re: probleem

Berichtdoor Extisi op 01 dec 2008 22:29

EEEUH??? Be creative!
"Nee, ik ga nooit naar Ikea. Ik word altijd al van kastje naar de muur gestuurd."
Extisi
Wijs gebruiker

Berichtdoor T-Shorty op 01 dec 2008 23:30

normaal steek ik het gwn in mijn onderbroek maar als ze het ruiken tja...pech

nog ideeên?
T-Shorty

Berichtdoor De Sjeik op 01 dec 2008 23:51

Zeer grote kans dat die honden geen echte drugshonden zijn..ik weet het wel bijna zeker, die staan daar om je af te schrikken überhaupt drugs mee te nemen, maar waarschijnlijk zijn het gewoon politiehonden..
As a man thinketh
De Sjeik
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Angramar Temenos op 02 dec 2008 00:54

Echte drugshonden worden nauwlijks gebruikt... En zeker niet voor feesten etc. Gewoon politiehonden.

Paar trucjes:

In geval je lang haar hebt: Stop een pilletje (gerold in een vloeitje) in je oor, met een klein staartje aan het vloeitje om het eruit te halen, en haar over je oren. Niemand die daar ooit kijkt.

plak het onder je balzak. Zelfs als ze je onderbroek foulieren gaan ze je kloten niet optillen...

Stop ze in je neus. Ook niemand die daar kijkt. Niet te diep; gewoon zodat je het er makkelijk met een pincetje eruit kunt halen.

Stop ze tussen je bilnaad. In je anus hoeft niet eens; In een goed plastic zakje, en tussen je naad, hoppa.

Smelt ze in water, en neem het mee als een fles water. Volgens mij mag je water naarbinnen nemen (mogelijk dat ze eraan ruiken of het mischien ghb is, maar water met opgeloste mdma erin ruikt nog steeds niet).

Plak ze tussen 2 sleutels in je sleutelbos (als je een grote sleutelbos hebt). Kijken ze ook nooit.

Stop ze tussen je tenen :lol:

Draag badges, en stop ze onder je badges.

Ik moest vaak door een drugscontrole (niet alleen feesten, ook andere plaatsen...), nooit iets gevonden.
●●● - Doe nou maar gek, Dan doe je al normaal genoeg... ●●●

Let's
Show
Devotion
Angramar Temenos
Badass junkie

Berichtdoor azgaza op 02 dec 2008 01:20

Als je tieten hebt: stop ze in je bh, als je geen tieten hebt kan je kijken of een vrouw ze voor je in haar bh wil smokkelen, de regels voor vrouwen fouilleren zijn namelijk officieel strenger en ze zullen vaak de moeite niet willen doen. Dan is nog een bekende truc batterij uit je telefoon halen, daar de drugs stoppen en frontje er weer om heen.
Aliens take me home.
Gedaan: Cannabis, Paddo's, LSD, Ketamine, Lachgas en 2c-b.
azgaza
Badass junkie

Berichtdoor TrippyShit op 02 dec 2008 01:38

Ik deed altijd in een wietzakje ofzo en dan in mn sok onder mn voet en dan je schoen aan. Je kan het ook in het lipje van je schoen doen. Je kan het tussen je billekes klemmen. Je kan er natuurlijk ook 50 extra kopen en die bij degene die voor je staat in zn kapuchon of broekzak laten vallen. Dan wordt die gepakt en is de kans groter dat jij safe kan doorlopen :P Of rol ze op in plastic en schijt ze uit met laxeermiddelen..
Degene die zegt dat iets onmogelijk is zegt dat omdat ie het zelf niet kan..
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor T-Shorty op 02 dec 2008 19:43

merci voor al de ideeën denkt dat ik de batterij ga gebruike maar het gevaar lijke is wel dat je de pille dus echt wel aan de politie geeft en je ze dan trug krijgt ..best wel grappig :D

of anders steek het gwn bij mijn klote he maar vastplake hoeft tog niet ? want ze moge je tog niet in je onderbroke foulleren?

en ben niet rijk genoeg om 50 pille in iemand anders zijn broek te stoppe

dan geef ik er hem 1 en roep het door heel reverze:p eerder mijn stijl :P
T-Shorty

Berichtdoor berten op 02 dec 2008 21:21

Je pillen in 2 breken, sigaret leeghalen, de halfjes in de sigarettenhuls steken en de huls terug opvullen met tabak lijkt me ook nog veilig
berten
Belezen gebruiker

Berichtdoor Napster op 02 dec 2008 21:21

Ik was vorig jaar ook reverze en er staan inderdaad drugshonden. Zelfde geval als Qlimax dit jaar...Honden ruiken zo fucking veel verschillende dingen dat ze de kans heel klein is dat je eruit wordt gepakt mocht je met 2 pillen gepakt worden dan pakken ze ze af en krijg je misschien boete...Zorg alleen niet dat je met 4-5+ gepakt wordt.

Wij deden het als volgt we lieten 1 gozer met een vijfje wiet voorop lopen( de hond ruikt voornamelijk wiet ) Hij werd inderdaad staande gehouden en de rest mag dan doorlopen) Maar ik weet niet waar Reverze is? Is het weer in belgie? Dan weet ik niet hoe streng ze daarop zijn maar in Nederland wordt alleen je wiet afgepakt haha.

Vriend werd gepakt dit jaar met 14,5 pil dit jaar en hij kreeg een taakstraf van 40 uur.. Bij 2 pillen doen ze waarschijnlijk niet eens moeilijk maarjah drop er 1 voor je naar binnen gaat en als ze de rest afpakken trip je hem iig nog.
Napster
Belezen gebruiker

Berichtdoor T-Shorty op 02 dec 2008 23:21

Napster schreef:Ik was vorig jaar ook reverze en er staan inderdaad drugshonden. Zelfde geval als Qlimax dit jaar...Honden ruiken zo fucking veel verschillende dingen dat ze de kans heel klein is dat je eruit wordt gepakt mocht je met 2 pillen gepakt worden dan pakken ze ze af en krijg je misschien boete...Zorg alleen niet dat je met 4-5+ gepakt wordt.

Wij deden het als volgt we lieten 1 gozer met een vijfje wiet voorop lopen( de hond ruikt voornamelijk wiet ) Hij werd inderdaad staande gehouden en de rest mag dan doorlopen) Maar ik weet niet waar Reverze is? Is het weer in belgie? Dan weet ik niet hoe streng ze daarop zijn maar in Nederland wordt alleen je wiet afgepakt haha.

Vriend werd gepakt dit jaar met 14,5 pil dit jaar en hij kreeg een taakstraf van 40 uur.. Bij 2 pillen doen ze waarschijnlijk niet eens moeilijk maarjah drop er 1 voor je naar binnen gaat en als ze de rest afpakken trip je hem iig nog.

dees jaar weer reverze?
T-Shorty

Berichtdoor Basta Bas op 03 dec 2008 00:56

Kan je niet gewoon 1 pilletje oplossen in water, iemand de pillen die je binnen wil innemen laten verstoppen en dan gewoon bij de rest dat water over de handen doen? Gaat iedereen met dat water over ze handen gewoon voorop, die kakhond ruikt dat volgens mij wel maar vervolgens kunnen ze toch niks vinden :P
Basta Bas
Newbie

Berichtdoor T-Shorty op 03 dec 2008 19:02

best wel slim maar het water geeft tog geen geur meer af?
T-Shorty

Berichtdoor Napster op 03 dec 2008 19:16

Op dat soort feesten mag je helemaal niks zelf mee naar binnen nemen alleen je geld;)

Tip neem een dop mee voor een flesje water. Op grote feesten zijn het vaak van die gigantische teringlui die je een flesje water verkopen zonder dop..Aangezien iedereen lekker aan het stampen is is dus binnen 30 sec je flesje water leeg..
Napster
Belezen gebruiker

Berichtdoor TrippyShit op 03 dec 2008 19:42

Waarom in godsnaam zonder dop? Was afgelopen zomer nog op een festival en daar hadden ze gewoon met dop hoor.. :s
Degene die zegt dat iets onmogelijk is zegt dat omdat ie het zelf niet kan..
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor methhead op 04 dec 2008 04:31

in belgie zijn er maar 2 echte drugshonden 1 in brussel en de 2de in blankenberge :wink: .
Done: Weed,Hasj,Speed,XTC,Paddo's,LSD,Alcohol, Mdma kristallen,Truffels
To Do:Coke,
methhead
Newbie

Berichtdoor T-Shorty op 06 dec 2008 01:13

methhead schreef:in belgie zijn er maar 2 echte drugshonden 1 in brussel en de 2de in blankenberge :wink: .

geloof mij ik heb al verhale gehoord dat er maar 7 -6-3-1-19-etc drugshonden zijn in belgie ok het zulle er maar wijnig zijn maarjaje moest maaris prijs hebbe
T-Shorty

Berichtdoor steelpad op 06 dec 2008 02:35

Ik las dat je ze in je mobiele telefoon wou steken, dit is geen goed idee.
Ze vragen tegewoordig tijdens de controle - wanneer ze je gsm checken - of je hem wil opzetten. Al 2 keer meegemaakt ...
Verder plak je ze best gewoon ergens bij je balzak, de kans dat je uit de kleren moet is echt wel klein dit doen ze niet zonder eenige aanleiding. :wave:
steelpad

Berichtdoor T-Shorty op 06 dec 2008 17:02

hou kan ik ze geurdicht verpakken gewn paar keer plastiekfolie er rond?
T-Shorty

Berichtdoor Scorp op 06 dec 2008 23:10

gewoon in je schoen dan is er geen probleem.

man man man net alsof de honderden mensen die daar met drugs naar binnen lopen stuk voor stuk opgepakt worden...
Scorp
Newbie

Berichtdoor T-Shorty op 07 dec 2008 02:29

nee tis gwn het ged8 van die drugshonde waar ik zenuwachtig van wordt
T-Shorty

Berichtdoor JohnnyQ op 07 dec 2008 21:44

T-Shorty schreef:nee tis gwn het ged8 van die drugshonde waar ik zenuwachtig van wordt

Wat denk je dat nou juist de bedoeling is van die NEPPE drugshonden van de politie. Hoe zenuwachtiger jij word, hoe sneller hen je eruit gaan pikken. En geloof me, die honden zijn ECHT nep.

Politie mag je trouwens zonder enige reden vragen je uit te kleden. Steek ze NIET in je schoenen, sokken, zoals hierboven gezegd, want dit is het eerste wat ze vinden. Gewoon in je onderbroek, gedraag je normaal, die hond is nep en als jij geen zenuwen krijgt dan gebeurt er helemaal niets en loop je gewoon naar binnen.
JohnnyQ
Newbie

Berichtdoor T-Shorty op 07 dec 2008 23:27

JohnnyQ schreef:
T-Shorty schreef:nee tis gwn het ged8 van die drugshonde waar ik zenuwachtig van wordt

Wat denk je dat nou juist de bedoeling is van die NEPPE drugshonden van de politie. Hoe zenuwachtiger jij word, hoe sneller hen je eruit gaan pikken. En geloof me, die honden zijn ECHT nep.

Politie mag je trouwens zonder enige reden vragen je uit te kleden. Steek ze NIET in je schoenen, sokken, zoals hierboven gezegd, want dit is het eerste wat ze vinden. Gewoon in je onderbroek, gedraag je normaal, die hond is nep en als jij geen zenuwen krijgt dan gebeurt er helemaal niets en loop je gewoon naar binnen.

ik begin gwn al te feeste vanaf ik muziek hoor dan wordt ik losjes en komt alles dik in orde :D
T-Shorty

Berichtdoor SperSIZEboon op 07 dec 2008 23:29

azgaza schreef:Als je tieten hebt: stop ze in je bh, als je geen tieten hebt kan je kijken of een vrouw ze voor je in haar bh wil smokkelen, de regels voor vrouwen fouilleren zijn namelijk officieel strenger en ze zullen vaak de moeite niet willen doen. Dan is nog een bekende truc batterij uit je telefoon halen, daar de drugs stoppen en frontje er weer om heen.

hahaha nou echt wel dat ze bij vrouwen daar ook voelen. heeft mn vriendin ook vaak genoeg gehad

tegenwoordig staan er ook vaak vrouwen bij de beveiliging en die mogen een stuk meer bij vrouwen als mannen
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
SperSIZEboon
Badass junkie

Keer terug naar XTC