serotonine peil sneller omhoog krijgen.

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

serotonine peil sneller omhoog krijgen.

Berichtdoor nothingtodo op 21 dec 2005 12:24

Achter 10 daag ga ik met nieuwjaar weg en ga wat pilletjes nemen.
een probleem is dat de eufronie helemaal weg is omdat ik de laatste 2 maand wat meer ben gaan gebruiken.
nu wil ik weten hoe ik me serotonine peil wat meer omhoog krijg dat ik dan toch terug een beetje het love effect voel.
Weet iemand hoe ik dit het snelst om hoog krijg?
ik weet wel dat ik 2-4 maand moet wachte eer dit volledig terug is maar dan ben ik gewoon helemaal verlamt op een fuif en taam door die krachtige roes en dat vind ik ook niks.
nothingtodo
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Bal0n op 21 dec 2005 12:43

Pre- en postloaden met 5-HTP en L-Tryptofaan. Dit zijn stoffen die door je lichaam worden omgezet in serotonine. Ze werken heel erg goed, maar het zijn ook geen wonder middelen.

Als je het mij vraagt moet je gewoon niet gebruiken, maar die keuze moet jij maken.
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor Deranged op 21 dec 2005 19:09

Hoezo niet? Een xtc ervaring is iets prachtigs en als je het 1 a 2 keer per jaar doet is daar echt niks mis mee.
Everything about it is a rockstar

When disaster strikes you will all see
you will all bear witness to the most high exalted

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor dallandra op 21 dec 2005 19:33

nee,daar heb je de nakater echt wel voor over
dallandra
Wijs gebruiker

Berichtdoor Bal0n op 21 dec 2005 19:39

Deranged schreef:Hoezo niet? Een xtc ervaring is iets prachtigs en als je het 1 a 2 keer per jaar doet is daar echt niks mis mee.

Ja, 1 of 2 keer per jaar, maar hij zegt dat hij de afgelopen 2 maanden meer is gaan gebruiken. Nu weet ik niet hoevaak dat is, maar als je in 2 maanden tijd MEER kan gebruiken dan voorheen, doe je het dus te vaak in mijn ogen ;).
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor Jeller op 21 dec 2005 21:35

idd je zou maar 1 keer om 2 maanden mogen gebruiken
Jeller
Badass junkie

Berichtdoor caatje op 21 dec 2005 22:19

Jeller schreef:idd je zou maar 1 keer om 2 maanden mogen gebruiken

van de dokter zeker :wink:
Afbeelding
caatje
Badass junkie

Berichtdoor Benn op 22 dec 2005 01:51

Mensen, het lijkt wel of jullie alles zomaar pakken zonder dat je weet wat het is en wat het doet .. pff .. typ eens een keer XTC in op google .. en ga eens lezen ..

Het is wel degelijk waar dat je van XTC het beste effect krijgt als je tussen het gebruik ongeveer 2 maanden houdt. Maar het is niet zo dat je niks voelt als je het 2 weekjes achter elkaar doet. Alleen wordt je tollerantie dan ook wat minder dus heb je meer nodig om het zelfde effect te krijgen. En ja, dit heeft onder andere te maken met serotonine.

Mijn tip: (p)rechargen met Bananen, Sinaasappelsap en vitamine tabletjes .. Dat voorkomt ook een groot stuk van je brakke gevoel op maandag/dinsdag als je het weekend van de pad bent geweest :) ( Dat brakke gevoel komt ook onder andere door serotonine tekort )
Benn

Berichtdoor nothingtodo op 22 dec 2005 02:02

Als ik bv 2 maand wacht of het maar een paar keer per jaar neem dan vind ik het niet echt geschikt om tegaan stappen.
dan is het love effect veel te sterk waardoor ik gewoon erges taam ga zitten genieten en afentoe wat rond wandellen en praten met mensen en krijg dan geen extra energie.
vind dit wel relaxt als ik bij wat maten zit maar op een party vind ik het maar niks.
ben laatst 3-4 maand gestopt en daarna terug begonnen ben van plan om na nieujaar nog is te stoppen voor langere tijd om dat ik xtc al wat beu ben.
kan ook pep gebruiken maar daar blijf je gewoon helder in je hoofd bij en daar heb ik dan geen goesting in.
nothingtodo

Berichtdoor spacekonijn op 22 dec 2005 02:09

precies , het werkt natuurlijk nog wel flink sterk ook de 2 weken daarna.
maar het weegt niet op tegen het effect van een tijd wachten
spacekonijn
Badass junkie

Berichtdoor Bal0n op 22 dec 2005 11:43

nothingtodo schreef:Als ik bv 2 maand wacht of het maar een paar keer per jaar neem dan vind ik het niet echt geschikt om tegaan stappen.
dan is het love effect veel te sterk waardoor ik gewoon erges taam ga zitten genieten en afentoe wat rond wandellen en praten met mensen en krijg dan geen extra energie.
vind dit wel relaxt als ik bij wat maten zit maar op een party vind ik het maar niks.
ben laatst 3-4 maand gestopt en daarna terug begonnen ben van plan om na nieujaar nog is te stoppen voor langere tijd om dat ik xtc al wat beu ben.
kan ook pep gebruiken maar daar blijf je gewoon helder in je hoofd bij en daar heb ik dan geen goesting in.

Je moet MDMA ook spciaal houden, en niet elke week gebruiken bij het stappen. Nouja, niks moet uiteraard, maar zo zie ik het :).
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor Deranged op 22 dec 2005 19:05

Vind het zoiezo ongeschikt voor stappen, moet er zelf net als Peter Cohen niet aan denken in een ''lawaaitent'' te staan als ik op de xtc zit. Ook speed acht ik hiervoor ongeschikt, lijkt me niks alles zo helder mee te maken. Nuchter stappen is voor mij ook absoluut onmogelijk, heb het zelfs nog nooit gedaan. Het enige wat ik eigenlijk ooit gebruikt heb tijdens het uitgaan is alcohol, en dat lijkt me toch het meest geschikt.

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor dallandra op 22 dec 2005 19:22

alleen is het moeilijk om alleen met alcohol het vol te houden van bv 22:00 tot 7 uur smorgens..
dallandra
Wijs gebruiker

Berichtdoor matthijs op 22 dec 2005 19:26

Hmm, met alleen alcohol heb ik daar nooit zo;n moeite mee. Als je erbij begint te blowen wordt het een ander verhaal...
You are invited to a pil party
matthijs
Badass junkie

Berichtdoor Deranged op 22 dec 2005 19:53

Haha inderdaad. Maar ik kan zoiezo nooit zo lang een xtc trip onderhouden. Op een gegeven moment werkt het uit en kan je slikken wat je wil het komt niet meer. Het duurt meestal maar 3 tot 5 uur ongeacht van hoeveel je slikt. Misschien is dit voor jou anders, dan heb je geluk. :smoke:

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor boy op 22 dec 2005 22:14

dallandra schreef:alleen is het moeilijk om alleen met alcohol het vol te houden van bv 22:00 tot 7 uur smorgens..

Dat kan makkelijk :)
Terror Worldwide
boy
Bewuste gebruiker

Berichtdoor dallandra op 22 dec 2005 23:03

is mij nog nooit gelukt
dallandra
Wijs gebruiker

Berichtdoor Marcel op 23 dec 2005 12:29

Benn schreef:..
Het is wel degelijk waar dat je van XTC het beste effect krijgt als je tussen het gebruik ongeveer 2 maanden houdt. Maar het is niet zo dat je niks voelt als je het 2 weekjes achter elkaar doet. Alleen wordt je tollerantie dan ook wat minder dus heb je meer nodig om het zelfde effect te krijgen. En ja, dit heeft onder andere te maken met serotonine.
...

Dit klopt dus niet helemaal. Je kunt dat 'love-effect' op een gegeven moment niet meer krijgen, ook niet als je meer pakt. Want bij intensief gebruik is idd je serotonine-niveau te laag en kun je het met mdma niet meer voldoende prikkelen.

L-Tryptofaan (en bananen en andere zut) helpt wel om je niveau weer te herstellen maar dit is echt onvoldoende als je bv elke week gebruikt.
Party with your heart, soul, body and brain!
Marcel
Belezen gebruiker

Berichtdoor nothingtodo op 23 dec 2005 17:25

ben al in kruidvat gaan kijken en vond geen L-Tryptofaan en ook geen 5-HTP.
voor L-Tryptofaan ga ik nog is ergens kijken maar 5-HTP ga ik niet meer zoeken want denk niet dat ze dit ergens in belgie verkopen.
heb wel al sint-jans kruid zien liggen zou dit je serrotine peil ook sneller omhoog krijgen anders gebruik ik dit tot nieuwjaar.
nothingtodo

Berichtdoor nothingtodo op 23 dec 2005 17:35

Heb het laatste 2 maand ook niet elke week gebruikt.
5 keer in twee maand.
is wel wat veel :cry:
4 de keer had ik love effect nog maar de 5 keer was het in ene keer weg :s
misschien komt het dat ik 4de keer teveel pillen na binnen heb gewerkt 4 stuks waar ik normaal 1.5 van neem.
had die 4 stuks wel wat verspreid over 2-3 uur
nothingtodo

Berichtdoor Bal0n op 23 dec 2005 18:00

Nou ja, dat is veel..
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor Marcel op 23 dec 2005 18:05

nothingtodo schreef:ben al in kruidvat gaan kijken en vond geen L-Tryptofaan en ook geen 5-HTP.
voor L-Tryptofaan ga ik nog is ergens kijken maar 5-HTP ga ik niet meer zoeken want denk niet dat ze dit ergens in belgie verkopen.
heb wel al sint-jans kruid zien liggen zou dit je serrotine peil ook sneller omhoog krijgen anders gebruik ik dit tot nieuwjaar.

In NL is L-Tryptofaan in alle smartshops te verkrijgen. idd ook moeilijk of niet bij een gewone drogisterij. Maar het is een legale stof die ook via Internet te bestellen is. Ergens anders op het forum is hier al veel over geschreven. Als je met Zoeken ff kijkt dan moet je wat tips kunnen vinden.

Succes!
Party with your heart, soul, body and brain!
Marcel
Belezen gebruiker

Berichtdoor Bollie op 30 dec 2005 23:01

Ik heb hier thuis pilletjes liggen die je serotine peil regelen en dus ook sneller omhoog helpen. Ik krijg deze via een buitenlandse vriend. Bij ons is deze pil illegaal. Waar deze persoon woont, kan je ze op voorschrift van de dokter gewoon gaan halen in de apotheek.

Deze pil noemt: flouxetine

Je moet maar eens informeren.
Werkt goed bij mij hoor !
Hallucinogenen, daar hou ik van !
Bollie
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Flashing Moments op 31 dec 2005 01:24

nothingtodo schreef:ben al in kruidvat gaan kijken en vond geen L-Tryptofaan en ook geen 5-HTP.

l-tryptofaan hebben ze wel in van die gezondheigswinkeltjes, waar ze ook proteine shakes,vitamines, suikervrij snoep en allerlei voedingssuplementen etc verkopen..
5htp verkopen ze in smartshops en op internet.. google gewoon ff 5-htp en l-tryptofaan en je vind gelijk een boel sites :)
Flashing Moments
Belezen gebruiker

Berichtdoor Flashing Moments op 31 dec 2005 01:33

Bollie schreef:Deze pil noemt: flouxetine

fluoxetine is de werkzame stof in oa prozac. fluoxetine is dus niet illegaal, maar een antidepressivia, alleen op doktersrecept te verkrijgen.
je zult je er dus vast wel gelukkiger door voelen.. maar ik heb geen idee of t uiteindelijk wel goed voor je is als je t zomaar neemt..
je moet iig nooit antidepressivia en xtc tegelijk nemen.. dat kan levensgevaarlijk zijn!!!!!
Flashing Moments
Belezen gebruiker

Berichtdoor nothingtodo op 31 dec 2005 02:59

Heb nu gewoon maar extra vitamine B genomen en meer voeding met L-Tryptofaan in gegeten.
anti-depri middelen heb ik thuis liggen(serlain) moet die zooi normaal nemen maar doe dat nu al tijd niet meer en wil die zooi ook niemeer nemen.
heb dit nooit gepakt de dag voor een pil maar wel als die pille beginnen uit te werken maar kreeg dan altijd rare negatieve effecten maar dacht toen dat het afkick van xtc was maar blijkbaar niet nu ik met die zooi gestopt ben merk ik bijna geen negatieve effecten na xtc.
nothingtodo

Berichtdoor Bollie op 04 jan 2006 02:06

hier in belgie is de pil wel illigaal...
Anti depressiva niet, maar een pil gemaakt puur met deze werkzame stof is niet verkrijgbaar.
Hallucinogenen, daar hou ik van !
Bollie
Bewuste gebruiker

Keer terug naar XTC