W.F.L. schreef:Ja en daarom koop ik via via MDMA kristallen. Desnoods nog eens wassen met aceton. Veel properder!

Beanhead schreef:W.F.L. schreef:Ja en daarom koop ik via via MDMA kristallen. Desnoods nog eens wassen met aceton. Veel properder!
Echt eh, ik snap nog steeds niet waarom mensen die vuile rommelpillen kopen.
Blegh hou maar bij

blu schreef:Beanhead schreef:W.F.L. schreef:Ja en daarom koop ik via via MDMA kristallen. Desnoods nog eens wassen met aceton. Veel properder!
Echt eh, ik snap nog steeds niet waarom mensen die vuile rommelpillen kopen.
Blegh hou maar bij
Jouw probleem met pillen is toch echt te wijten aan jouw leverancier. Hier aan pillen van 100-120 mg (CLEAN) geen gebrek.
Niet dat er iets mis is met kristal of zo hoor, maar ik vind een pilletje pakken iets makkelijker als je bijvoorbeeld op een feestje bent
chicaa schreef:hier ook genoeg goede ptjes te verkrijgen..
heb nu rode vraagtekens
zit 120 mg in

Beanhead schreef:blu schreef:
Jouw probleem met pillen is toch echt te wijten aan jouw leverancier. Hier aan pillen van 100-120 mg (CLEAN) geen gebrek.
Niet dat er iets mis is met kristal of zo hoor, maar ik vind een pilletje pakken iets makkelijker als je bijvoorbeeld op een feestje bent
Ik koop geen pilletjes ik hou het bij kristal. Wat is er moeilijk aan kristal in een glaasje water droppen en opdrinken?

jansen schreef:Beste pil ooit waren groene driehoekjes van een paar gasten uit Gouda. Heb niet goed gezien hoe die pillen eruit zagen had ze gewoon genomen. Maar heb me nog nooit zo goed gevoeld. Duurde echte 2 uur ofzo. Zoooo chill.
Zou er zo 200 van die dingen kopen.

jansen schreef:Beste pil ooit waren groene driehoekjes van een paar gasten uit Gouda. Heb niet goed gezien hoe die pillen eruit zagen had ze gewoon genomen. Maar heb me nog nooit zo goed gevoeld. Duurde echte 2 uur ofzo. Zoooo chill.
Zou er zo 200 van die dingen kopen.
Seatbelt schreef:Favoriet (afgezien van heel klein hoekje van een blauwe driehoek mitsu) is de blauwe Ying-Yang, deze was kapot gepoeierd in een zakje. 128-164, niet zelf getest.
Ik dacht dat ik een halve nam, bleek later de hele pil te zijn; IK GING HARD
BorisDude schreef:Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat.

.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten