Gebruik Anabolen-steroiden

Alles over farma's en aanverwanten.

Re: Gebruik Anabolen-steroiden

Berichtdoor Paddo100 op 29 okt 2008 22:54

Endymion schreef: en achter de wijven aan

je jaagt ze allemaal weg :wink:
Done: Cocaine, XTC, Wiet, Hasj, Lachgas
Paddo100
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Judas op 30 okt 2008 00:22

Endymion schreef: Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.
Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig.

Hiermee heb je me echt over de streep getrokken :rolleyes:
Ga me morgenvroeg meteen bij de jim inschrijven, anabolen bestellen en een paar bal-protesen aanschaffen.
Afbeelding
Judas
Wijs gebruiker

Berichtdoor Beastbody op 30 okt 2008 18:16

Endymion schreef:Ik ervaarde zelf vooral met spulletjes als deca en boldone een enorme feel good mood. Vaak als ik 's avonds had gezet kon ik die nacht al slecht slapen maar werd ik toch al heel vroeg wakker en voelde ik me echt helemaal geweldig. Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.

Lijkt me sterk kerel, Deca en Boldone werken pas na 2 tot 3 weken na injecteren.
Maar wellicht omdat je denkt dat het direct werkt lijkt het alsof het gelijk al zijn werk doet.
Steroiden als Testosteron en Trenbolone kunnen wel op je psyche werken, je wordt ze geil als een beer, sneller agrressief worden (weinig kunnen hebben), je kan je heel sterk voelen.
Nadeel is dat als je je kut voelt, dat gelijk ook 2 x keer zo heftig is!

Af en toe een kuur doet geen mens kwaad, bewijzen dat het slecht voor je is zijn er nog niet voor de lange termijn.
Feit is wel dat je je lichaam niet uitzichzelf een stapje hoger laat draaien en dat kan altijd bijwerkingen hebben, maar vooralsnog vallen die reuze mee en ken ik eigelijk niemand die er last van had.
Beastbody
Newbie

Berichtdoor Endymion op 30 okt 2008 21:27

Ik bedoel ook dat ik het in mn kuur gewoon bijna direct merkte na elke prik. De nacht die erop volgde sliep ik gewoon minder en ik werd 's ochtends vroeg wakker met een euforisch gevoel.

De allereerste keer met deca wist ik niet eens wat ik kon verwachten en merkte eigenlijk niet zoveel in het begin.
Maar na een paar weken begon het ineens, de ene dag was nog helemaal kut op mn werk en gezeik met een aantal mensen en 's avonds na het trainen weer gezet en de volgende dag kon ik eigenlijk wel lachen om de shit van de vorige dag, ik was zwaar vrolijk en het kon me echt geen ene reet schelen allemaal.

Met testo had ik dat helemaal niet trouwens. Wel de hele dag een paal in je broek maar niet dat energieke en euforische gevoel.

Een kuur doet een mens geen kwaad zeg je.
Dat ligt er maar aan wat je voor kuur doet he. Die dianabol bv die je gebruikt is zwaar lever belastend. Als jij dat als opstart gebruikt voor een paar weekjes zal dat best goed gaan.
Maar als iemand die elk weekend helemaal los gaat met drank/drugs erbij zoiets voor 2 maanden gaat doen dan kan dat een flinke leverkwaal opleveren.

Is ook een fout die een hoop mensen maken, denken dat pilletjes niet zo erg is als een spuit terwijl het eigenlijk andersom is.
All I need is a bottle...
Endymion
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Endymion op 30 okt 2008 21:39

yeti schreef:
Endymion schreef: Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig.

Hiermee heb je me echt over de streep getrokken :rolleyes:
Ga me morgenvroeg meteen bij de jim inschrijven, anabolen bestellen en een paar bal-protesen aanschaffen.

Ik heb toch weer een goede invloed he, zelfs een lid van drugsforum trek ik over de streep om naar de sportschool te gaan :D
All I need is a bottle...
Endymion
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Beastbody op 30 okt 2008 21:55

Dianabol (pillen) gaat langs je lever, dus is injecteren altijd beter omdat dat niet langs je lever gaat.
Je hebt tegenwoordig ook injecteerbare dianabol, maar die moet je elke dag injecteren om een goed resultaat te bereiken.
Gebruik je de tabletten dan wordt aangeraden deze maximaal 8 weken te gebruiken zonder problemen.
Daarna kan het slecht worden voor je lever.

Een combi met alcohol is dus echt NOT DONE in dit geval, maar dat moet je ook niet willen want evt opgebouwde spiermassa zuip je dan zo weer weg, zonde!
Beastbody
Newbie

Berichtdoor DonnieDark0 op 04 nov 2008 21:58

Bewijzen dat roken en asbest op de lange termijn slecht voor je zijn waren er vroeger ook niet. Achteraf kan het toch vies tegenvallen leert de geschiedenis ons. Als je lichaam uit zichzelf niet een stapje hoger gaat draaien lijkt mij dat ook niet helemaal de bedoeling. Je forceert dan onnatuurlijke dingen.

Waarom zou je risico's nemen om grotere spieren te krijgen. Ik vind het eerder een zwakte als je het niet zelf kunt, maar allerlei troep nodig hebt waarvan geen zekerheid is over de veiligheid er van.

Waarom wil iemand uberhaubt extra grote spieren, het is volledig zinloos. Doe je het voor jezelf ? Kan je dan extra vaak in de spiegel naar jezelf kijken hoe mooi je het zelf vind? Of doe je het vanwege een lage zelfdunk, denk je bijvoorbeeld dat je met grotere spieren meer gewaardeerd wordt?

De enige reden dat ik het kan begrijpen is dat je het als hobby / tijdverdrijf hebt. In dat geval heb je geen spuiten en pilletjes nodig, want dan zou de bezigheid zelf toch voldoening moeten geven?
Fase 2: fase van sociaal of geïntegreerd gebruik.
De gebruiker zoekt de positieve effecten van het middel en weet dit in zijn leven in te passen zonder dat men er last van heeft.
DonnieDark0
Bewuste gebruiker

Berichtdoor drain bamage op 07 nov 2008 15:56

Ik zag laatst iets erover op Discovery; "het is minder gevaarlijk dan Alcohol, Tabak, Methamfetamine en Crystal Meth maar de risico's die eraan verbonden zijn zijn niet te verwaarlozen"
meer weet ik er niet over

ik vind dit iets té ver gaan :kots:
drain bamage
Wijs gebruiker

Berichtdoor buzzrider op 08 nov 2008 11:55

Als afwisseling op al dat gekanker hier heb ik een serieuze vraag.

Wat kost het ?
Ik heb er ook al aan gedacht van het (ooit) te testen maar ik ga er ook geen 300 euro aan geven..

En je ballen (en penis?) krimpen dan wss tijdens de kuur maar zijn ze daarna weer dezelfde?

Hoe zit het met de sexuele prestaties wanneer je testosteron gebruikt? En als je ermee stopt?
DONE: *Weed,hasj, *mdma-kristallen/xtc, lijm,buthaangas, alcohol,tabak, caffeine,poppers, speed, anti-depressiva, benzo's, *paddo's, LSA, *LSD, Yopo en Salvia (* zijn favorieten)
TO DO (2009): dmt

Afbeelding
buzzrider
Wijs gebruiker

Berichtdoor Beastbody op 10 nov 2008 08:46

Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.

===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
Beastbody
Newbie

Berichtdoor buzzrider op 10 nov 2008 12:47

Beastbody schreef:Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.

===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.

ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen.

Nog 1 korte vraag dan : Is het waar als je ermee stopt dat alle massa dan weer verdwijnt? Geef indien het mogelijk is een beschrijving van hoe dat gaat. Ik bedoel, verdwijnt slechts een deel, niets of juist helemaal? Indien het grotendeels weer weggaat, wilt dat dan zeggen dat je eigelijk je hele leven moet blijven gebruiken om op dat niveau te blijven?
>>> Zulke dingen wil ik ECHT weten :)
DONE: *Weed,hasj, *mdma-kristallen/xtc, lijm,buthaangas, alcohol,tabak, caffeine,poppers, speed, anti-depressiva, benzo's, *paddo's, LSA, *LSD, Yopo en Salvia (* zijn favorieten)

Afbeelding
buzzrider
Wijs gebruiker

Berichtdoor drain bamage op 10 nov 2008 15:18

speeseend schreef:Eén zak droogkloten a.u.b.

Vuilnisman, mag deze ZAK ook nog mee? :D
drain bamage
Wijs gebruiker

Berichtdoor Worstenjongen op 17 nov 2008 23:08

Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd

ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet
Enjoy the moment as long as it takes
Worstenjongen
Bewuste gebruiker

Berichtdoor buzzrider op 18 nov 2008 00:29

Worstenjongen schreef:Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd

ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet

Volgens mij komt hij hier niet meer kijken. Ik had nochtans ook nog vragen.

Afbeelding
buzzrider
Wijs gebruiker

Berichtdoor Judas op 18 nov 2008 02:56

Hij hangt vast in een leernichtenkelder geketend aan de muur. Met een crystal meth infuus in zijn pisbuis. :mrgreen:
Judas
Wijs gebruiker

Berichtdoor buzzrider op 18 nov 2008 14:48

yeti schreef:Hij hangt vast in een leernichtenkelder geketend aan de muur. Met een crystal meth infuus in zijn pisbuis. :mrgreen:

Op wat slaagt dat nou ?

Afbeelding
buzzrider
Wijs gebruiker

Volgende

Keer terug naar Farmaceutische drugs