Combinatie van verschillende farmaceutische drugs.

Alles over farma's en aanverwanten.

Combinatie van verschillende farmaceutische drugs.

Berichtdoor J0S op 23 feb 2010 06:18

Het is weer is ochtend en tijd voor mij om m'n lichaam tot slapen te forceren. Nu heb ik aardig wat medicatie thuis liggen, noem het maar op.
Op het moment heb ik 20mg Oxazepam op, 2 valeriaan pilletjes (homeopatisch middel voor lichamelijk rust) en 2 xanax pilletjes op (weet de dosering in mg niet uit m'n hoofd). En ik moet zeggen dat dit een heeerlijke combinatie is. Ik voel me lekker licht en goed wazig, een minuut geleden heb ik er nog een oxazepammetje naar binnen gegooit samen met nog een valeriaan pil om te kijken wat het zal doen. Ook heb ik nu een glaasje glü wein (heerlijke wijn!).

Nu is mijn vraag, wie van jullie heeft er wel is met verschillende farmaceutische drugs geëxperimenteerd? En wat voor medicatie was het? Hoeveel? Combinatie met andere drugs zoals alcohol/cannabis/etc?

Als het goed is ligt er ook nog codeïne hier in huis dus daar wil ook nog wel mee experimenteren.

Natuurlijk ben ik gewoon voorzichtig en doe ik aardig wat research voordat ik dingen bij elkaar neem en ik raad iedereen aan om dat te doen :).
There is no spoon.
J0S
Bewuste gebruiker

Re: Combinatie van verschillende farmaceutische drugs.

Berichtdoor Winehouse op 23 feb 2010 17:08

70 mg Oxazepam + wiet = SLAPEN
50 mg Oxazepam + drank = Chill dan lekker slapen
Diazepam + Oxazepam = Chill maar beide beetje zelfde werking
Temazepam + Oxazepam = lekker chillen en slapen

eigenlijk vind ik alle combi's slaapverwekkend
maar lage doseringen met elkaar combineren is chill ja .
WINO!
Winehouse
Donateur

Berichtdoor zazzoo op 08 maart 2010 00:56

2mg alprazolam+360mg codeine, heelrijk stoned en euphorisch. de hoeveelheid benzo's hangt wel af van je tolerantie ervoor. ik ben weer jammer genoeg aan beide producten gewoon, dus bij mij doet het niks meer. maar een half jaartje geleden nog wel :mrgreen:
zazzoo
Bewuste gebruiker

Berichtdoor 2C-G-5 op 09 maart 2010 23:26

Blauwe Valium en lijntje ketamine is voor mij lekker space en warm gevoel van binnen. :beer:
2C-G-5
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Spor op 13 maart 2010 14:03

zazzoo schreef:2mg alprazolam+360mg codeine, heelrijk stoned en euphorisch.

Lekker voor t werken of niet ;)

Zijn zeker pharmaceutusche drugs te combineren. Zelf vind ik een wat sterkere hypnotische benzo (temazepam, of zelfs flunitrazepam) lekker te combineren met 10mg Oxycodone op zondag avond voordat ik in bad ga na een week hard gewerkt te hebben. Verder zijn benzo's en (lichtere) opiaten sowiso wel goed te combineren. Diazepam en ketamine is ook wel bekend als ketaval als pijnstiller. Kwam dacht ik neer op je voelt niets door de keta, en je bent niet vaag maar gewoon chill van de diazepam.

Verer wel vaker ritalin met clorazepaat ofzo gecombineerd, maar das meer funktioneel. Als ik bijvoorbeeld een presentatie heb en vroeg op moet en dan eerst een stuk moet rijden, en dan presenteren. Neem ik eerst ritalin om goed wakker te worden scherp te blijven en wat clorazepaat of in ergere gevallen lorazepam er wat later bij tegen de spanning.
Lieve DF'ers, PM mij niet voor benzo's of andere middelen; ik ben geen dealer, het forum is geen marktplaats !

did's, to-do's & dont's
Spor
Wijs gebruiker

Keer terug naar Farmaceutische drugs