Ik ben nieuw op dit forum, hele interessante dingen die ik hier tot nu toe heb gelezen. Heel informatief allemaal! Keep it up!
Ten eerste wil ik wel eens weten of de drug DXM (dextromehtorfan) populair is in Nederland. Ikzelf woon niet in Nederland, maar hier waar ik woon is DXM niet heel erg populair onder jongeren, maar word wel steeds populairder. DXM is dus een keiharde psychedelische en dissociatieve drug die je in hoestdranken vind en het is makkelijk om te extracten om puur dxm te krijgen. Dus zouden jullie zo ongeveer kunnen zeggen of het populair is in Nederland?
Mijn tweede vraag gaat over een DXM trip, namelijk, is het verstandig om "alleen" op een cruise-schip te gaan trippen op DXM? We gaan namelijk met zo'n 80 personen van school met een cruiseboot ergens naartoe ( 2 nachtjes) en ik was van plan om de eerste nacht dxm te nemen, en ik ben dan de enige (mijn vrienden doen er niet aan, die gaan die avond alleen maar zuipen). We hebben dan wel allemaal een kamer met bed enzo waar je dan kan gaan chillen als het te druk word, maar is het volgens jullie verstandig om dus te gaan trippen op een boot?
Cheers.