DXM vragen

Alles over farma's en aanverwanten.

DXM vragen

Berichtdoor dexdude2 op 08 feb 2010 22:16

Ik ben nieuw op dit forum, hele interessante dingen die ik hier tot nu toe heb gelezen. Heel informatief allemaal! Keep it up!

Ten eerste wil ik wel eens weten of de drug DXM (dextromehtorfan) populair is in Nederland. Ikzelf woon niet in Nederland, maar hier waar ik woon is DXM niet heel erg populair onder jongeren, maar word wel steeds populairder. DXM is dus een keiharde psychedelische en dissociatieve drug die je in hoestdranken vind en het is makkelijk om te extracten om puur dxm te krijgen. Dus zouden jullie zo ongeveer kunnen zeggen of het populair is in Nederland?

Mijn tweede vraag gaat over een DXM trip, namelijk, is het verstandig om "alleen" op een cruise-schip te gaan trippen op DXM? We gaan namelijk met zo'n 80 personen van school met een cruiseboot ergens naartoe ( 2 nachtjes) en ik was van plan om de eerste nacht dxm te nemen, en ik ben dan de enige (mijn vrienden doen er niet aan, die gaan die avond alleen maar zuipen). We hebben dan wel allemaal een kamer met bed enzo waar je dan kan gaan chillen als het te druk word, maar is het volgens jullie verstandig om dus te gaan trippen op een boot?

Cheers.
Done:
THC, Bromo Dragonfly (never nooit meer, binnenkort trip report), DXM, alcohol, MDMA, speed.
dexdude2
Newbie

Re: DXM vragen

Berichtdoor Damien0124 op 08 feb 2010 23:15

Ik zelf ben nooit iemand tegengekomen die ook DXM heeft gebruikt, ik spoor meestal anderen aan om het te doen.

Op je tweede vraag:

Het is natuurlijk altijd het verstandigst om zoiets thuis te doen. DXM kan volgens niet zo heel veel kwaad als je niet teveel neemt, maar mocht het fout gaan moet je rekening houden met het feit dat je niet naar een ziekenhuis kan.

En het bewegen van de boot zal bij iedereen denk ik anders uitpakken. De een vind het vet om spacend mee te gaan op de golven terwijl de ander groen wordt en... :kots:

Ik zelf zou DXM boven alcohol kiezen, aangezien lagere dosissen al voor een alcohol-achtig effect zorgen, terwijl je nog wel helder kan denken.

Heb zelf nooit hoeveelheden hoger dan 500mg dus zoveel ervaring heb ik ook niet met grote hoeveelheden DXM.
Afbeelding
Damien0124
Bewuste gebruiker

Berichtdoor dexdude2 op 08 feb 2010 23:28

Damien0124 schreef:Ik zelf ben nooit iemand tegengekomen die ook DXM heeft gebruikt, ik spoor meestal anderen aan om het te doen.

Op je tweede vraag:

Het is natuurlijk altijd het verstandigst om zoiets thuis te doen. DXM kan volgens niet zo heel veel kwaad als je niet teveel neemt, maar mocht het fout gaan moet je rekening houden met het feit dat je niet naar een ziekenhuis kan.

En het bewegen van de boot zal bij iedereen denk ik anders uitpakken. De een vind het vet om spacend mee te gaan op de golven terwijl de ander groen wordt en... :kots:

Ik zelf zou DXM boven alcohol kiezen, aangezien lagere dosissen al voor een alcohol-achtig effect zorgen, terwijl je nog wel helder kan denken.

Heb zelf nooit hoeveelheden hoger dan 500mg dus zoveel ervaring heb ik ook niet met grote hoeveelheden DXM.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf nu 4 trips achter de rug, waarvan alles onder de 600mg was (allemaal plateau 2-3), ik weeg 67kg. Een overdosis ben ik niet bang voor, omdat ik "slechts" 600mg ga meenemen en met die hoeveelheid ben ik dus bekend. Ik heb ook nog niet echt een bad trip gehad (ja de eerste keer, maar dat was ook de eerste keer dat ik een drug had gebruikt en het was echt veel te veel voor een beginneling, ik had contact met goden, ik zag niks meer en ik had zowat geen benen meer.) Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat er niemand anders deze drug gaat innemen en niemand anders weet hoe ik me ga voelen (en dus niet weten hoe ze met me om moeten gaan). Er gaan wel genoeg goede vrienden van me mee, maar die zijn ook heel goed in andere mensen pesten...
Done:
THC, Bromo Dragonfly (never nooit meer, binnenkort trip report), DXM, alcohol, MDMA, speed.
dexdude2
Newbie

Berichtdoor Damien0124 op 09 feb 2010 03:12

Als je ze uitlegt dat ze niet moeten fokken met jou als je tript, dat dat totaal niet grappig is. En je geen roze olifantjes gaat zien, maar diep in het binnenste van jezelf aan het verkennen bent. Dan hoop ik voor je dat ze dat respecteren.
Afbeelding
Damien0124
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Farmaceutische drugs