hallo,
ik heb 2 vragen:
1. Als ik Daro retard capsules neem ( niet heel veel, meestal 10 tot 18 dus 290 tot 520 gram dxm) dan moet ik haast ieder halfuur wel overgeven. Ik stamp de bolletjes niet fijn, want met retard functie vind ik het ook leuk - ik zie geen aliens, maar ik krijg er wel meer 'verbondenheid' met andere mensen door en ben ik veel vrolijker - en duurt het effect ook langer (en de eerste keer dat ik het wel deed, met een lepel en vork, duurde het een halfuur.. en viel de helft op de grond bij het terugdoen in de capsule ) .
Maar mijn vraag is heeft iemand hier wel eens daro retard capsules gecombineerd met een van de volgende middelen: http://www.kiesbeter.nl/ziekte-en-gezon ... kmiddelen/ of reistabletten en werkte het tegen de misselijkheid?
2. ik weet dat mensen hier waarschuwen voor leverbeschadigingen bij het nemen van paracetamol met codeïne. maar dit vond ik op wikipedia: "Beschadiging van de lever kan optreden na de inname van een enkele dosis van 10 tot 15 gram paracetamol. Een leververgiftiging kan zeer pijnlijk zijn en een aantal dagen duren. Inname van een enkele dosis van 20 tot 25 gram kan fataal zijn" maar bij bijv.
tabletten paracetamol 500 mg, codeïnefosfaat 10 mg
Is er dan minimaal 200 mg codeïne nodig om het effect te merken? want hier op het forum lees ik dat je van 100 mg codeïne ook wel al iets merkt en dan is je hoeveelheid 'slechts' 5 gram paracetamol. heeft iemand dit geprobeerd?
alvast bedankt als je reageert.