Hey weet iemand waar ik een injectienaald met spuit kan kopen? ben erg enthousiast over keta en zou het graag een keer in me been willen spuiten.. maar een spuit op internet bestellen en laten bezorgen is geen optie want ik woon nog thuis..
Sjoerd

Afterhourz schreef:Bij de apotheek natuurlijk.
Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.
Injecteer het intramusculair (in je spier) en niet intraveneus (in je aders).

Beanhead schreef:Afterhourz schreef:Bij de apotheek natuurlijk.
Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.
Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder

Oom Klaas schreef:Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.

leppeh schreef:Oom Klaas schreef:Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.

cropp schreef:leppeh schreef:Oom Klaas schreef:Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.
nog een reden om lekker te snuiven...

W.F.L. schreef:Sublimo van drugsforum.nl, "ketamine, LSD, pillen en het sterfelijke leven".

Oom Klaas schreef:Juist, gewoon lekker punten

Flip Trip schreef:Beanhead schreef:Afterhourz schreef:Bij de apotheek natuurlijk.
Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder
Maar dat zou ik ook alleen maar doen met iemand die echt spuiten kan zetten en zeker niet alleen. IM lijkt me nog wel kunnen alleen, alhoewel ik dat zelf ook niet zou doen. Maar over dat pijnlijke gevoel heb ik ook al gehoord.
Maar in een apotheek zal je ze wel krijgen.
W.F.L. schreef:Sublimo van drugsforum.nl, "ketamine, LSD, pillen en het sterfelijke leven".

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast