Report XTC blauwe diamanten.

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Report XTC blauwe diamanten.

Berichtdoor alexandra800 op 03 okt 2010 22:56

plaats: in huis
tijdstip:02.00-05.00
gevoel:full of lovee :love:
mg getest:168 mg.

Na lange tijd(+- 3 maanden) niks te hebben gebruikt, vonden vriend lief en ik het eens tijd om weer een lekker avondje te hebben.
Vriend gebeld, had net testreport terug van blauwe diamantjes,168 mg, klonk ons dus goed in de oren. In totaal 6 pilletjes opgehaald.

om circa 1.45 1e pil genomen(heel).
Sfeer was heerlijk, muziekje aan, beetje kletsen, spelletje op de pc aan.
Na ongeveer 30 minuten sloop de XTC heerlijk langzaam binnen, begon met kleine tintelingen, o.a. in mijn oren, waarna spieren en gevoel lekker meegingen.
Na +- 45 minuten zette de trip pas echt goed door. Ik kreeg een heel(welbekend) liefdevol gevoel over me heen, wilde voor mijn vriend zorgen, die totaal anders reageerde op de pil, hij werd druk, kon niet meer stilzitten, deed lampen aan,uit en toch maar weer aan, en lichtelijk agressief. Gelukkig keerde de rust weer, nadat ik op hem in had gepraat dat hij spoken aan het zien was, en de trip over zich heen moest laten komen.
Vriend werd warm, ik kreeg juist koude rillingen, deken gepakt en me weer geinstalleerd op de bank. Daarna begon het klappertanden, en niet zo'n beetje ook!
Mijn sigaretten waren op mysterieuze wijze verdwenen, dus uit frustratie maar een shaggie gedraaid, waarna ik denk ik de helft eraf heb lopen kauwen, zo erg klapperden mijn tanden.
Praten werd ook lastiger, dat ging steeds meer met op elkaar geklemde kaken, maar no problemo, ik had nog steeds een heerlijk gevoel over me, dan neem ik die dingen voor lief.

De piek was rond 3.15, op bed gaan liggen met vriend, en de meest fantastische sex gehad.
Lang geleden dat dat gevoel er zo overweldigend was.
Daarna weer peuk proberen te roken, weer half afgekauwd, weer op bed gegaan, voor de 2e ronde sex :love:

Rond 5.00 was de trip al aardig afgezwakt, en zijn we heerlijk voldaan in slaap gevallen.
Al met al een hele positieve ervaring! Heb in tijden niet zulke goede pillen in het Noorden gezien.
alexandra800
Newbie

Re: Report XTC blauwe diamanten.

Berichtdoor lichtpunt op 07 okt 2010 21:55

blauwe diamant 168mg hahaha :wave:

meen te herrinderen dat ze 75mg zijn... is ook nog een 2e batch van en daar zit compleet niks in... heb je zeker niet zelf naar testcentrum gebracht??
Wel fijn dat jullie lekker hebben geneukt... Doet me goed dat te horen.

:lol:
lichtpunt
Newbie

Re: Report XTC blauwe diamanten.

Berichtdoor Sublimo op 08 okt 2010 18:28

Pillen die maar drie uur duren en 168 mg bevatten... Lijkt me inderdaad ook sterk. :)

Wel leuk dat dit geschreven is door de vrouwelijke kant van de relatie. :)
"There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure."

- Paulo Coelho -
Sublimo
Badass junkie

Keer terug naar Trip reports