Truffelen in het bos 1e keer

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Truffelen in het bos 1e keer

Berichtdoor Guess1 op 11 dec 2009 12:21

Truffelen in het bos

Wat: 2 bakjes Blauwe Dolfijnen
Wie: B. en later P. & R.
Waar: Het bos op een mooie zomerdag

Een mooie zaterdagochtend, niks op de planning dus genoeg te doen.
Mijn interesse ging de laatste tijd al wat meer naar tripmiddelen zoals paddo’s en truffels.
Kon niet aan paddo’s komen bedacht ik me.
Dus smste ik b. met volle verwachting of we truffels zouden gaan uitproberen.
Lag nog op m’n bed dus zat me een beetje voor te stellen hoe het zou gaan gebeuren, en wat we allemaal nodig zouden hebben.
Ik liep alvast naar de winkel om wat eten en drinken in te slaan, wist overigens toch wel dat b. zou instemmen.
Hij zou me om 15.00 ophalen, dus heb ik alle voorbereidingen gedaan.
Op de heenweg was het al lachen, we zaten ons echt voor te stellen hoe het allemaal zou gaan lopen.
Eenmaal aangekomen bij het bos parkeerden we de auto en pakte we de bakjes erbij.
‘Gadverdamme wat vies!’ zei b. terwijl hij met ’n AA-tje alles probeerde weg te spoelen.
‘Maar wel goed kauwen’ zei ik nog, want dat zei de verkoopster.

Het was inmiddels 16.00 geworden en binnen een kwartier voelde ik al wat raars. Klemmige zweterige handjes zoals je dat ook bij ’n pilletje krijgt.
Allebei zo nieuwsgierig, maar toch ook een beetje zenuwachtig wat er te gebeuren stond.
‘Kom we lopen anders richting het bos met de rugzak en muziek en we zien wel wat er gaat gebeuren’ zei b. omdat het op de parkeerplek al wat drukker werd.
We kwamen op een lang gestrekt veld met bomen eromheen. ‘Wow’ was mijn reaktie.
Voelde meteen goed om daar eens te gaan trippen.
Wat zullen we eens gaan doen dacht ik, overspoeld met gedachtes dat ik niks hoefde te doen en dat het allemaal oké was om hier te gaan zitten.
Was een beetje onrustig, gewoonweg omdat ik een paar dingen niet snapte.
Ik snapte bijvoorbeeld niet waarom ik ben zoals ik ben, en dat soort gedachtes kwamen steeds meer opdraven. B. merkte dat en zette de muziek een stukje harder zodat ik me daarop kan concentreren. En vanaf toen was het alleen maar genieten; muziek, sigaretje erbij en met een goede vriend van me naar de wolken kijken die overigens 3-d begonnen te worden wat ik helemaal geweldig vond!

Het was, weet niet meer precies hoelaat, rond 17.00 en de tijd ging echt langzaam.
Toen kwam het telefoontje wat de rest van de trip stoorde.
B. had afgesproken met 2 meiden die ik ook kende, alleen had niet echt veel met hun.
Maar ach, een mooie dag in het bos kan je net zo goed doorbrengen met wat vrouwelijk gezelschap. Het afspreken was het moeilijkste, ze waren niet bekend in onze stad en we moesten hun dus 10 keer uitleggen waar ze heen moesten rijden.
Maar zelf hadden we ook al geen oriëntatie meer, dus dat was echt irritant maar wel lachen!
We waren gelukkig niet te ver van de auto vandaan gelopen en konden dus zo de weg terugvinden om de dames daar op te wachten.

17.30
p. en r. waren aangekomen bij het bos. B. en ik vonden het zo raar om hun opeens te zien midden in een trip en we keken mekaar ook echt aan van; waarom hebben we hun ook alweer laten komen?
Maar goed je kan ze moeilijk wegsturen, we hebben ze ten slotte ook uitgenodigd.
Wij legden p. en r. uit wat we hebben gedaan en of ze daar een probleem mee hadden.
Gelukkig zijn p. en r. geen heilige boontjes, en hadden zelf al hun voorraad sh*t bij.
Het leek ons wel leuk met z’n 4tjes door het bos heen te wandelen.
We hebben nu ongeveer een half uur gewandeld, en leuk gepraat en gelachen.
Toen haalden ze een potje g erbij waar wij dus een erge afkeer aan hadden, niet zozeer dat we het slecht vonden maar we konden er gewoon niet met ons hoofd bij waarom ze dat nou wilde gaan doen. Normaal gesproken heb ik nergens moeite mee als iemand wat wilt nemen, zijn/haar keuze meestal toch? Maar dit keer vond ik het maar niets, en wilde ook zo snel mogelijk van d’r vandaan.
Op een gegeven moment werden b. en ik wat lomer, en we waren heel relaxed aan het praten.
Totdat r. opmerkte dat we p. kwijt waren geraakt. Die had natuurlijk al wat dopjes op dus die moesten we toch echt gaan zoeken.
We hebben een kwartier gezocht en uiteindelijk zat ze naast een boom knock out aan het gaan door de g.
Toen kwam er een soort van breekpunt, ik kon niet langer toekijken en maakte haar wakker.
B. kent mij goed en wist dat ik dit niet leuk zou gaan vinden en daarom nam ie mij even apart.
Ik vertelde hem dat ik dat er nu echt niet bij kan hebben omdat ik zelf al niet veel snapte van alles op dat moment, en dan ook nog hulp bieden aan een, in mijn ogen, zielig figuur dat altijd maar aandacht moest hebben.
b. begreep dit en vertelde aan r. dat we maar gewoon door moesten lopen, en ze ons wel vanzelf zou gaan volgen. Haar ghb was inmiddels al afgepakt dus ze kon geen gekke dingen meer doen.
Het was inmiddels 19.00 en het was nog steeds niet uitgewerkt, had zo z’n voordelen maar ook z’n nadelen. We wilden in de avond namelijk nog uitgaan, dat hadden we afgesproken met de dames. Dus gingen we maar lekker muziek luisteren in de auto, oogjes dicht en alleen met b. en r. Leuke, maar ook wat moeilijke gedachtes vlogen door mijn hoofd en de muziek (We luisteren altijd ASOT) was heerlijk om mee te zweven.
De auto leek af en toe naar voren en naar achteren te rijden, en alles was nog steeds vervormd.
Gelukkig dacht ik bij mezelf, nu kan ik alsnog lekker trippen zonder gezeik van p.
Die belde even later op waar we gebleven waren en moest huilen aan de telefoon wanneer b. zei dat ze maar naar de auto moest komen en dat we zo weg zouden gaan.
Ze voelde zich hoogstwaarschijnlijk in de steek gelaten, maar wie zo’n streek uithaalt mag van mij part oprotten. Gelukkig was ik niet de enige die zo dacht en we zaten dus af te wachten wanneer ze eraan zou komen.

19.15
Ze kwam huilend aan, en begon excuses te maken. Die kwamen dus totaal niet over op ons dus we zeiden maar ‘Okay stap nou maar in’.
We vonden het hoogst tijd om naar huis te gaan, douchen en omkleden en weer op stap.
Eenmaal thuis aangekomen bleek dat mijn ouders al thuis waren, en in de tuin zaten.
‘Kut!’ dacht ik, maar je moet toch naar binnen mijn kleren zagen er niet uit, en had echt behoefte aan een douche.
Niet echt de slimste keuze, maar even door een zure appel bijten en je normaalste blik opzetten.
We kwamen binnen, en we groetten en gingen meteen naar boven. Ik trok snel mijn kleren uit en begon te douchen. Dat was echt heerlijk, spacend douchen. Zeker nog een keer doen! Dacht ik.

P. en r. hadden drank bij, dus naderhand nog lekker drankje gedaan in mijn kamer.
Wat me wel opviel is dat ik na 1 glas al redelijk zatjes werd, en het hielp ook een beetje het truffel-gevoel te onderdrukken.

Geleerd:
- Nooit meer onverwachts bezoek ontvangen
- Volgende keer toch maar binnen aangezien al mijn kleren onder het zand zat.
- Alleen met mensen die ik vertrouw

Het was wel een leuke trip, maar het visuele mocht ‘t wel meer.
Leuk om een keer gedaan te hebben, maar ik denk dat ik paddo’s of lsd (naar de verhalen die ik lees hier op DF) toch interessanter ga vinden.
Achteraf gezien het rijden(ook al was het een klein stukje) was ook niet slim maar b. kan wel wat hebben.

Nou dit was mijn 1e tripreport, ben nog een paar dingen vergeten maar die waren niet echt van belang. Ben van plan nog een paar dingen uit te proberen in de nabije toekomst, dus er zal vast nog een tripreport komen deze maand.
Achja, je moet wat he?;)

Greeeeetz
Better regret some things that you've done, than regret the things you didn't do.
Guess1
Newbie

Keer terug naar Trip reports