Trip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Trip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

Berichtdoor Sneaky_User op 08 feb 2010 15:55

Ik heb al wat vader paddo's gebruikt en dit keer wilde ik een vriend introduceren.

We kochten 4 porties hawaiaanse mushrooms (volgens mij 20 gram per portie, kan het mis hebben maar volgens mij 20 gram) en gingen films kijken bij hem thuis. Ik had 20 gram genomen en hij iets minder dan een portie. 3/4, laten we zeggen 17 gram. Maar aangezien het voor hem de eerste keer was, wilde hij rustig kijken wat het met hem zou doen. De nodige joints klaar gelegd, de film 300 aan gezet en na een half uur begonnen ze in te slaan. We waren ook behoorlijk stoned van de joints en het was ongelofelijk hoe we de film ervaarden. Ik zag de randen van de tv gewoon verdwijnen, hij had ook een super vet dolby surround systeem en ik waande me echt IN de film gewoon. Op een gegeven moment zat ik er zo diep in dat ik gewoon enthousiast begon mee te schreeuwen tijdens de film. Maar direct hier achteraan besefte ik mij wat ik aan het doen was en met mijn arm nog in de lucht kwamen we in een extreem lang lachsalvo terecht. We beseften ons dat we gewoon in de kamer zaten en dat we heel even helemaal in de film zaten met onze gedachten.

Toen we voelden dat we echt helemaal aan het trippen waren gingen we een beetje experimenteren. Hij nam de rest van zijn portie en nog een kwart uit een ander bakje en ik nam nog een halve portie er boven op. We waren inmiddels diep in gesprek geraakt over het leven. De film en tv stonden opeens uit, we wisten beiden niet wie dat had gedaan net als de lamp die opeens uit stond. Heel bizar was dat. Deze vriend van mij kampt met wat traumatische ervaringen waar hij nogal last van heeft en we hadden een heel diep gesprek hierover. Het was op een gegeven moment net alsof we elkaars gedachten konden lezen. Door die paddo's voelde hij zich eindelijk bevrijd en zwoer plechtig dat hij na die avond zijn leven zou veranderen.

Ik voelde dat de tweede inname begon te werken. Mijn vriend wilde graag naar buiten. Hij wilde herboren terugkomen. Buiten vertelde hij dat ie altijd tegen mij heeft op gekeken en er kwamen allemaal bekentenissen van zijn kant. Ik moest alleen maar lachen de hele tijd. Ik zat helemaal in mijn eigen wereld. Ik verwonderde me over onze planeet. Dat er gewoon bomen uit groeien. Ik had een obessieve fascinatie voor alles gekregen. De maan, de sterren, de bomen. Net alsof ik er mijn hele leven overheen had gekeken. Nu had ik al meerdere malen paddo's gebruikt maar dit keer zat ik in een hele zware trip. Tot zover uiterst postief. Totdat die vriend opeens wilde vechten. Hij was totaal niet agressief ofzo, maar hij is een kop kleiner dan ik en ik ben een getraind vechtsporter en hij voelde zich altijd (bekende hij) een beetje in mijn schaduw staan ofzo, ik begreep het ook niet helemaal. En daarom wilde hij met mij vechten. Op straat. Ik kreeg opeens een trap tegen mijn benen. En al kapot lachend bleef ik hem waarschuwen dat ik zijn tanden eruit zou slaan als ie te ver ging. Het klinkt heel raar maar het was echt kapot lachen. Ik zag opeens een heel ander persoon voor me. Hij zuchtte elke keer heel diep en vertelde dat ie herboren was. En het enige wat ik wilde was dat ie zijn bek zou houden. Ik wilde gewoon naar de bomen kijken, meer niet. Ik kon ook niet begrijpen dat hij niet in zag hoe speciaal die bomen wel niet waren.

Na een uur buiten gelopen te hebben kwamen we thuis aan. De kachel stond de hele tijd aan en het was heel warm. Ik ging zitten, pakte gelijk een joint en begon te blowen. Hij plofte ook neer in de bank en bleef maar door lullen over wat ie allemaal gaat veranderen en dat die dag (hij noemde zelfs de datum hahaha) zijn nieuwe geboorte was. Ik keek naar de tafel en zag nog paddo's liggen. Ik was zo ver heen dat ik mijn besef van tijd en logica volledig verloren was. Ik at in 'één keer alle paddo's op. Ik weet niet meer hoeveel het was, maar het was echt een hele hoop. En maar door roken en roken. Op een gegeven moment begon het in te slaan, maar ik was helemaal vergeten dat ik ze had ingenomen. Ik kon het me pas achteraf, toen ik weer nuchter was, herinneren. Wat er toen gebeurde is met geen pen te beschrijven.

Trip to hell.

Die vriend had zijn pc op zijn grote lcd scherm aangesloten. Op een gegeven moment stond the exorcist aan. Ik gewoon kijken, niks aan de hand. Maar toen ging ik nadenken. Diep nadenken. Over het leven. Ik dacht bij mezelf, die bomen buiten.. waarom accepteren wij dat nou eigenlijk? Dat is toch wonderbaarlijk? En van daaruit ging ik steeds dieper en dieper nadenken. Totdat ik me afvroeg wie ik was. Waar ik vandaan kom. Op dat moment tilde ik mijn hoofd op, keek ik naar rechts en zag die vriend naast mij zitten. Hij zag er heel bezorgd uit. Hij vroeg of het wel ging. Ik kon niet praten. Ik wist wie hij was, het was mijn goede vriend. Maar ik besefte me dat ik nooit heb geweten wie hij is. Wie is hij, WAT is hij.. En toen viel het kwartje. Alles is nep, alles is een illusie. Hij bestaat niet. Hij is verzonnen door mij. Vanaf dat moment kwam ik in een uiterst extreme bad trip terecht. Het is niet te beschrijven wat er toen allemaal gebeurde. Ik was zo bang voor hem.. Ik dacht dat hij een verbeeltenis was. Dat ik hem had gecreeerd om mijzelf goed te voelen. Iemand heb gecreeerd die het zo veel moeilijker en slechter heeft dan ik waardoor ik mij goed kon voelen. Wat voor slecht mens was ik dan? Het ging steeds dieper en dieper en dieper. Op een gegeven moment besefte ik mij dat alles, mijn leven, mijn ouders, alles nep was. En ik werd steeds banger en banger. Ik dacht: Waarom weet ik dit nu, wat is er gebeurd waardoor ik mij dit nu allemaal besef, wat gebeurt er allemaal?

Ik hoorde op dat moment een stem. Een hele duidelijke stem in mijn hoofd, die zei: Het is nu te laat, je bent nu dood en je bent in de hel. Jij zult jezelf de hel in brengen met je gedachten. Wat ik toen allemaal zag en dacht is erg moeilijk te omschrijven. Ik probeerde mezelf te kalmeren en dat ging ook redelijk, maar ik kwam in een soort visieuse cirkel terecht. Waarbij het elke keer even goed ging en daarna weer slecht. En dat slechte werd steeds erger. Ik was van mening dat die vriend van mij een verzinsel was, dat ik hem nu kon zien omdat ik dood was. Even later was ik bang dat ik zelfmoord zou plegen en dat hij mij dan zou aanvallen. Om mijn eigen dood te kunnen voorkomen moest ik hem vermoorden. En ik was eerlijk waar zo abnormaal bang dat ik een plan aan het bedenken was om hem te vermoorden indien hij mij zou aanvallen. Al deze dingen gingen met vlagen. Ik hoorde stemmen, af en toe stond mijn vriend voor me, die vitamine c bruistabletten in een glas water deed en mij dat wilde laten drinken. Het was gif voor mij, ik kreeg die hele bruistablet in mijn mond en ik kauwde erop. Alles bewoog, ik hoorde duivels gelach en gekrijs. Opeens zag ik zijn kat voorbij schieten. Het voelde alsof die kat mij maar bleef volgen met zijn ogen. Zijn staart werd steeds langer en veranderde in een slang.

Ik was op een gegeven moment zo bang voor mijn vriend dat ik hem probeerde te sturen met mijn gedachten. Ik liet hem weggaan door dat te denken en vreemd genoeg gebeurde dat ook allemaal. Ik praatte met hem, voerde hele gesprekken terwijl hij achteraf zei dat ik maar wat aan het brabbelen was.

Ik smeekte God om mij hieruit te halen. Maar ik WIST dat ik gek geworden was. Ik wist op een bepaald punt dat ik niet dood was, ik wist dat het allemaal in mijn hoofd zat. En dat was voor mij reden om te denken dat ik gek was geworden.

Ik keek op dat moment naar buiten. En buiten waren ze aan het bouwen. Grote hopen zand en puin en allemaal graafmachines stonden daar. Die bergen zand en puin waren vulkanen geworden. Die graafmachines waren enorme monster-achtige dinosaurus-achtige wezens die met hun bekken elke keer tientallen mensen grepen en in de vulkanen gooiden. Ik was bang voor mijzelf. Bang dat ik naar het balkon zou gaan om naar beneden te springen. Maar er was iets dat mij telkens tegenhield. Het was een gevecht wat je niet voor mogelijk houdt. Ik moest continu kei en keihard vechten tegen mijn gedachten. Ik draaide mijn hoofd weg van het raam en keek de kamer in. Ik zag een schaduw. Een silhouet. Die begon te leven. En die begon te praten. De exacte tekst was: 'Dacht jij nou echt dat ik je keer op keer zou laten genieten van die troep..? Terwijl je dondersgoed wist dat dit kon gebeuren? Nu ben je van mij en nu zal ik je laten lijden'. Ik probeerde het weg te denken en te onderdrukken maar dit lukte niet. Ik pakte de draadloze toetsenbord en muis en ging maar wat surfen op het internet. Ik ging leuke vrolijke filmpjes kijken op youtube en allemaal andere dingetjes.

Totdat ik naar mijn schoot keek en het toetsenbord er niet meer was. Ik heb dus de hele tijd zo erg gehaluccineerd dat ik dacht dat ik op het internet zat terwijl de hele tijd mijn hyves pagina gewoon open stond, meer niet. Gedurende deze hele periode was mijn vriend bezig om mij tot zinnen te krijgen, wat niet lukte.

In de ochtend lag hij al te slapen en begonnen de bouw werkzaamheden buiten. Voor mij was het een aardbeving. Alles begon te trillen en te shaken. Alleen realiseerde ik mij toen dat het in mijn hoofd zat en kon ik alles vroegtijdig afbreken. Na een paar uur werd het steeds minder en minder totdat ik met een Knalwitte kop naar huis strompelde. Ik ging naast mijn vriendin liggen en heb nog uren zitten nadenken. Ik kon niet geloven dat was zojuist was gebeurd, echt gebeurd is.

Sindsdien heb ik een hele andere kijk op het leven. Ik besef me dat iedereen in zijn eigen wereld leeft en je niet weet wat iemand in zijn hoofd heeft. Het is makkelijk om iemand een gek te noemen, maar wat is gek zijn eigenlijk? Is het niet gewoon zo dat iemand die als 'gek' wordt bestempeld eigenlijk gewoon een realist pur sang is? Iemand die gewoon heel erg stilstaat bijhet wonder wat 'leven' heet? Als je je echt beseft hoe wonderbaarlijk het dat wij hier zijn en je afvraagt wat wij hier doen, dan kún je haast niet 'normaal' zijn. 'Normaal' zijn betekent in wezen je kop in het zand steken.

Dus daarom, respect voor alles en iedereen.

Peace
Sneaky_User
Experimenterende gebruiker

Re: Trip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

Berichtdoor soldiermoney op 08 feb 2010 16:55

Wat jij nu hebt beschreven is 1 van de meest heftigste paddo trip reports die ik ooit heb gelezen. Het lijkt me echt vreselijk om zo te moeten vechten tegen je eigen gedachtes, en dat met iemand in de buurt die voor het eerst tript. Ik ben kan me goed indenken dat de trip heel veel invloed op je heeft gehad. Neem de tijd om het allemaal te verwerken want het lijkt me echt heel heftig wat je hebt meegemaakt!
Psilocybe Pajateros (Dragons' dynamite truffels) trip report:
viewtopic.php?f=21&t=24798
Je geest is net een parachute, het werkt alleen als het open is.
soldiermoney
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Duifje op 08 feb 2010 17:31

Hells :(
BakjeSenseo

"There is more to reality than meets a normal eye
Behind the curtain of everyday consciousness "

Headhunterz - Psychedelic
Duifje
Belezen gebruiker

Berichtdoor Sneaky_User op 08 feb 2010 17:44

soldiermoney schreef:Wat jij nu hebt beschreven is 1 van de meest heftigste paddo trip reports die ik ooit heb gelezen. Het lijkt me echt vreselijk om zo te moeten vechten tegen je eigen gedachtes, en dat met iemand in de buurt die voor het eerst tript. Ik ben kan me goed indenken dat de trip heel veel invloed op je heeft gehad. Neem de tijd om het allemaal te verwerken want het lijkt me echt heel heftig wat je hebt meegemaakt!

Ja het was echt vreselijk. En het duurde zo lang, zo ongelofelijk lang. Wat voor mij een bevestiging was dat ik gek was geworden. Het is moeilijk om op te schrijven hoe het nou werkelijk was. Een trip kun je sowieso al moeilijk omschrijven maar een trip als deze al helemaal niet. Je kunt het niet begrijpen. Op een gegeven moment ging ik naar het toilet om te plassen. Staand ging niet meer. Dus ik zitten. Terwijl ik daar zat dacht ik, nee GELOOFDE ik, echt dat ik alleen maar DACHT dat ik op het toilet zat. Dat ik in werkelijkheid tussen allemaal mensen aan het plassen was, dat ik niet wist wat ik deed. Dat dat mijn straf was voor het gebruik van paddo's. Dat het vruchten waren uit de hel. Het was zo intens, dat houd je niet voor mogelijk.

Ik ga aanstaande zondag voor het eerst LSD uitproberen. Dan zal ik ook even een rapportje droppen.
Sneaky_User

Berichtdoor Lavalamp op 08 feb 2010 17:50

Ben altijd bang wanneer iemand over moord begint...

Maargoed... jij kwam erdoor... met een boodschap voor jezelf

Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Niet overdoseren :)

Was wel leuk geschreven/om lezen hoor :wink:

Edit: niet overdrijven met die lsd he... die werkt nog langer
Lavalamp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor trojan.exe op 08 feb 2010 19:29

ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk

was dit alles bij jou het geval?
Nothing lasts but nothing is lost
trojan.exe
Belezen gebruiker

Berichtdoor Sneaky_User op 08 feb 2010 19:47

Lavalamp schreef:Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Ik ben iemand die heel voorzichtig en met respect omgaat met drugs. Maar het is niet verstandig om wat binnen handbereik te hebben zonder tripsitter in de buurt. Want als je wasted bent weet je niet wat je doet. Ook met de lsd zal ik oppassen. Neem gewoon 100 ug. Ben zelf iets van 115 kg. Ik hoop dat de lsd heel lang duurt. Lekker genieten van de kleurtjes. Ik denk (en hoop heel erg) dat een goede voorbereiding, een goede setting en een goede dosering niet voor veel problemen mag zorgen. Gewoon genieten.
Sneaky_User

Berichtdoor Sneaky_User op 08 feb 2010 19:51

trojan.exe schreef:ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk

Ik had die mening ook hahaha. Maar ik ben er tijdens (of eigenlijk na) die trip achter gekomen dat elk mens angsten heeft. Al dan niet diep verstopt. En dat is volgens mijn heel normaal. Toen ik zoveel had gebruikt die dag, werd mijn ziel binnenstebuiten gekeerd en mijn hersenen door elkaar geschud waardoor alles waar ik bang voor was en alles wat heel diep verstopt zat naar het oppervlak kwam en op dat moment realiteit werd. Heel erg freaky.
Sneaky_User

Berichtdoor Lavalamp op 08 feb 2010 21:52

Sneaky_User schreef:

Gewoon genieten.

Oke... 100 µg moet goed zijn, maar hou je toch maar vast,

Met goeie mindcontrol (en psy?) zal je ver reizen :wink:
Lavalamp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Sneaky_User op 08 feb 2010 22:06

Lavalamp schreef:
Sneaky_User schreef:

Gewoon genieten.

Oke... 100 µg moet goed zijn, maar hou je toch maar vast,

Met goeie mindcontrol (en psy?) zal je ver reizen :wink:

Zou je dit nader kunnen toelichten? Denk je dat ik beter met wat minder moet beginnen?
Sneaky_User

Berichtdoor soldiermoney op 08 feb 2010 22:49

Double post -.-
Laatst bijgewerkt door soldiermoney op 08 feb 2010 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
soldiermoney
Bewuste gebruiker

Berichtdoor soldiermoney op 08 feb 2010 22:49

Ik denk dat je beter een maandje wacht met trippen. Wie weet schiet je zo weer de verkeerde kant op..
soldiermoney
Bewuste gebruiker

Berichtdoor KoxBox op 08 feb 2010 22:58

Lekker... :wave: Zeker als ze je een dubbele voor een gewone portie verkopen!
10g is een normale portie voor hawaianen.
AfbeeldingAfbeelding
KoxBox
Badass junkie

Berichtdoor trojan.exe op 08 feb 2010 23:18

Sneaky_User schreef:
trojan.exe schreef:ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk

Ik had die mening ook hahaha. Maar ik ben er tijdens (of eigenlijk na) die trip achter gekomen dat elk mens angsten heeft. Al dan niet diep verstopt. En dat is volgens mijn heel normaal. Toen ik zoveel had gebruikt die dag, werd mijn ziel binnenstebuiten gekeerd en mijn hersenen door elkaar geschud waardoor alles waar ik bang voor was en alles wat heel diep verstopt zat naar het oppervlak kwam en op dat moment realiteit werd. Heel erg freaky.

ik had het niet over angsten want idd elk mens heeft wel een angst ergens voor.
dit is iets heel anders dan wel of niet lekker in je vel zitten ;)
Nothing lasts but nothing is lost
trojan.exe
Belezen gebruiker

Berichtdoor Sneaky_User op 09 feb 2010 00:18

trojan.exe schreef:
Sneaky_User schreef:

ik had het niet over angsten want idd elk mens heeft wel een angst ergens voor.
dit is iets heel anders dan wel of niet lekker in je vel zitten ;)

Ik was vrij gestressd in die periode ja. Het kan zijn dat dat er wat mee te maken had inderdaad.
Sneaky_User

Berichtdoor Lavalamp op 09 feb 2010 13:01

Sneaky_User schreef:Zou je dit nader kunnen toelichten? Denk je dat ik beter met wat minder moet beginnen?

Mijn eerste keer (lsd/trippen) was denk ik 70-80 µg, en dat was voor mij net genoeg...

Dus 100 voor jou met wat ervaring moet wel lukken :)

Maar mijn punt was dat je met goeie set/setting wel hard zal gaan 8)
Lavalamp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor yxes op 09 feb 2010 17:02

huh, hawaiiaanse? heb je die in de smartshop gekocht? Want ze mogen toch niet meer verkocht worden. Wil eigenlijk ook wel eens een keer de hawaiiaanse proberen, ben nu maar aant kweken in een mycelium box maar dat zijn cubensis.

gr
Done:Cafeïnne, Alcohol, Nicotine, wiet/hasj, poppers, coke, ketamine (niks van gevoeld), XTC, truffels, LSA

Soon to do:salvia, lsd
yxes
Belezen gebruiker

Berichtdoor Mind_blowing op 21 feb 2010 13:57

yxes schreef:huh, hawaiiaanse? heb je die in de smartshop gekocht? Want ze mogen toch niet meer verkocht worden. Wil eigenlijk ook wel eens een keer de hawaiiaanse proberen, ben nu maar aant kweken in een mycelium box maar dat zijn cubensis.

gr

Ze mogen nog wel growboxen verkopen, een aanbod waar ik morgen waarschijnlijk gebruik van ga maken :D (als 'k iets kan vinden hoe ik 't beste verborgen kan kweken op één kamertje, iig...)
Mind_blowing

Berichtdoor kapitein-x op 21 feb 2010 22:47

Sneaky_User schreef: Ik had 20 gram genomen en hij iets minder dan een portie. 3/4, laten we zeggen 17 gram. Maar aangezien het voor hem de eerste keer was, wilde hij rustig kijken wat het met hem zou doen.

:rolleyes: 20 gram vers is een dubbele portie. En niets minder dan dat!
Dus 7 a 10 gram (maximaal) was geschikter geweest voor een beginner.

Maar uiteraard wel bedankt dat je er even een report van hebt gemaakt. Want het is wel leerzaam - hopelijk.
kapitein-x
Bewuste gebruiker

Berichtdoor royvdh65 op 22 feb 2010 19:56

Dat vele blowen erbij kan het ook flink verergerd hebben.
royvdh65

Berichtdoor TrippyShit op 23 feb 2010 21:44

Woow dude.. Dat is 1 van de gekste badtrips die ik gelezen heb denk ik. Het is ook geschreven op een manier waardoor ik goed kon begrijpen wat je bedoelde.. Sommige dingen herken ik ook echt uit mn eigen badtrips..

Sneaky_User schreef:Ik was bang voor mijzelf. Bang dat ik naar het balkon zou gaan om naar beneden te springen. Maar er was iets dat mij telkens tegenhield. Het was een gevecht wat je niet voor mogelijk houdt. Ik moest continu kei en keihard vechten tegen mijn gedachten.

Dit kwam mij bijvoorbeeld heel bekend voor. Het voelt als een soort touwtrekgevecht. Het kost zoveel moeite en energie om vol te blijven houden & je bent echt bang dat je die controle verliest en dan zover weg bent dat je jezelf iets aan zou doen.

Sneaky_User schreef:Sindsdien heb ik een hele andere kijk op het leven. Ik besef me dat iedereen in zijn eigen wereld leeft en je niet weet wat iemand in zijn hoofd heeft. Het is makkelijk om iemand een gek te noemen, maar wat is gek zijn eigenlijk? Is het niet gewoon zo dat iemand die als 'gek' wordt bestempeld eigenlijk gewoon een realist pur sang is? Iemand die gewoon heel erg stilstaat bijhet wonder wat 'leven' heet? Als je je echt beseft hoe wonderbaarlijk het dat wij hier zijn en je afvraagt wat wij hier doen, dan kún je haast niet 'normaal' zijn. 'Normaal' zijn betekent in wezen je kop in het zand steken.

Ook dit komt me bekend voor. Mijn kijk naar het leven is ook niet meer als daarvoor geweest.

Al met al heel intressant reportje, bijzondere trip & goed beschreven.
Hoop voor je dat eventuele verdere ervaringen wel weer goed gaan. Was bij mij gelukkig wel het geval.
Degene die zegt dat iets onmogelijk is zegt dat omdat ie het zelf niet kan..
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor Dreuge op 24 feb 2010 23:20

Het gevaarlijke aan trippen vind ik dat je echt erge dingen tegen vrienden kunt zeggen zonder het door te hebben. Je verteld namelijk dat je dacht dat je die vriend zelf had gecreëerd zodat je jezelf beter kon voelen. Een tijdje daar voor bekende hij dat hij tegen je op keek etc. (lijkt mij met elkaar te maken te hebben). Ik vind het eng om over na te denken wat je dan in je bad trip tegen hem hebt kunnen zeggen met betrekking tot dat..

Zelf had ik daar met lsd nogal last van, dat ik mn vrienden minder waardeerde dan dat ze verdienen.
Dreuge
Bewuste gebruiker

Berichtdoor ImmortalTech op 25 feb 2010 12:38

Als ik trip ben ik juist heel bang om iemand te kwetsen en trek ik me meer aan van wat anderen denken. Ik geef ook altijd veel weg als ik trip. Zelfs een keer mn portemonnee (wel aan een vriend gelukkig :P )

OT Erg heftig report. Een aantal delen herken ik wel, maar gelukkig niet zo extreem als jij het hebt beleefd. Het is volgens mij wel verstandig om niet meer drugs in huis te hebben dan je wilt gaan gebruiken op zo'n moment.
People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use.
ImmortalTech
Bewuste gebruiker

Berichtdoor megatrippie op 25 maart 2010 11:35

Ik heb die gedachte nog steeds.
maar net zo belangrijk als positief in het leven staan en lekker in je vel zitten is denk ik geen onverwerkte issues hebben.
weten hoe je in elkaar zit.
en ja... ik denk dat de dosering ook wel eens belangrijk kan zijn :P
Ik heb dan de mazzel dat hoe zwaar ik ook trip ik altijd doorheb (tot dus ver) dat ik aan het trippen ben en dat hoe ik me ook voel ik weet dat het straks over is.
Maar dat is dus niet voor iedereen zo.

Verder mijn complimenten voor het rapport.
een goede beschrijving van je gevoelens.
2C-I + LSD-> Asid in wonderland! de trip naar sprookjesland!-

To Do List...
euhh... eigenlijk zo'n beetje alles wat ik wilde proberen wel geprobeerd.
misschien nog een keer 2c-p..
megatrippie

Keer terug naar Trip reports