Neus beschadigd

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Neus beschadigd

Berichtdoor ghandum op 04 sep 2009 07:11

Allereerst wil ik even zeggen dat ik wist wat de gevolgen van snuiven konden zijn, nu heb ik te maken met die gevolgen en dat is geheel mijn eigen schuld! Dat dat even duidelijk is :)

Ik heb de afgelopen 3 maanden wekelijks redelijk veel coke gebruikt, dit snoof ik dan.
Na 1,5 maand begon ik het te merken, me neus raakte wat verstopter tot dat die dus helemaal potdicht zat! Ik kreeg niks meer naar binnen!

Toen naar een week snuiten en heel wat zakdoekjes verder kwam me neus eindelijk los, maar der kwam van alles uit waarvan ik nieteens dacht dat het kon :eek: Het begon met harde grote korsten gevolgd door klodders groen/geel/oranje slijm. Een week lang heb ik elke ochtend standaard een paar van die korsten/klodders eruit gesnoten. Nu heb ik het idee dat me neus ver leeg is want nu komen er nog enkele kleine korstjes uit en gewoon normaal snot. Ik heb nog nooit in me leven een bloedneus gehad, en daar heb ik nu nog steeds geen last van *klopt af*

Me neus is van binnen flink toegetakeld door de coke, vooral me rechterneusgat die is namelijk een stuk ruimer van binnen als me linker. Toen ging ik voelen hoe het met me tussenschot was en ik schrok me dood! Er zit nu gewoon een flinke deuk in en hij is op een klein stukje net niet doorgebrand.

Affijn, me neus is dus niet meer wat het geweest was maar daar heb ik mezelf maar bij neergelegd. Het is tenslotte toch me eigen schuld.

Maar ik zit nog met een paar vragen bijvoorbeeld waar al die klodders/korsten vandaan kwamen want het was echt veel alles bij elkaar! Kan het zijn dat al die coke die ik heb gesnoven is blijven hangen in een holte? En dat daardoor me neus ook flink toegetakeld is? Want er is in een korte tijd toch behoorlijk wat schade ontstaan heb ik het idee?

Ik zou het waarderen als er serieus geantwoord word, dus niet nogeens vertellen dat het me eigen schuld is want dat weet ik al!

Ik hoor het graag,

Gr
ghandum
Newbie

Re: Neus beschadigd

Berichtdoor stuikeuh op 04 sep 2009 09:24

Gewoon effe niet snuiven tot als je neus weer de oude is...
meer kan hier denk ik niet over gezegd worden...
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor ghandum op 04 sep 2009 10:15

Ik vraag me meer af of het zo kan zijn dat al die coke in me neus is blijven hangen en dat daardoor me neus zo beschadigd is?
ghandum
Newbie

Berichtdoor pbwebmaster op 04 sep 2009 12:58

Ik heb een aantal keer coke 'geprobeerd' in m'n leven.
De eerste keer was niks, ik merkte niks. En nam ook maar zeer kleine hoeveelheden.
Toch bleef ik nieuwsgierig over coke. Dus ik kocht een gram, voor mezelf, en nam lijntjes.
Ik merkte het effect na een aantal minuten. Niet heftig, maar wel chill. Heerlijk voldaan gevoel.

En ik kon in eens begrijpen waarom mensen er aan verslaafd raken. Het is mischien wel duur.
Maar het gevoel is eigenlijk zo vredig, en ook niet echt slopend (op de manier dat je er echt heel brak van wordt zoals xtc)

Ik had die eerste keren eigenlijk niet zoveel last van een verstopte neus. Maar toen was het zomer en ging ik weer snuiven. Iets dikkere lijnen, ik zat midden in het hooikoorts seizoen en mijn neus kwam inderdaad, POT-Dicht te zitten. En het hield soms langer dan een week aan!
Vreselijk vervelend, maar ik gaf m'n hooikoorts de schuld.

Maar ik weet dat dat niet het geval was, want zo pot-dicht als mijn neus zat was niet natuurlijk meer. Het lijkt me heel leuk om nog een keer te snuiven. Want ik moet nu ook toegeven dat snuiven echt heerlijk is. Maar ik heb het er niet voor over om een week lang met zo'n vreselijke loop neus te zitten die pot dicht zit.

Naar mijn mening komt het ook omdat de kwaliteit van die dealer ook niet zo best was. Dat merkte ik ook wel want het gevoel was niet optimaal (ook al heb ik er geen verstand van, het lijkt me dat je er wat meer van hoort te voelen). Ik snoof met gemak 1 gram op 1 avond. Dat lijkt me niet normaal voor een beginner? Maar dat deed ik omdat ik er anders weinig van voelde.
Dus in ons geval lijkt het me vrij logisch dat je neus zo naar de klote is, als je nagaat wat je er allemaal in hebt lopen gooien.

Je test het waarschijnlijk ook niet, dus over de kwaliteit zal je ook wel vraagtekens hebben.
It leads to hell! It's a pathway to hell! He's taking us all down to hell!
pbwebmaster
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 04 sep 2009 16:23

Ik denk dat het allemaal best meevalt. Die deuk in dat tussenschotje bijvoorbeeld, hoe weet je dat die er daarvoor niet al zat? Alle snot en andere bagger kan ik niet wetenschappelijk verklaren, maar heb ik zelf vaak met keta. Ik denk dat door de verstopping alles een beetje blijft hangen en als je dan de volgende dag je neus snuit, alles tegelijk eruit komt :)
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor SperSIZEboon op 04 sep 2009 16:24

vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
SperSIZEboon
Badass junkie

Berichtdoor Exceptional Insight op 04 sep 2009 16:27

SperSIZEboon schreef:vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..

Inderdaad. De eerste keer dat ik zoiets zag, zo'n gat in dat deel van de neus, was bij een programma van BNN. Die gozer had 5 jaar dagelijkse gesnoven en had toen pas zo'n gat.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor knolselderij op 04 sep 2009 19:43

denk maar zo ik ken n gast die heeft geen 2 neus gaten maar 1 hele grote, mischien stelt dit je gerust. t lijkt me trouwens niet zo dat de coke n hele lange tijd in je neus heeft gezeten.
knolselderij
Wijs gebruiker

Berichtdoor Naj op 05 sep 2009 13:00

Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.
Naj
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 05 sep 2009 14:05

Naj schreef:Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.

Zo'n post maakt je toch nieuwschierig hè. Inderdaad, ik heb ook een deuk, best wel zorgwekkend groot eigenlijk. Fuck! : D
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor stuikeuh op 05 sep 2009 14:15

Maarja zoals de zoveelste allemaal de grote jan uithangen en drugs gebruiken en dan komen wenen op het forum... grow up :wave:
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 05 sep 2009 14:18

stuikeuh schreef:Maarja zoals de zoveelste allemaal de grote jan uithangen en drugs gebruiken en dan komen wenen op het forum... grow up :wave:

Ja, ik kan de tranen nog maar net in bedwang houden. Ik ben zo erg geschrokken, ik stop vandaag met drugs en ga maandag als de sodemieter naar de huisarts.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor stuikeuh op 05 sep 2009 16:09

Alle janette der drugsgebruikers zitten hier dus verbaast me nie
janette forum allemaal wenen
beter eerst recht leren pissen voor dade grote jan afgeeft
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor Oom Klaas op 05 sep 2009 20:29

Ga eens even snel Nederlands praten. :lol:
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor stuikeuh op 06 sep 2009 13:24

Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor knolselderij op 06 sep 2009 15:20

stuikeuh schreef:Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop

Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
knolselderij
Wijs gebruiker

Berichtdoor Djo op 06 sep 2009 15:54

Rillingen van deze vrouw! Jong al ingetreden in acteerland. Ontspoord, nog verder en nog verder, zodat ze zelfs onder haar bevalling nog 3 gram wegsnoof. Het heeft heel wat sos in de aarde gehad om je neus tot zo'n toestand te snuiven!

Ooit:

Afbeelding

Creatief Neusvernielen:

Afbeelding

Neusschot wat is dat?

Afbeelding

Gerestaureerd:

Afbeelding

@ Topicstarter:
Je hebt wekelijks gebruikt gaf je aan, maar hoeveel? Zoveel korsten in je neus klinkt ook niet best, maar dat je na een relatief korte tijd wekelijks gebruik je neus al zover aangetast hebt lijkt me vrij onmogelijk..
Djo
Badass junkie

Berichtdoor stuikeuh op 06 sep 2009 17:09

wreed mee zo nen neus rondlope
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor pbwebmaster op 06 sep 2009 17:18

Zonder tussenschot valt prima te leven btw.. magoed

ik zou me eerder zorgen maken om de schade die je later pas gaat merken.
Want geef toe, als je zo veel gebruikt.... nou ja laat ook maar
It leads to hell! It's a pathway to hell! He's taking us all down to hell!
pbwebmaster
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Oom Klaas op 06 sep 2009 18:39

knolselderij schreef:
stuikeuh schreef:Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop

Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands

Juist.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor stuikeuh op 06 sep 2009 18:45

Ja Oom Klaas je hebt gelijk
Ik geef kleine kindjes altijd gelijk anders is het gewoonlijk kermisse inde straat
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor Oom Klaas op 06 sep 2009 18:48

:lol:
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor stuikeuh op 06 sep 2009 19:26

hehe nu quiten :wink:
word beetje irritant
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 07 sep 2009 02:01

stuikeuh schreef:word beetje irritant

Het wordt inderdaad irritant. Members beledigen, uitschelden, volgens Belgen bepaalt de afkomst het ras, dus maakt hij zich ook nog eens schuldig aan racisme. Een ban lijkt me wel op zn plaats, deze neukfout voegt niet zo veel toe.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor bier op 07 sep 2009 17:16

Typisch geval van... waar is mijn feestneus gebleven?
look at that pelican fly. come ooooon pelican!

http://www.drugsforum.info/search.php?s ... =egosearch
bier
Wijs gebruiker

Berichtdoor iNkz op 30 sep 2009 04:09

bier schreef:

Typisch geval van... waar is mijn feestneus gebleven?

Damn dude :eek:

ik heb een gaatje in mn tussenschot .. maar zoiets zou ik toch niet willen meemaken..
zou dat van TE pure coke zijn ? of juist omgekeerd vuile gemengelde rotzooi ?
iNkz
Belezen gebruiker

Berichtdoor Biertje op 30 sep 2009 16:13

hmm, kdenk door te pure coke... cocaine staat dr toch om bekend dat het een van de meest corrosieve goederen is die dr zijn?
I've been waiting for a guide to take me by the hand
Could these sensations make me feel the pleasures of a normal man
These sensations barely interest me for another day
I've got the spirit, loose the feeling, take the shock away.
Biertje
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Kippetje op 22 okt 2009 00:04

Ik heb het met iemand in mijn nabije omgeving meegemaakt. Hij was een flinke cocainegebruiker zeker een jaar lang iedere dag.. een aantal keren. Ik heb wel eens snot en andere troep in de wasbak gevonden.. dat kwam uit zijn neus. Ik ben me kapot geschrokken en ik vroeg me toen en nu nog steeds af what the hell?!! LIjtk me niet gezond... voor mijn gevoel had ie zn halve hersens naar buiten gesnoten!
Kippetje
Newbie

Berichtdoor Kippetje op 04 nov 2009 15:28

Ondanks dat je weet dat je neus eraan gaat en misschien je omgeving door dat je misschien teveel cocaine gebruikt... waarom ga je hier dan mee door? Waarom kan je geen leven hebben zonder cocaine? Wat mankeert er dan aan je? ben je dan zo onzeker over je jezelf? Leg mij dit eens uit?
Kippetje
Newbie

Berichtdoor W.F.L. op 04 nov 2009 20:53

Ondanks dat je weet dat je lever en je hart eraan kapotgaan, dat er idiote dingen gebeuren als je weggaat, dat jullie met z'n allen een fijne tijd beleven en dat je misschien teveel alcohol drinkt.. ga je toch door met alcohol drinken.

Op die laatste vragen kan ik niet antwoorden. Ik ben niet cokeverslaafd namelijk. Wel zou ik kunnen zeggen dat het inderdaad vaak met onzekerheid te maken heeft. Maar dat geldt dan weer niet voor alle mensen veronderstel ik.
W.F.L.
Badass junkie

Keer terug naar Cocaine